Menu

NEC představil telefon tenký jen 6,7 mm

Jedenáct měsíců po uvedení nejtenčího telefonu připravila společnost NEC dalšího rekordmana – super tenký telefon s Androidem Medias ES N-05D (typové označení “ES” znamená “extra slim”). Zařízení přitom nezaujme pouze svou tloušťkou 6,7 mm (respektive v nejtlustším místě 7,9 mm), ale také řadou dalších působivých parametrů. Prodávat se začne v síti největšího japonského mobilního operátora NTT DoCoMo v únoru nebo březnu tohoto roku. K dispozici bude ve třech barevných variantách: růžové, bílé, černé.

Zde jsou hlavní rysy specifikace:

  • Velikost: Velikost: 130 x 67 x 6,7 mm
  • Hmotnost: 110 g
  • vodotěsné a prachotěsné tělo
  • Operační systém: Android 2.3.6
  • Displej: 4,3palcový, LCD, s rozlišením 720 x 1280 px
  • Fotoaparát: 8,1MPx se snímačem Exmor R
  • Procesor: dvoujádrový Qualcomm MSM8260, 1,5 GHz
  • Operační paměť: 1 GB
  • Interní paměť: 4 GB
  • Bluetooth: 4.0
  • Wi-Fi: ano
  • NFC s funkcí elektronické peněženky
  • infračervené připojení
  • digitální TV tuner
  • slot pro karty microSD
  • Baterie: 1400 mAh
  • možnost propojení s hodinkami Casio G-Shock GB-6900
NEC Medias ES N-05DNEC Medias ES N-05D
NEC Medias ES N-05DNEC Medias ES N-05D
NEC Medias ES N-05DNEC Medias ES N-05D

Zdroje: TechCrunch, IT Media a Android Tablet Central.

 

Komentáře

M.1.K

M.1.K

1.2.2012 9:19

Jj, to je přesně to co uživatelé u smartphonů potřebují – tenký telefon s malou výdrží baterie. Kdyby ho udělali ne tak tenký ale s baterkou 2000 mAh bylo by to daleko lepší.

Mach4

Petr MišákAdministrátor 26

1.2.2012 9:44

A koukám, že má i jedno tykadélko :)

Neonik

Neonik

1.2.2012 9:59

Někteří na to už přišli.. viz Motorola Droid Razr Maxx.. Třeba to napadne i ostatní..:-D

Pavel

Pavel

1.2.2012 10:41

Vypadá strašně….

Zonda

Zonda

1.2.2012 11:12

Kde jen jsem to všechno ráno už četl? Aha, takže jako obvykle. :o(

pedro1

pedro1

1.2.2012 11:22

Nevim proc, ale vidim v tom sony ericson :)

Karelk

Karel Kiliánexternista 22

1.2.2012 11:50

To: Zonda
No, tak to by mě fakt zajímalo.
Prošel jsem teď (11:48) snad veškeré české servery o mobilech a nikde ani ťuk…. Kromě nás :)

Zonda

Zonda

1.2.2012 12:31

Ráno jsem to četl kolem 4:15 na ***smazána reklama*** a teď i na ***smazána reklama***, ale ti to kopli asi až po vás. :o)))

Karelk

Karel Kiliánexternista 22

1.2.2012 12:33

To: Zonda
Ad. Nejmenovaný server – čili rozumím tomu, že když nějakou *aktualitu* vydá server s řádově nižší návštěvností, zaměřený na všechny platformy, tak my, jakožto specializovaný server o tom už, dle Vašeho mínění, nemáme psát, protože je to zbytečné?
Ad. Druhý nejmenovaný server – ano, ti to vydali až po nás.

Zonda

Zonda

1.2.2012 12:54

Netuším, jak to máte z návštěvností, protože k těmto informacím se jako obyčejný lékař, sloužící od nevidím do nevidím, pochopitelně nedostanu, ale vzhledem ke kvalitě i rozsahu obsahu to asi bude naopak. Vydáváte výrazně méně článků než oni. Oni slabší univerzálové s dlouholetou tradicí na rozdíl od vás velkých specialistů na Android dělají každý den dvě velké recenze o nových programech Androidu. Vy vydáváte vzpomínkový seriál na starší aplikace, které už většina zná. Kromě toho vydávají další hromadu krátkých zpráv, které vydávají podstatně dříve než vy. Vy ty jejich bokovky (krátké zprávy) máte jako hlavní články. To v té vaší mobilní branži musí být hodně podivuhodných věcí, když to takhle funguje a při tom vše vy jste ti lepší. Asi jsem se měl dát na psychologii. :o)

Error

Error

1.2.2012 13:07

…lekar…ani zubare bych ti neveril:-) at je to jak chce tak tady si to precte vic lidi co je to zajima

Zonda

Zonda

1.2.2012 13:15

To Error: Tak to byl impozantní argument! Kdybych netočil služby, tak by mi bylo úplně fuk, že 5 českých webů dokola opisuje od sebe navzájem a není pořádně co číst. V normálních dnech na to čas rozhodně není, ale takto má člověk čas porovnávat.

Tom

Tom

1.2.2012 13:19

Zonda: lékař? Dle vašeho myšlenkového průjmu, který na tomto serveru pravidelně opakujete, bych si od vás nenechal ani prohlédnout mandle! :-)

Zonda

Zonda

1.2.2012 13:41

To Tom: Používání osobních útoků místo relevantních argumentů o Vás Tome neprozrazuje zrovna nic dobrého. Pokuste se oprostit od legračního lokálního patriotismu a věnovat se věcně mým námitkám, pokud s nimi nesouhlasíte a chcete mi je vyvrátit. Začínám mít pocit, že normální komunikace je problém celé komunity kolem Androidu. Když jsem měl Windows Mobile, tak pro lidi s Androidem byla už jen zmínka o tomto OS důvodem k verbálnímu nepřátelství. Teď mám Android i já a pořád stejná labilita. Stačí cokoli okomentovat kriticky a vždycky se najdou lidé jako vy, kteří reagují agresivně nebo udělají z kritika téměř třídního nepřítele.

Karelk

Karel Kiliánexternista 22

1.2.2012 14:00

To: Zonda
Dobrý den,

nevím, ale osobně na problémy v komunikaci s uživateli Androidu nenarážím, a to s nimi přicházím do styku docela dost :). Možná může být problém jinde.
Přiznám se, že moc nerozumím pohnutkám, jež Vás vedou k soustavné a opakované kritice. U aplikací jste tvrdil, že v rubrice Aplikace přestavujeme “staré programy.” Vysvětloval jsem Vám, že je to rubrika “Aplikace” a nikoli “nejnovější aplikace,” “žhavé aplikace,” “novinky v aplikacích,” a že tudíž nevidím důvod, proč bychom tam nutně museli psát jen o NOVÝCH programech. Už jste neodpověděl.
Narazili jsme tehdy na téma aktualit, kde jsem se Vás ptal, zda tedy dle Vás, když například vyjde zpráva o úmrtí Václava Havla na Novinkách, to podle nějaké logiky znamená, že by neměla vyjít na iDnesu, iHNedu apod.. Odpověděl jste, že je to “jiná situace.”
Nyní jsme v aktualitách. Asi se se mnou nebudete hádat, že informace o tenkém telefonu NEC je hodně čerstvá – i na zahraničních webech se objevila včera večer. SvětAndroida je jedním z prvních v Česku, kdo ji přinesl (pravděpodobně jsme druzí). Přesto je to důvod k Vaší opětovné kritice.
Pochopil bych to, kdybyste stejně aktivně kritizoval i na serveru Mobilizujeme.cz, což ale z nějakého důvodu neděláte, ač článek vydali až po nás.
Prostě snažím se ze všech sil přijít na to, co vlastně jako čtenář hledáte, co chcete a co konkrétně kritizujete. Zatím tomu rozumím tak, že pokud o nějakém tématu napíšou jinde, my bychom o něm už psát neměli. Interpretuji to tak správně? Zkuste mi, prosím, na toto odpovědět.
Jinak čistě z mého pohledu: cílové skupiny informačních serverů jsou různé. Proto vedle sebe mohou existovat Novinky, iDnes, iHNed, nebo třeba Mobilmania, Mobil.idnes, … …každý projekt má prostě své publikum. Podle mne jste jednou z mála výjimek, kdo čte ten nejmenovaný server i Svět Androida, určitě jste pak jediný, komu vadí, že jsme vydali aktualitu na to samé téma.

Marsec

Marsec

1.2.2012 14:29

Myslím Karle, že máte pravdu, a že už to byl na tyto témata poslední článek! Když tak si ho prosim nakopirujte a vložte ho přes ctrl+ V opet, az bude zase někdo prudit ;-) ja jsem spokojeny, jinak rád čtu ještě gsmarena a engadget.
Díky, pěkný den :-)

Vlados

Vlados

1.2.2012 14:47

To: Zonda
Dobrý den. Například já na server palm..jaktobylo nechodím. Jsem proto rád, když vydali tuto aktualitu i zde. Jsem s tímto serverem víceméně spokojený, a děkuji mu, za to že existuje.
Na druhou strnu, pokud Vám tento server nevyhovuje, zdá se vám že vydává recenze staré, nebo aktuality již jinde uveřejněné, a tím pro vás není dobrý, doporučím Vám ho nenavštěvovat. Například dnes pro mne osobně bylo právě Vaše přispívání tím nejhorším na tomto serveru. I to je realita dne.
s pozdravem.

dfajl

dfajl

1.2.2012 15:04

Ten displej je hrozný jak 3 roky zpět..

Karelk

Karel Kiliánexternista 22

1.2.2012 15:32

To: Marsec
Děkuji za podporu. Slibuji, že na toto téma je to s panem Zondou má poslední reakce. Další už by byla plýtváním energie.

To: Vlados
Děkuji za podporu a přízeň našemu serveru :)
S doporučením pro pana Zondu souhlasím.

Zonda

Zonda

1.2.2012 15:59

To Karel Kylián: Omlouvám se, ale měl jsem povinnosti, tak jsem musel odběhnout. Mám pocit, že mi asi nechcete rozumět. Soustavná kritika je proto, že soustavně děláte věci, které se mi hrubě nelíbí (a bezpečně vím, že nejsem sám) a Vaše vysvětlení považuji za účelové, resp. mi nejde ani tak o nějaké vysvětlení, jako spíše o to abyste fungovali jinak = normálně. Nezlobte se na mě, ale já tady chodím, mj. protože mě Android a vůbec smartphony zajímají a svým způsobem je to relax od mé každodenní práce. Chodím sem, protože jsem tady chodil od počátku tohoto serveru, což bylo ještě v době, kdy jsem uvažoval o svém prvním Androidu. Stav, kdy si na jiném serveru něco přečtu a za pár hodin to najdu tady, považuji za velmi špatný, a to zvláště, když se to s železnou pravidelností opakuje a celkově tím jde úroveň spíše dolů, než aby tady člověk nacházel nové věci. Dříve jsem podobné námitky psal na AndroidMarket.cz, Mobilizujeme.cz., Mobilmania a další cca 2 servery. Všude podobné výmluvy, stejné opisování témat, která už vyšla jinde. Situace k uzoufání. Jeden něco vydá a za pár hodin to další dva převypráví. Nikde nic nového. Na některé servery už vůbec nechodím, prostě jsem to vzdal. U Vás mám pocit, že tu a tam se Vám povede zajímavý článek, takže ještě má smysl se tady o něco snažit. U ostatních to už je úplně o ničem. Možná je to těžké pochopit, ale jestli moje jednoduchá bytost po něčem touží v oblasti zpráv o mobilitách, tak to je to, abych si brzy ráno přečetl ***smazána reklama*** ( tam zase prudím kvůli hrubkám a překlepům), později SvětAndroida a pak třeba Mobilmánii a všude našel odlišný obsah (!!!) a jiné zprávy (!!!) a pokud možno o novinkách. Seriály pro pamětníky mě opravdu nezajímají. Chci toho moc? Místo toho mě samozřejmě každé ráno napadne, že vy si prostě nechcete dát tolik práce s hledáním novinek jako konkurence a pohodlně převyprávíte, co u nich po ranní kávičce pohodlně najdete. To nemluvím o tom, že i noviny se vydávají ráno a ne v 10 nebo ve 12 hodin. To je vše. Mějte se pěkně a moc prosím pouvažujte o tom, jestli čirou náhodou není úkolem vašeho serveru poskytovat originální obsah a informace o novinkách. Děkuji. Zonda

supersasho

supersasho

1.2.2012 16:35

Pridam aj ja svoje 2 centy.

Ad preberanie clankov:
Co urobia redaktori mobilmanie, svetandroida a dalsich? Pozru si co vydal engadget, gsmarena, androidcentral, nejake blogy, twitter, google+, facebook popripade rss a co sa stane? No prelozia tie clanky a (v tych lepsich pripadoch) sa snazia dat k tomu pridanu hodnotu. Takto nejak to funguje na vecsine portalov (kedze v ramci sveta nie su na cz/sk take podmienky aby sa tu vydavali clanky ako prve) a verim ze vela z pisucich na konkurencnu stranku ani nejdu, cize to co tvrdite vy (Zonda), je podla mojho nazoru trocha moc zjednodusene, ze odpisuju ceske weby od seba.
Nehovoriac ze je to hlupost aby rovnaky clanok nemohol vyjst aj inde. To tu uz bolo pekne vysvetlene, ze potom by ste sa napr. o vysledkoch volieb dozvedeli len z jedneho media ktore by to stihlo ako prve a malo by monopol na tuto spravu…

Novinky na tomto webe vychadzaju pomerne rychlo s tym vazne problem nevidim.

Clanky o aplikaciach tu uz pan Kilian tiez vysvetlil, k tomu sa vracat je zbytocne, uz len dodam ze je pri nich pridana hodnota a ze su povecsinou originalne aj ked recenzuju starsiu aplikaciu, ale vam zrejme vadi aj ked je tu nieco, co uz bolo inde a aj ked je tu nieco co inde nie je.

Ak sprijemnujete diskusiu “grammar nazi” sposobom na konkurencnom webe tak potom mam silny pocit, ze vy asi ten konfliktny kontakt potrebujete a najhorsie co sa moze stat je ze by vas ludia ignorovali. Minimalne ja budem vase komentare ignorovat (a bezpečně vím, že nejsem sám)… :)

Espio

Espio

1.2.2012 23:18

Zonda velice smutne co tu pises ty si jak kladivo ktore pada rovno dole nemenis smer aj ked akykolvek silny vietor fuka smutne ze ti desat ludi hovori nieco proti tvojmu nazoru a ty stale sa budes diplomatickou cestou schovavajus sa lekara (inak ja som tajina prava ruka prezidenta) to len tak medzi recou snad pochopis co ti chcem povedat ale asi nie kedze ludia ti tu vysvetluju velmi jasne o co tu ide ale ty si stale to tupe kladivo co pada na zem

Karelk

Karel Kiliánexternista 22

2.2.2012 10:08

To: supersasho
Je to přesně tak, jak říkáte. Asi všichni redaktoři všech českých projektů čtou zahraniční weby, takže víceméně v podobnou dobu přebírají stejná témata.
Tak se pak stane, že o jednom a totéž napíšou dva, tři… …všechny české servery, jen s různým zpožděním, závisejícím na časových dospozicích a plánování vydávání.
Že bych třeba já někdy převzal něco od českých kolegů, to se snad ještě nestalo :)
V každém případě děkuji za podporu :)

Karelk

Karel Kiliánexternista 22

2.2.2012 10:09

To: Espio
Též děkuji za podporu a názor :)
Naprosto s Vámi souhlasím :)

Fipil

Fipil

2.2.2012 13:53

Pane Doktore Zonda, Vy jste mi ale povedený kverulant :-).
Doporučuji Vám, abyste začal číst Engadget, Androidpolice a další zahraniční portály a budete to mít z první ruky. Vaše opakované kverulace jsou trapné smetí, nejsou k věci a akorát zde zabírají místo a kazí vzduch.

Alesso

Alesso

2.2.2012 15:00

Fipil: krásně a výstižně napsáno, plně se stotožňuji.

Jinak pane Zonda, já zase oproti vám nechodím nikam jinam nežli sem, proto mi nebude vadit pokud to jinde vyjde třebas 10x, jelikož si to přečtu až tady a opravdu mě to mrzet nebude, svět se nezboří, chleba bude stát (nějaký čas) stejně.

RSS (komentáře k článku)