Menu

Druhý ročník ankety Mobilní aplikace roku 2012 je tu!

Druhý ročník ankety Mobilní aplikace roku 2012 je tu s předsevzetím podpořit české a slovenské vývojáře a opět upozornit na zajímavé aplikace pro chytré mobilní telefony. Nominovat svou oblíbenou aplikaci může úplně každý až do 10. dubna.

Mobilní aplikace roku 2012

Anketa se soustředí na mobilní aplikace na platformách Android, iOS, Windows Phone 7, Symbian, Blackberry, Bada a HTML5. Hlasování probíhá na stránkách ankety www.aplikaceroku.cz a zúčastnit se jí můžou i samotní vývojáři. Po desátém dubnu odborná porota, složená z členů programového boardu COMMUNICATION WEDNESDAY a vybraných expertů na telekomunikace a mobilní aplikace, rozřadí nominované aplikace do osmi kategorií:

  • Hry a zábava
  • Mapy, navigace
  • Sociální sítě
  • Foto
  • Média (knihy, hudba, filmy, …)
  • Životní styl
  • Praktické (jízdní řády, počasí, recepty a další)
  • Profesionální

Hlasování bude probíhat od 23. dubna do 23. května 2012. Vyhlášení ankety proběhne 13. června na setkání COMMUNICATION WEDNESDAY. Vývojář vítězné aplikace získá bannerovou kampaň na serverech společnosti Internet Info v hodnotě 150 tisíc Kč. Všechny fáze projektu můžete sledovat na Twitteru a Facebooku.

Partnery soutěže jsou společnosti Crazy Tomato, Google Česká republika a T-Mobile Czech Republic. Mediálně je anketa zastřešena servery Androidmarket.cz, Lupa.cz, MobilMania.cz, Root.cz, SmartMania.cz a SvětAndroida.cz. Anketa je pořádána nezávislou členskou sítí firem a jednotlivců v oboru informačních a komunikačních technologií, internetu a inovací TUESDAY Business Network, působící pod vlajkou společnosti Internet Info.

Komentáře

Vratislav

Vratislav

14.3.2012 19:42

Nejak si nemuzu pomoct, ale ta cena mi pripada jako vysmech. Bannerova kampan na par webech za 150.000,- Kc? To se jako vlk nazere a koza zustane cela? Diky addblocku jsem nevidel reklamu na web strankach uz par let a predpokladam, ze nejsem sam. Je to jen reklama pro onu spolecnost a jeji weby. O to vic je mi lito produktivnich vyvojaru, ze nemuzou prodavat legalne na marketu (na Play nebo jak se to ted jmenuje).

CadLoop

CadLoop

14.3.2012 20:59

Mno rekl bych, ze zrejme nevite asi jak je reklama dulezita. Cena v hodnote 150 000Kč v podobe placene reklamy je dobra vyhra. Bez reklamy se tezko prorazi vubec nekam a myslim, ze temer zadne zacinajici studio ci vyvojar rozhodne nema tolik penez, ktere muze investovat do reklamy ( diky, ktere proda svoji aplikaci a bude profitovat. To ze mate Adblock a dalsich par lidi naopak dela reklamu o neco ucinejsi a hlavne pokud ja vim tak se vetsinou plati za proklik u banneru a ne za zobrazeni :)

Rejny

Rejny

15.3.2012 20:09

Nebo může dát pan Vratislav 150000,- ze svého :-)

PleskoBijce

PleskoBijce

4.4.2012 7:10

Takže vyhraju 150.000,- na reklamní bannery. Lidé s adblockem jí “jakože” prokliknou (ačkoliv v reálu o ní vůbec nevědí) a to zvýší statistiky u reklamní agentury.
Jak je v tomhle případě ta reklama učinější CadLoope ?
Nemyslím pro reklamní agenturu, ale přímo pro zadavatele reklamy.

RSS (komentáře k článku)