Menu

Náhlá smrt Galaxy S3 bude odstraněna

Před několika dny jsme ve zprávičkách psali o takzvané „náhlé smrti“, kterou čas od času může potkat Samsung Galaxy S3. S tímto problémem se už setkalo mnoho majitelů tohoto výborného smartphonu a problém se vždy projevil následujícím způsobem. Přístroj sám od sebe provedl restart, který však skončil totálním kolapsem. Telefon se prostě a jednoduše už neprobudil. Nyní svítá na lepší časy, protože Samsung oznámil, že v příští aktualizaci firmwaru bude problém „náhlé smrti“ definitivně odstraněn. Korejská firma se k tomuto problému postavila čelem už před časem, kdy například v zámoří všechny přístroje v rámci reklamace měnila automaticky za nové. Datum aktualizace není ještě oznámeno, ale společnost na odstranění závady pracuje velmi usilovně, takže ji lze očekávat v blízké době.

 

 

Zdroj: www.androidauthority.com

 

Komentáře

kacir007

kacir007

3.1.2013 19:29

Tohle mě u telefonu Samsung vůbec nepřekvapuje! Další věc,kvůli které odmítám Samsung!

Pavel

Pavel

3.1.2013 19:40

Takže já s nebrandovaným SGS3 (Naivně jsem si myslel, že budu dostávat aktualizace jako první) můžu telefon rovnou vyhodit jelikož nemám ještě ani 4.1.2

kuba

kuba

3.1.2013 19:41

ja mam tedko zapujcenej Samsung Galaxy Advance S a todle se mi taky stalo už několikrat….pomuže až vyndaní baterie…

xsmogx

xsmogx

3.1.2013 19:48

Pro kubu:
Tady se ale mluví o úplném umrtvení telefonu. Vaše vyndání baterky je v tomto případě mimo.

kuba

kuba

3.1.2013 20:28

xsmogx
to jako že ten telefon je už potom nefunkční no fuj….tak to zlaty moje restarty me pravě po tom restartu taky nereaguje na nic ale když vyndam bat tak pak zas jede….

mob

mob

3.1.2013 20:58

Pokud vím tak 4.1.2 tento problém neresi teprve na tom pracujou

Michal Sýkora

Michal Sýkora

3.1.2013 21:58

Vyšla ROM pro Anglii, která už by toto měla řešit.

Zdenecek5

Zdenecek5

3.1.2013 22:09

Zajímavé, že většinu těchto problémů má stále a jenom samsung. Kritická chyba v procesorech, naprosto děravý touchwizz jehož chyby dovolují mazat celý obsah zařízení, heslo ukládané bez šifrování, kolabující NAND paměti atd. :D
Kuba: To vysvětluje ty výměnné baterie u Samsungu :D
Mám Note10, ale u mobilů ještě hodně dlouhou dobu zůstanu u HTC, mobil musí být spolehlivý.

DallasCZ

DallasCZ

3.1.2013 22:12

zeptám se blbě. Jaký jeřešení, když se mi to stane u telefonu zakoupeného v ČR? reklamace telefonu? nebo mám cihlu až do vydání aktualizace?

Martin

Martin

3.1.2013 22:17

DallasCZ: cihlu budes mit dokud si to nenechas vymenit/opravit aktualizaci do mrtviho telefo u nenacpesja osobne od chvile co to vim mam sgs III v supliku a pouzivam svoji strasi sgs II dokud nevyjde ona aktualizace

24android24

24android24

3.1.2013 23:06

Vy tu brecite ze misto s3 mate na mesic s2, a ja mam totalne zapomenuty galaxy ace.
Total lagy, nerozjedu skoro zadnou hru, takze net.
Taky pomaly, najizdim stranku, plna wifi, 15sec.
Az po asi 30min. Staleho pouzivani jede normalne.

Architekt

Architekt

3.1.2013 23:20

Zdenecek5: HTC zrovna mezi spolehlivé a kvalitní výrobce nepatří. Samsung prodává 10x! více mobilů než HTC, tak je pochopitelně věnováno více pozornosti a o případných chybách se více mluví. Ale nějaké ty chyby má každý výrobek, bez servisu se neobejde žádný výrobce. Důležité je, jak se výrobce postaví k řešení takových závad. Samsung v rámci servisu mění výrobky za nové, a to je na dnešní poměry nadstandardní servis. Až se ti náhodou pokazí HTC, budeš se divit jaké jsou s tím starosti.

Matěj

Matěj

3.1.2013 23:30

V aktualizaci asi posunuli čas zapnuti kurvítka z 5 mesiců na dva roky.

Douber

Douber

4.1.2013 0:27

No aspoň se k tomu postaví čelem. Já mám Sony Xperii Sola a tam bylo chyb až mi bylo za ně trapně a zatloukali a zatloukali a zatloukali…
Slibovali ICS do konce 2Q 2012 a update přišel až 4. prosince. Tak si stěžujte na nedodržování termínů updatů.

Mira

Mira

4.1.2013 0:43

Architekt: Kdyz HTC delalo chytre lelefony, Samsung byl stale u crt tv a pracek. Mel u toho zustat. Nesnasim firmy co se specifikuji na vsechno, a poradne neumi ani jedno.

pro kacir007

pro kacir007

4.1.2013 6:58

Tak si samsung nekupuj. A nevmesuj se do tohoto clanku.

Mirajetrotl

Mirajetrotl

4.1.2013 7:01

Mira: Ty jsi opravdu instantní blbec.

Keita

Keita

4.1.2013 7:29

mira hlavne htc se zameruje na jedno a umi to hur jak ten co na vse

Libb

Libb

4.1.2013 8:27

Tuší někdo, jestli se ten problém týká i alternativních ROM, neodvozených od originální, tzn. Cyanogen Mod a MIUI (případně pokud jsou další)?
Pokud se aplikuje oprava, kam se zapíše ta důležitá část? Slyšel jsem něco o bootloaderu – opět, jak je to s CM 10.1 a rootem?
Díky, kdo ví víc.

update ORS verze

update ORS verze

4.1.2013 8:48

Dnes ráno jsem obdržel aktualizaci stability o velikosti cca 12MB…že by už řešení tohoto problémů? Přijde mi i že se telefon v jistých úkonech zrychlil.

febrik

febrik

4.1.2013 9:07

Tak jsem kouknul na OTA a už sosám cosi o velikosti 166MB, tož jsem zvědavej, co to bude za srandu.

Btw., hatery na SGS III a Samsung obecně mám děsně rád a určitě si rád taky něco přečtu od komunitní minority ;)

Neo

Neo

4.1.2013 10:29

skoda, ze takovy fix neudelali i u S2, kde bylo neco obdobneho, jen to Samsungu proslo v tichosti, protoze to bylo ve spojeni s ROOTem a nasledovnym tovarnim obnovenim, tak jako jak tuto fintu Samsung pridal do kernelu az v jednom z poslednich updatu. Ve finale to odpalilo kompletne celou pamet. Oprava 5tis.

Oto Kuki

Oto Kuki

4.1.2013 10:42

Zdravím,

předminulý týden, jsem četl obdobný článek s tématikou Mrtvé Galaxy S3. Říkal jsem si že mě se to nemůže stát a hle od minulého týdne je mrtvý a v servisu na to čučeli, jak sůva z nudlí. Do 30 dnů se mi mají ozvat co shledali při servisu za vady. Máte někdo zkušenost jak se k takovýmto případům staví české servisy? Díky

Boro

Boro

4.1.2013 11:40

Ze 4 lidí co znám tak dvoum SIII keksnul. Ani jeden z těch dvou nedostal novej mobil, smazaný data a na jednom mobilu se jim v servisu povedlo udělat škrábanec. Samozřejmě škrábanec už nikdo neřešil a ono bejt měsíc bez smartphonu, nic moc zážitek.
Jinak co se týče HTCxSamsung. Každej má svý pro a proti a spíš záleží na subjektivních pocitech a lásce ke značce, než na těch pro a proti. A hlavní důvod proč má SIII Xnásobný prodeje je jasně SUPERMEGA-Marketing a jako nesrovnatělně větší firma to má “snadnější”(reklamou na TV,laptopy – si dělá v podstatě reklamu i na ostatní produkty). Pak sou třeba lidi, který za A)chtěj to co je v reklamách a zbytek moc neřešej(SAMSUNGÁŘI-většina) B)nechtěj mít tu nejkomerčnější věc, kterou má každej.

Oto Kuki

Oto Kuki

4.1.2013 11:48

Jsem opravdu zvědav na servis. Obavám se bohužel českého přístupu k reklamacím. Radši jsem si uloži články o tomto problému z různých serverů. Jsem znechucen, mám taktéž čekačku na 30 dní

Zdenda

Zdenda

4.1.2013 13:12

Přesně to se mi s SGSIII stalo. Měsíc byl telefon potom v servisu, který 30. den rozhodl o porušení záruky, že tam prý vnikla voda (nesmysl). Servis v záruce dělá pouze firma Britex, která všechno zahraje na korozi (podívejte se na jejich stránky a pochopíte). Firma Samsung je dobrá a schopná firma, ale měla by vyměnit servisní firmu na záruční opravy v ČR, která ji dělá špatné jméno ;-(

Oto Kuki

Oto Kuki

4.1.2013 13:58

pokud budou mít problém mi to uznat,obrátím se rovnou na samsung. Děs čekat na vyjádření podvodníků.

Zdenecek5

Zdenecek5

4.1.2013 15:36

Architekt: predstavte si, ze jsem se svym htc jiz jednou problem mel (pouze s jack konektorem sluchatek, takze nic co by branilo v normalnim pouzivani) a v VSP mi bez kecu vymenili celou zakladni desku behem prijatelnych 14 dni. A co nekdo meni v Americe me nezajima, tady je realita jina a vsichni vedi ktery ze servisu britex x Vsp je lepsi, staci si projit forum.
A to ze nekdo prodava x mobilu vic nez nekdo me uz nezajima vubec, nejsem totiz ovce abych kupoval neco jenom proto ze to maji vsichni ostatni…

Martin H

Martin H

16.1.2013 10:32

Dobrý den,
SGS3 jsem reklamoval u prodejce (nejmobily.cz), protoze kdyz jsem se jednoho rana probudil tak prestal reagovat. Telefon jsem pak zkousel nabijet, vydelavat baterku nic….stal se z nej reklamni baner za 13tis.

Dnes mi po 30ti dnech prisel SGS3 ze servisu, kde objevili skrabanec zpusobeny padem telefonu (telefon mi opravdu upadl cca 2 mesice pred totalni smrti), cimz doslo k poruseni podminek a smitec.

Jsem presvedseny, ze pad telefonu poruchu nezpusobil ale to je asi tak vsechno co s tim nadelam. Musim se zamyslet zda-li nezmenit prodejce i znacku, se ktedou jsem byl doposud spokojeny.

Martin H

Martin H

11.2.2013 7:12

K memu predchozimu prispevku muzu dodat nasledujici. Kontaktoval jsem oficialni cestou Samsung, kde projevili ochotu se o problemu dozvedet vice, ale vzhledem k tomu, ze muj tel. Nebyl urcen pro CR tak mi nemohli pomoci.

Prodejce mi 2. poslal tel.,zpatky pry jsem si opravdu poruchu zpusobil sam tim jak jsem mel zarez po obvodu tel po padu, takze budu dal resit nejspis pres pravnika az se vratim do Evropy. Z 1. Reklamace chybeli sroubecky v telefonu ze servisu a i to svedli ted na me. Drzost! Tento pristup se muze stat jen u nas. Firemni data v haji a svedou to na vas…

Kolegovy z prace se stalo to stejne ale vzhledem k tomu, ze ma ram prasknuty a to mu tel ani neupadl, nic zkouset nebude a ceka jak dopadnu.

Zatim mam starou S2 ale novy tel potrebuji, hodne cestuji tak nevim jestli pockat na S4 nebo se se Samsungem rozloucit nadobro.

lePari

lePari

27.3.2013 17:04

britex je příšerná firma, která vám nemá zájem nic opravit a pokud možno, tak vám telefon vrátí s tím , že se jedná o mimozáruční opravu, protože se vám do aparátu dostala neznámá kapalina. Těm diletantům stačí aby otevřeli kryt a viděli růžovej kontrolní bod, což se stane když se tam nějáká vlhkost dostane. Problém je ale v tom, že ten kontrolní bot zrůžový po pár měsících, když mobil normálně nosíte v kapse. Bezmoc, protože zastoupení samsungu je natolik profesionání, že řekne že je pro ně směrodatné pouze stanovisko výhradního autorizovaného servisu a to je bohužel právě zmiňovaná příšerná firma britex. Takže kdo má s S3 problém a doufá, že mu ho organizace britex opraví v rámci záruky, tak si může nechat zajít chuť.
Vím dokonce od známého, že tam reklamace řešili pomoci rychlovarné konvice. Než aby se problém opravil, tak se mobil poslal zpět s tím že tam vnikla vlhkost a opravu musíte zaplatit. U S2 za 12tis např. chtěli za opravu 7tis a nedostali by ste ani záruku. I pitomec si spočítá, že to jsou vyhozené peníze.
Chtěl bych aby se zastoupení Samsungu více staralo o svoje zákazníky a udělalo jim radost a zbavilo se té příšerné “servisní” organizace!

Jirka

Jirka

26.10.2013 14:40

Koukám,že dnes vybrat funkční telefon který by sloužil bez nějakých starostí je prekérka.Chtěl jsem přejít od HTC který se stále restartoval a umíral vč.reproduktoru.Byl víc na cestách do servisu a zpět než sloužil.Asi koupím Aligátora,když se pos.. tak nebudu litovat peněz.

Jenda

Jenda

26.3.2015 15:51

Zdravím,
mám Samsung s3 a z ničeho nic se mi zasekne a nereaguje na dotek a ani na vypnutí toto trvá třeba 20min a pak mi třeba celý den funguje neví nikdo co by to mohlo být.
Díky

Mohamed

Mohamed

29.11.2015 12:48

I love reading these articles because they’re short but inmfioatrve.

RSS (komentáře k článku)