Menu

Známe předběžné parametry konzole SHIELD 2

Konzole nVidia SHIELD je na trhu (bohužel jen zahraničním) již poměrně dlouhou dobu. Možná tak dlouhou, že by si už zasloužila svého nástupce. Pokud si myslíte, že se společnost nVidia usnula na vavřínech a nástupce konzole SHIELD nepřipravuje, jste na velkém omylu. O tom, že se konzole SHIELD 2 skutečně připravuje, se můžete přesvědčit díky parametrům z benchmarku AnTuTu. Ty naznačují velmi zajímavé parametry. Konkrétně se jedná o 2.5GHz, čtyřjádrový procesor nVidia Tegra K1 s architekturou Kepler (se 192 CUDA jádry), displej s rozlišením 1440 x 810 pixelů, 4 GB operační paměti RAM, přední VGA fotoaparát a 16GB interní úložiště. První verze této konzole, jejíž recenzi si můžete přečíst zde, nebyla v Tuzemsku k dostání. U SHIELDU 2 by se tato nemilá skutečnost mohla změnit. O podrobnostech, týkající se tohoto slibného nástupce, vás budeme pravidelně informovat.

nvidia shield 1

Konzole SHIELD 2 v benchmarku AnTuTu

nvidia shield 2

Zdroj: Phandroid.com

 

 

 

Komentáře

Trip

Trip 0

z aplikace
23.4.2014 1:01

Jediné co první generace měla špatně byla moc malá obrazovka.

Michal Chýlek

z aplikace
23.4.2014 5:59

16GB je dnes docela málo tak se to snad změní a displej by si zasloužil taky větší velikost…no nechám se překvapit :-)

George

George

z aplikace
23.4.2014 6:14

Herni konzole by mela mit uz alespon 64 GB pamet.Android hry maj dnes i vic jak 2 GB .Shield svadi k hrani na emulatorech.ROM od PSX nebo PSP se asi moc nevejde.Kdyz pridam nejakej film a hudbu … Pak uz to zachrani jen slot na SDXC kartu.

Macek

Macek

23.4.2014 8:19

SHIELDU nepomuze ani kepler. Jednicka je jeden velky propadak a jde videt jak nvidia mysli na sve zakazniky. Misto toho aby poradne podpprovala svuj puvodni shield s poradnyma hrama, radeji udelaji novej kde opet nebude co ppradne hrat. Jenom hry ktere si zahraji kdekoliv jinde.Nvidia by se mela radeji vykaslat na ty jejich parodie na herni konzole.

orgasmic

orgasmic

23.4.2014 8:19

Gefroce je nejaka nova rada od nVidie? :D

Dostal Krystof

Dostal Krystof

23.4.2014 9:16

Ježíš PS vita nemá žádnou vnitřní paměť a jde to. Tak si hold koupíte 64GB pamětovku nebo 128Gb jestli to bude podporovat. U nás stejně nebude zsa k dostání tak co.

Saman

Saman 0

23.4.2014 18:48

Macek > no tak si ty hry hraj kdekoliv jinde, treba na piskovisti :D

Macek

Macek

24.4.2014 8:52

Saman nic se neboj já si budu hrát na PS Vita nebo něčem s Androidem, ale rozhodně nic od NVIDIE, protože to patří k tomu nejhoršímu co může být. ;) Stačí se podívat na to jak běží hry na výkonnostně stejném HW jako nějaký Tegra chipset – vždycky je nejhůře optimalizovaný ten od Tegry, pokud si NVIDIA nekoupí nějakou lepší grafickou úroveň detailů, kterou rozjedu stejně tak i na mnohem slabším stroji :)…

Saman

Saman 0

25.4.2014 12:24

Macku muzes nekde vypsat ty vykonostne stejne HW? ja mam kvuli testovani 7 Androidu (z toho jsou 3 Tegry) a ani jedno z nich nema stejnej vykon

a ta oprimalizace je predpokladam tvuj vlhkej sen jak jeste vice nenavidet a hanit Nvidii vid :) proc vlastne pises pod clanek o Shieldu kdys jen hatujes?

Macek

Macek

27.4.2014 15:30

Šaman to, že je optimalizace pro Tegru nejproblematičtější není můj názor, ale názor člověka z oboru, který pracuje na hrách né jen pro Tegra zařízení. To, že je to pravda sem poznal i já, když sem měl Nexus 7 a jiné přístroje s obdobným výkonem dle benchmark testů. Samozřejmě žádná zařízení nemají na chlup stejný výkon, to sem nikdy netvrdil, nicméně Tegra podávala téměř vždy nejhorší výsledky – při srovnání her 1:1 (plynulost, detaily).

A pardon, jestli sem ani nemůžu naspat svůj názor, ale faktem je, že už Tegra 4 se SHIELDEM, by mohla se svým dostačujícím výkonem přinést lidem dost kvalitních her. Ovšem NVIDIA jsou hlavně výrobci HW, takže na podporu svých produktů kašlou a se zdviženým prostředníčkem svým zákazníkům, vydají další rok, další zařízení a tentokrát opět s „ultimátním výkonem” pro „nejlepší herní zážitky”. Takto se herní konzole nedělají. Herní konzole se odjakživa dělali s výhledem a výkonnostní rezervou na několik let, kdy měl výrobce zásobovat jejich uživatele dostatečným množstvím kvalitních herních titulů, ale s nějakým zajištěním kvalitních her si NVIDIA nedělá hlavu. Zaplatí Madfingers lepší detaily do DT2 a myslí si, že si z toho lidi sednou na zadek. PROTO sem napsal, že SHIELD je parodie na herní konzoli, u kterého NVIDIE raději víc propaguje streamovani PC her, jak samotné hraní nativních her pro systém, protože jednoduše žádné pořádné nejsou. Tohle není žádnej hate, popsal sem jenom zkutečnost a obchodní strategii NVidie. Pokud s druhým shieldem NVDIDIA otočí situaci a zajistí i druhou nedílnou část plnohodnotné herní konzole – tedy dostatek kvalitních titulů ke hraní, mile rád změním svůj názor, ale dost o tom pochybuji ;).

RSS (komentáře k článku)