Menu

Mobilní banka České spořitelny už i na Androidu

Česká spořitelna již nějakou dobu mobilní aplikaci pro své internetové bankovnictví nabízela, bohužel však jen pro iPhone. Dnes se však situace změnila, jelikož byla oficiálně vydána i verze pro Android s názvem SERVIS 24. Čekání na aplikaci se zřejmě vyplatilo, jelikož SERVIS 24 je uživateli hodnocen velmi dobře.

Prostředí aplikace SERVIS 24

Prostředí aplikace SERVIS 24

SERVIS 24 nabízí kromě dnes již běžných služeb internetbankingu i skenování složenek, které tak můžete pohodlně zaplatit přímo z mobilního telefonu. Z bezpečnostních důvodů je majitelům rootnutých telefonů zobrazeno varování, že jejich telefon není zabezpečen.

Dostupné funkce

Pro registrované uživatele:

  • Podpora více uživatelů na jednom přístroji.
  • Možnost pojmenování uživatelského profilu.
  • Zobrazení zůstatku na účtech České spořitelny.
  • Platby na účty všech bank v ČR.
  • Skenování složenek – unikátní služba umožňuje zrychlenou platbu poštovních poukázek „A“.
  • Zabezpečení účtů prostřednictvím denního a měsíčního limitu pro převáděné částky.
  • Potvrzení na e-mail k zadané platbě nebo vytvoření šablony pro budoucí použití.
  • Synchronizace šablon příjemců s internetbankingem.
  • Vyhledávání v transakční historii. Platby můžete filtrovat podle data zadání nebo podle typu (příchozí, odchozí, všechny).
  • Zablokování aplikace v internetbankingu, na Lince SERVIS 24  nebo trojím chybným zadáním hesla pro Mobilní banku.

Pro všechny uživatele:

  • Vyhledávání poboček a bankomatů České spořitelny. Aplikace nabízí navigaci k vybranému cíli.
  • Kontakty na infolinku a Linku SERVIS 24

Závěr

Je vidět, že ač vývoj aplikace oproti konkurenci trval poněkud déle, Česká spořitelna si dala na své aplikaci záležet a svým klientům nabídla přehlednou aplikaci hned od začátku vývoje. Jsem zvědav, jak vývoj bude pokračovat dále. Využijete aplikaci i vy, či používáte mobilní banku konkurence? Podělte se s námi o své zkušenosti v diskuzi pod článkem.

Další informace se můžete dočíst v oficiální zprávě České spořitelny.

SERVIS 24
Česká spořitelna, a.s.
Verze1.0.0A (18. 11. 2012)
Velikost7,4 MB
2.3+


Zdarma

 

 

Komentáře

DAW1d

DAW1d

19.11.2012 21:23

Luxus.. maka to skvele. Zatim jsem zkousel jen platbu a historii uctu (coz potrebuju nejvic) a nema to chybu. Nacita si to i sablony vytvoreny v desktopovy verzi bankovnictvi. A slape to velmi svizne.. za coz asi muze zatim slabe vytizeni aplikace;) Doporucuju.

danxx

danxx

19.11.2012 21:32

Paráda, zrovna před týdnem jsem si u spořky založil účet a litoval jsem, že nemá mobilní aplikaci na android…Aneb jako na zavolanou

Sirmilano

Sirmilano

19.11.2012 21:37

Ja spis nechapu jak si nekdo muze v teto dobe zaridit ci drzet ucet u CS :oDDDD

evilcroco

evilcroco

19.11.2012 21:42

Konecne bankovni aplikace ktera nevyzaduje uplne vsechna opravneni co jsou. mBank, Mobito atd by snad chteli i opravneni na hozeni telefonu do vody kdyby takove bylo.

developer

developer

19.11.2012 21:54

Je potreba trochu vychladnout – 1. vyvoj aplikace trval neskutecne dlouho, i kdyz skupina erste jiz mela verzi pro svou chorvatskou dceru 2. oproti konkureci je nabidka funkci na urovni beta testovani – nejmarkantnejsi je absence uverovych uctu, penzijniho pripojisteni 3. uplne out je nemoznost ovladat (dokonce zobrazit) platebni karty – to umi kazda mob. apl. konkurencnich bank. Bohuzel i mBank, kterou tady nekdo zminuje, je na tom o 100% lip.

Lada

Lada

19.11.2012 22:05

vzhledem k tragickemu internetbankingu (z pohledu UI a usability) vitam jakoukoliv dalsi variantu, jak rychle ziskat prehled o uctu

Liborse

Libor Šedivý 0

19.11.2012 23:45

Já nevím, ale zrovna SERVIS 24 mi po grafické stránce přijde velmi povedený. Absence karet zamrzí, ale to nejdůležitější tam je. Co se týče připojištění atd., já nevím, ale to nutně v mobilu nepotřebuji, snad to doimplementují.

hanyz7

hanyz7

20.11.2012 5:49

Skenování složenek určitě není unikátní, když ho nedávno představilo zuno a zanedlouho i KB a kdoví kdo víc

Lestr

Lestr

20.11.2012 6:19

Ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, dlóóóóóuho jsem na tuto aplikaci čekal a čekání se vyplatilo! Díky za tip. Je to prostě cooool :))

Lada

Lada

20.11.2012 8:21

2 priklady, co mi opravdu hodne vadi:
– pokud (napr. pri prihlaseni, potvrzeni prikazu, vytvoreni vzoru apod.) je potreba zaslat autorizacni sms, musim o to v dalsim kroku explicitne vyzadat. Proc? Viz napr. CSOB, posle ji automaticky
– kody v SMS nejsou nijak graficky oddeleny. Misto 10 cisel /nebo kolika/ vcelku, proc to nejde rozdelit do skupin po 3 cislech, aby se to lepe cetlo?

Ale jinak posledni redesign je krok dobrym smerem, ale par takovyhle veci se porad najde.

Lestr

Lestr

20.11.2012 8:36

příklad 1 – zaslání autorizační sms je otázka jednoho kliknutí ? Proč to mít automaticky?
příklad 2 – kód v sms je číselného formátu o 7 číslech! Jaký význam by mělo dělení po třech? Je to asi i otázka naprogramování generování těhle kódů. Ale podle mě málokomu dělá problém přečíst 7 čísel vedle sebe :D ale asi je to jen věc názoru ;)

fiXacek

fiXacek

20.11.2012 11:28

aplikace mi přijde dobrá (samozřejmě by mohla být lepší ;)) – zatím jsem nic neplatil -> jak tady píší o autorizační SMS – přepisovat 7 čísel z notifikační lišty/aplikace “SMS” – to by mohla aplikace umět sama poznat, že se jedná o tuto SMS a kód předvyplnit a případně i potvrdit.

SV

SV

20.11.2012 11:39

@fiXacek Mobilní aplikace žádné SMS nepotřebuje, komentáře výše se týkají webového IB ;)

BTW, Našli jste možnost zobrazení zůstatků zakrytím senzoru přiblížení? :)

ic

ic

20.11.2012 12:47

@Sirmilano Já především, že mám (ještě zhruba půl roku) nárok na studentský účet, který je o něco málo výhodější. Jinak ale pak samozřejmě přecházím k jiné bance, tady ty poplatky to je strašné.

Albion66

Albion66

20.11.2012 12:53

No hlavně, když jsem před půl rokem psal do ČS jestli neuvažují o app pro Android, když mají pro iOS, tak mi zdělili že Android není perspektivní OS.
Asi nové vedení:-)))) Jinak app zdařilá.

zvx

zvx

20.11.2012 12:55

super, jsem rad ze to konecne je…
a co se tejka poplatku tak si staci dojit na prepazku, trosku jim pohrozit ze odchazite ze jste od konkurence dostali nabidku bez poplatku a ono vam to same taky nabidnou…
nechapu ze to lidi bezne delaj u mobilnich operatoru neudelaj i ve sve bance
vy jim platite za to ze jim davate penize? :)

Pavel

Pavel

20.11.2012 17:35

No, mě na tom nejvíc zklamalo, že se nedají aktivovat dvě různá zařízení. Mám mobilní aplikaci už nějaký čas na iPadu a na telefonu to teď nejde aktivovat, dokud tu druhou nezruším. Proboha proč?

Amoondre

Amoondre

20.11.2012 18:53

Ja spis nechapu jak si nekdo muze v teto dobe zaridit ci drzet ucet u CS :oDDDD
Sirmilano | 19.11.2012 @ 21:37 | 213.180.39.xxx

Uplne jednoduse – mam vedeni uctu zdarma, vybery z bankomatu taky zdarma. Nic vic nepotrebuji, prevody na ucty delam z jineho uctu kde to mam samozrejme taky zdarma.

Lada

Lada

20.11.2012 22:43

Lestr:
– kdyz uz zadam prihlasovaci udaje, proc musim znovu potvrdit dalsim kliknutim, ze ano, opravdu se chci prihlasit? U prikazu, sipo to same. Je to prkotina, ale je to jako kdybys v aplikaci nemohl pouzivat double click ale vybrat polozku a v nasledujicim kroku jeste potvrdit, ze ji opravdu chces vybrat
– ok, je to 8 cisel. A 2 skupiny po 4 jsou rozhodne snazsi na cteni kontrolu, nez shluk 8. Nehlede na to (ciste subjektivne), ze to jsou jenom cisla (aspon za posledni par sms to vypada, zbytek nemam). Kdyby tam dali pro rozliseni i pismena, zase jsme citelnosti trochu dal

Lestr

Lestr

21.11.2012 6:50

Lada: tak nevím, ale třeba je to forma nějaké ochrany? Čert ví. Ale já zase tak často do aplikace nechodím a co se androidího rozhraní týče mi to vyhovuje. Díkybohu za tuto aplikaci. Jen jak jsem četl výše by možná v aktualizaci mohli opravdu přidat možnost dobíjení, ikdyž nevím jak by to bylo řešeno s potvrzovací sms, protože to bych musel z aplikace “vyjet” no každopádně když chci provézt nějakou větší transakci nebo akci tak stejně jdu do PC. Androidí aplikace je takový malý šikovný pomocník v tom základním

Lada

Lada

21.11.2012 20:36

Spis snaha usetrit par haleru v tom jednom pripade, kdy si to uzivatel naposledni chvili rozmysli :)

KarlosK

KarlosK

22.11.2012 15:40

Co jsem se díval, tak už většina bank mobilní aplikací má. nebylo by od věci udělat malou recenzi všech a zhodnotit která je na tom nejlépe?

Venca

Venca

26.11.2012 23:46

Ahoj
Nevíte jak a kde nastavit denni ci mesicni limit pro tuto mobilni app?

Michal

Michal

18.10.2013 21:53

– ok, je to 8 cisel. A 2 skupiny po 4 jsou rozhodne snazsi na cteni kontrolu, nez shluk 8. Nehlede na to (ciste subjektivne), ze to jsou jenom cisla (aspon za posledni par sms to vypada, zbytek nemam). Kdyby tam dali pro rozliseni i pismena, zase jsme citelnosti trochu dal

Nesmysl, mě teda dělá větší problém vyťukat na klávesnici čísla a písmena dohromady (např. při zadávání CD key) než jen klíče a nezlobte se na mě, ale osm čísel nic není a pokud bude do kódu vložena mezera, budou kódy lidé zadávat také s mezerou a to je také chyba. Pokud je někde napsáno opište kód, lidi automaticky opíšou kód tak jak je a nedojde jim, že bez mezer a je to i pochopitelné, protože mezera může být považována za součást kódu.

RSS (komentáře k článku)