Android Market nyní umožňuje filtrování obsahu

obchod google play

Google nejspíš reaguje na přibývající počet aplikací pro dospělé a nabízí teď tak možnost tento obsah filtrovat podle “zralosti.” V nastavení aplikace Android Market nyní přibyla volba Filtrování obsahu, dále zde najdeme klasické nastavení oznámení a nastavení reklam Google AdMob. Ve filtrování obsahu máme na výběr z několika stupňů a to od aplikací, které jsou určeny pro všechny, tedy není určen minimální věk, až po zobrazení všech aplikací. Tři mezistupně jsou vyplněny následovně: Zralosti – nízká, Zralost – střední a Zralost – vysoká. Aby toto nastavení dávalo smysl a rodiče tak mohli zablokovat případný přístup svému dítku k nemravným aplikacím, celé toto nastavení lze zabezpečit PIN kódem, takže další změna již vyžaduje zadání PIN kódu.

Nastavení

Nastavení filtrování obsahu

Nastavení PIN kódu

 

 

Tomáš Očadlý
O Autorovi - Tomáš Očadlý

Tomáš se narodil jako hračička, odjakživa utrácel své těžce ušetřené peníze za geekoviny, takže smartphony a tablety ho nemohly minout. Systém Android si ho našel… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (8)