Aplikace LogMeIn Rescue pro vzdálený přístup bude předinstalována na všech zařízeních HTC

htclogmein

Společnost LogMeIn oznámila partnerství s HTC, v jehož rámci bude výrobce předinstalovávat aplikaci Rescue na všechny své chytré telefony a tablety s Androidem. Pomocí kombinace apletu na zařízeních HTC a celosvětově dostupných call center bude zákazníkům k dispozici vzdálená podpora, umožňující operátorovi převzetí kontroly nad přístrojem a spuštění různých testů. Z důvodu ochrany soukromí a dat bude připojení možné pouze ze serverů zákaznické péče a to jen během aktivního hovoru s operátorem.

Jakmile se technik připojí k zařízení, bude moci spustit vzdálenou diagnostiku, provádět nastavení a vzdáleně ovládat telefon či tablet.

Tato služba bude k dispozici ze kteréhokoli místa na světě, pokud budete mít datové připojení, ale v oznámení není žádná zmínka o tom, jaká bude její cena. Pokud hodlá HTC udržovat tuto formu podpory souběžně se stávající telefonickou podporou bez dalších poplatků, pak není pochyb o tom, že zejména laičtí uživatelé  budou tento způsob řešení v případě problémů využívat.

Vzdálená podpora přináší zjednodušení jak pro firmu, která vyřeší řadu banálních problémů tzv. “na dálku,” tak i pro uživatele, který nemusí hledat a chodit do kamenné prodejny či servisu. 

Aplikaci Rescue + Mobile for Android je také možné stáhnout z Android Marketu.

Rescue + Mobile for Android
LogMeIn, Inc.
Verze7.0.404 (28. 10. 2011)
Velikost555 kB
1.5+



Zdarma

Jaký je váš názor na tento přístup? Uvítali byste, aby se technik mohl připojit na dálku k vašemu telefonu a pomohl vám s vyřešením problému?

Zdroj: Android Police a LogMeIn.

Karel Kilián
O Autorovi - Karel Kilián

S překonanou čtyřicítkou je s náskokem nejstarším členem redakce :-). Před několika lety hypoteticky vymyslel operační systém svých snů, aby následně zjistil, že přesně na… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (3)