Menu

Facebook bude hodně pestrý: Testují se barevné komentáře

Facebook už představil hodně novinek, na které značný počet lidí nadával, jako třeba oddělení Facebooku a Messengeru. Nyní se představila novinka, která by mohla mít podobný efekt, plánují se barevné komentáře.

Barevné komentáře promění Facebook v duhu

Tato nová funkce se na Facebooku momentálně testuje u vybraných uživatelů. Jeden z nich, Evert Groot se pochlubil snímky z této nové verze. No, můžete posoudit sami, jak tato novinka vypadá přímo na webu. Vybrat se bude dát z celkem sedmi barev, a to od oranžové, přes světle zelenou až po fialovou.

Prozatím to vypadá, že nové komentáře jsou dostupné pouze v mobilní aplikaci. V poslední době už jsme se dočkali také změny designu Facebooku, kdy se všechno snaží více zakulacovat. Server The Next Web upozornil, že zapomenutá sociální síť MySpace přinesla komentáře s barevným pozadím již před téměř patnácti lety, teď se podle všeho objeví i na Facebooku.

Facebook
Facebook
Developer: Facebook
Price: Free+

Líbí se vám tyto nové barevné komentáře?

Zdroj: androidpolice.com

Komentáře

Jirka_Blazek48

7.9.2017 8:32

Je to přeplácaný. Nejlepší je jednoduchost.

Martin P.

7.9.2017 10:11

No děsím se kdy FB podle regionálního umístění zakáže provoz FB lite aplikace.

SeppWinkler

SeppWinkler 5

7.9.2017 10:59

FB som prestal používať už veľmi dávno. Užitočných vecí má tak 5% a zvyšok je neužitočný balast a reklama.

Mazec

7.9.2017 11:29

SeppWinkler
Ano, je pravda že ty barvičky nemusím.
Ale na druhou stranu si myslím že, všichni by si měli zvykat, že Fb tu je a bude…
Proč si myslíte že všechny firmy vytváří propracované Fb profily? Protože je to nejlepší platforma pro komunikaci se zákazníky… Možná lepší než www.
Dále si myslím že nejlepší Rss čtečka je právě Facebook… Atd…

SeppWinkler

SeppWinkler 5

7.9.2017 11:47

@Mazec: Myslím si, že firmy si vytvárajú prepracované FB profily preto, že je to jednoducho lepší kanál na šírenie reklamného spamu. Prišli na to, že mail je už zaostalý – je jednoduché v ňom sadou pravidiel presúvať reklamu rovno do koša, na FB je to horšie, ľudia tam trávia veľa času a často aj nedopatrením na reklamu alebo reklamnú správu kliknú. Mne napríklad firemné profily vadia, nikdy sa nestávam ich fanúšikom, necítim potrebu, aby celé moje okolie vedelo, kde si čo kupujem. Navyše úprimne, robiť z obchodov “priateľov” a z kupujúcich “fanúšikov a priateľov” je podľa mňa zvrhlo pokrytecké :) S obchodom mám najradšej korektný obchodný vzťah a aj to je čoraz ťažšie :)

matej279867

7.9.2017 14:10

@Mazec: pouzivanie fcb ako RSS citacky nieje ktovieako spolahlive kedze nie vsetky prispevky sa aj zobrazuju, lebo fcb si zmysli ze to nieje pre teba dolezite a radsej ti zobrazi informaciu kto dal tvojmu priatelovi like na fotku maciatok , na rss radsej feedly a podobne

Милан4еха

7.9.2017 14:15

FB by mel proplacet cenu, koupene nahradni baterie!! (baterie s FB – 14 hodin / odinstalovany FB – 36 hodin) …. co dodat?!

Martin P.

7.9.2017 14:15

Mazec 7.9.2017 11:29:… … jak už tu padlo vzhledem k tomu jak FB sám volí zobrazování příspěvků, je to velice nespolehlivý způsob. Stejně nefunguje na FB něco jako solidní vyhledání.

MikeWolf86

8.9.2017 15:07

Pomalu a jistě se z toho stávají omalovánky. Jakoby nestačila už teď ta nepřehlednost.

RSS (komentáře k článku)