LG G Flex je méně zahnutý, než v reklamních materiálech

lg_g_flex_ico

Americký blogger a bývalý redaktor časopisu PC World JR Raphael vydal na svém blogu článek LG G Flex: Když rendery neodpovídají realitě. Autor se po několikadenním používání zahnutého telefonu LG G Flex rozhodl porovnat propagační materiály LG a skutečnost, a ačkoli čekal jistou nadsázku, nakonec byl docela hodně překvapen tím, co zjistil. Sám o tom říká: “G Flex, jak jste asi slyšeli, je jedním z prvních zakřivených telefonů na trhu. Ale zakřivení v marketingových materiálech a skutečné zahnutí přístroje jsou dvě zcela odlišné věci.”

Svá slova JR Raphael následně dokládá obrázky, na kterých porovnává propagační snímky s vlastními fotografiemi telefonu. Rozdíl je patrný na první pohled.

LG G Flex: porovnání reklamního renderu a skutečnosti LG G Flex: porovnání reklamního renderu a skutečnosti

LG G Flex: porovnání reklamního renderu a skutečnosti LG G Flex: porovnání reklamního renderu a skutečnosti

LG G Flex: porovnání reklamního renderu a skutečnosti LG G Flex: porovnání reklamního renderu a skutečnosti

LG G Flex: porovnání reklamního renderu a skutečnosti LG G Flex: porovnání reklamního renderu a skutečnosti

Jak můžete sami vidět, reálné zahnutí telefonu je mnohem menší a jemnější než na oficiálních obrázcích. “Jde o uměleckou licenci, nebo zavádějící marketing? Rozhodnutí nechám na vás.” uzavírá své zjištění JR Raphael.

Je pochopitelné, že propagační fotografie musejí vypadat lépe než realita – zpravidla na nich více vyniknou barvy, zařízení “házejí odlesky”, displeje podávají skutečnější barvy, než realita samotná, černá je černější a bílá bělejší. Je ale otázkou, nakolik je vůči zákazníkům fér nadsazovat hlavní charakteristický rys telefonu, kterým je v případě LG G Flex jeho zakřivení. Nemusí se přitom nutně jednat o klamání zákazníků – jak v diskuzi pod článkem podotýká jeden ze čtenářů “Pravděpodobně dosáhnete stejného dojmu zakřivení, pokud byste fotografie pořídili správným objektivem ze správného úhlu.”

Jeden z propagačních obrázků LG G Flex Jeden z propagačních obrázků LG G Flex

Další čtenář pak doplňuje, že stejný trik provedl v minulosti i Samsung v případě Galaxy Nexusu, který měl zakřivené krycí sklo obrazovky. Asi nejvýstižněji glosoval situaci příspěvek autora, který se podepsal jako dsliesse: “Každý, kdo věří reklamě – na jakýkoli produkt, kterékoli společnosti, v jakémkoli odvětví – je blázen.”

Zdroj: Android Power.

Karel Kilián
O Autorovi - Karel Kilián

S překonanou čtyřicítkou je s náskokem nejstarším členem redakce :-). Před několika lety hypoteticky vymyslel operační systém svých snů, aby následně zjistil, že přesně na… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (20)