TOPlist

Prezident Xiaomi: Ještě potrvá, než se čínské značky pořádně uchytí na globálních trzích

xiaomi 14 pro global
  • Spousta zajímavých čínských telefonů se nikdy nedostane k nám
  • Ve vlajkové třídě panuje strach ze Samsungu a Applu
  • Podle prezidenta Xiaomi vede k internacionalizaci čínských značek dlouhá cesta

Mnohým z vás se již jistě stalo, že vysněný telefon, který vás oslnil svými specifikacemi, designem nebo slušným poměrem mezi cenou a výbavou, zůstal exkluzivní pro Čínu. Tamní výrobci se snaží postupně rozšiřovat svou působnost na globálních trzích, přičemž některým se to daří více (například Xiaomi), ale jiným výrazně méně (třeba Oppo).

K internacionalizaci čínských značek ještě vede dlouhá cesta a v high-endových segmentech, kde vládne významná konkurence v podobě Applu a Samsungu, to platí dvakrát tak dobře. Alespoň je o tom tedy přesvědčen prezident společnosti Xiaomi Lu Weibing, jenž tuhle myšlenku sdílel na sociální platformě Weibo v návaznosti na nedávné úspěšné uvedení vlajkovky Xiaomi 14 Ultra.

O tom, jak se řadě Xiaomi 14 letos velmi daří v evropských zemích, jsme vás před pár dny informovali v předchozím článku. Oběma telefonům se podařilo několikanásobně předčít své předchůdce, co se týče prodaných kusů krátce po globálním uvedení. Nové duo telefonů samo o sobě nabízí lákavé specifikace, ale tím, že se prodává/je k dispozici k předobjednání s atraktivními bonusy, se stává pro mnohé spotřebitele ještě zajímavějším. Základní model jsme dokonce recenzovali – co chválíme, a co naopak ne, si můžete přečíst v našem hodnocení.

Xiaomi 14 řada

Jaký čínský telefon vám na tuzemském trhu chybí?

Zdroje: Weibo, Gizmochina

Adam Kurfürst
O Autorovi - Adam Kurfürst

Adam studuje na gymnáziu a technologické žurnalistice se věnuje od svých 14 let. Pakliže pomineme jeho vášeň pro chytré telefony, tablety a příslušenství, rád se… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (0)