Menu

Vodafone otevřel nejmodernější zákaznické centrum pro firmy

Právě dnes proběhlo slavnostní otevření nejmodernějšího zákaznického centra pro firmy patřící společnosti Vodafone. Centrum dostalo název OneNet, nachází se ve Vinohradské ulici v Praze a o jeho design se zasloužil architekt Luka Križek. OneNet je určen pro zákazníky, kteří si zde mohou sestavit telekomunikační řešení na míru, naživo vyzkoušet vybrané produkty a přesvědčit se o tom, jak je Vodafone schopen zajistit kvalitu služeb. Hlavním cílem je vytvořit pro zákazníka co nejefektivnější řešení, které mu co nejvíce přiblížit a představit kvality takového řešení.

Prostory působí opravdu moderním a nevšedním dojmem. Stěny barevného komplexu jsou vyrobeny ze speciálního materiálu, který má několikasekundový paměťový efekt. Použít ostrý předmět je však zakázáno. :)

Hned po vstupu dostane každý zákazník tablet, ve kterém je speciální aplikace OneNote. Do té se uživatel pod svým jménem přihlásí a najde zde základní informace. Aplikace obsahuje také hromadný chat s jinými zákazníky s tabletem a poznámky, které jsou poté odeslány na zákazníkův email.

Samsung Galaxy TAB 10.1 s předinstalovanou aplikací OneNet

 

Celý prostor je rozdělen na několik místností, které zákazník postupně projde s kvalifikovaným průvodcem a ve kterých se řeší specifické požadavky. Díky vystaveným produktům si tak může přímo vyzkoušet jednotlivá zařízení, která Vodafone svým zákazníkům poskytuje. K sestavení svého vlastního řešení služby na míru pak slouží interaktivní stůl. Veškeré ovládání a provoz služeb je zákazníkovi předveden přímo na místě, a je tak dokonale seznámen s nabízeným řešením.

Klient má možnost se spojit pomocí videohovoru s pracovníkem v dohledovém centru poblíž Říčan, který je schopen mu zodpovědět veškeré dotazy týkající se provozu sítě. Toto centrum neustále monituje celou síť a dokáže informovat zákazníka o problémech, které mohou nastat a pokusit se je co nejrychleji odstranit. Díky tomu má zákazník možnost sledovat kvalitu hovorů a datových přenosů své firmy.

 

Spojení s technikem v dohledovém centru

 

Velice zajímavou službou je Touch Point, díky které firma Vodafone monitoruje zkušenosti zákazníků. Sleduje tak Vaše zařízení a případné problémy eviduje, aby Vám poté technici mohli sdělit řešení. Eviduje se například chybná odpověď serveru, když zadáte špatnou www adresu, chybné nastavení APN, výpadky připojení, hovorů, ale údajně je možné zjistit i technické problémy koncových zařízení.

Zákazníkům je také nabízeno řešení Car Manager, které díky speciálním GPS zařízení do auta se SIM kartou dokáže sledovat celý vozový park a následně tvořit knihu jízd. Nechybí ani zabezpečení prostor firmy, které zahrnuje bezpečností kamery. Ty dokáží informovat zákazníka přímo na mobilní telefon o nestandardních situacích.

Vodafone a firmy:

  • 205 000 firem již telefonuje s Vodafonem
  • 2 500 firem využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet
  • Ze 4 % na 6,9 % vzrostl oproti minulému roku podíl Vodafonu na poskytování mobilních služeb státní správě
  • KKCG, HZS ČR, Madeta a Národní památkový ústav jsou nejvýznamnějšími klienty Vodafonu

Produkty a služby naživo:

  • OneNet (řešení pro pevnou, mobil a internet)
  • Nejnovější mobilní telefony (Apple, Blackberry, Nokia aj.)
  • Microsoft Office 365
  • Zařízení se SIM: kamery, dohled nad vozovým parkem
  • Vlastní 3G zóna – femtobuňka

„Ve OneNet Centru vše začíná rozhovorem. O konkrétních potřebách daného oboru podnikání a dané firmy a výzvách, jež před ní stojí. Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují. Ptáme se, jak jim jako operátor můžeme pomoci růst,” říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

 

 

 

 

Komentáře

Yegor

Yegor

9.3.2012 11:03

Ach to logo :-D Co na to asi řekne MS :-D

Stepaan

Stepaan

9.3.2012 12:37

Ano ano. Doufám, že za tohle PR má Svět Androida alespoň nějakou škváru… Jinak je super vidět, jak hezky umí využít Vodafone penízky, co jim nacpeme. Víc takových jeskyněk s měkkýma stěnama; vysoký FUP a 4G jsou přeci pro zámořský slečinky. :-D

RSS (komentáře k článku)