Samsung vs. Apple: nová reklama vás dostane do kolen, vtipně se strefuje do majitelů iPhonů
- Zprávičky
- Jana Skálová
- 30.11.2024
- 2
- Samsung si v nové reklamě utahuje z Applu
- Paroduje jeho reklamní slogan „Think Different“
- Ukazuje Apple jako neinovativní a nudný
Není výjimkou, když si globální značky v reklamních kampaních utahují ze svých konkurentů. Vyniká v tom především Coca Cola a Pepsi nebo Mercedes a BMW. A teď se k nim přidal i Samsung, který si v nové reklamě cíleně dělá legraci z Applu.
Uživatele iPhonů ukazuje jako uniformní a průměrné jedince, kteří se spokojí pořád s tím samým designem a netouží po inovacích. Oproti tomu staví své skládací telefony Galaxy Z Fold 6 a Galaxy Z Flip 6.
Aby toho nebylo málo, vypůjčil si Samsung hned na úvod známý slogan Applu „Think Different“ z jeho posledního spotu. Přetvořil ho ovšem na „Think different… but not too different“ (Myslete jinak… ale ne zase moc jinak).
If you try to fit in, you won’t stand out.
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎
🍎🍎🍎🍎🍎 🛸 🍎🍎🍎🍎🍎
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎 #UpgradeYourUpgrade with #GalaxyAI pic.twitter.com/WtfWDFIVd2— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) November 21, 2024
Poselství reklamy je zřejmé – zatímco Samsung neustále inovuje a svůj první skládací chytrý telefon představil už v roce 2018, Apple pořád žádný nemá. Skládacími mobily se přitom chlubí třeba i Huawei nebo Xiaomi. A co víc, rozdíly mezi modely iPhone 14, iPhone 15 a iPhone 16 také nejsou až tak přelomové. Takže Samsung nám chce nenápadně a vtipně podsunout, že Apple je oproti němu hodně pozadu.
Co si myslíte o nové reklamě Samsungu?
Jana se psaním živí už dlouhé roky. Začínala ve zpravodajství a lifestylu, teď se věnuje spíš techničtějším tématům. Ráda píše o mobilech, zajímá se o… více o autorovi
Komentáře (2)
Přidat komentář