Google upravil logo pro Obchod Play. Kolik najdete rozdílů?

Obchod Google Play nové logo

Společnost Google a její grafičtí designéři sáhli po další změně loga významné služby. Nového zpracování se dočkala ikona Obchodu Play, základního místa pro stahování Android aplikací a her. Změny vůbec nejsou nějak dramatické, firma se jen evidentně snaží sladit další logo do současného stylu s mírně poupravenými barvami, méně stíny a trochu uhlazenějšími hranami. Což jsou přesně změny, které nastávají i u této ikony.

Obchod Google Play nové logo staré logo porovnání

Při pohledu na nové logo vás možná napadne, že je prakticky stejné jako to staré, ale vyvolá i pocit, že je přeci jen něco trochu jinak. Ve skutečnosti se změnilo hned několik věcí. Google se v prvé řadě rozhodl ještě více zjednodušit přechody mezi barvami, takže hlavně modrá a zelená část mají méně stínů a současně jsou sytější. Kvůli tomu se nicméně trochu více slévají dohromady, což nevypadá úplně nejlíp.

U modré se také zmenšil prostor, který v logu zabírá. Třetí změnou jsou zaoblenější rohy. Nová podoba ikony se zatím objevila pouze na jedné z karet platební aplikace Google Pay. Plošné vydání ale určitě nebude daleko. Připomeňme, že Obchod Google Play nedávno přišel s kompletně překopanou mobilní i webovou verzí.

 Které logo pro Google Play se vám líbí víc?

Zdroj: 9to5

Marek Houser
O Autorovi - Marek Houser

Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V záloze stále uchovává starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (0)