O2 už také zavádí moderní zprávy RCS. Jen asi ne pro vás

RCS zprávy O2 firemní zákazníci

Český operátor O2 ve své síti začne ve větší míře nabízet komunikaci prostřednictvím služby Rich Communication Services neboli RCS. Operátor ji momentálně využívá v rámci vlastní marketingové komunikace, příští rok pak dostanou možnost používat RCS také jeho firemní zákazníci. Ti tak budou mít možnost komunikovat modernějším způsobem se svými zákazníky.

„RCS zprávy umožňují firmám doručit na zákazníka komplexní marketingové sdělení. Ten pak vidí veškerou komunikaci na jednom místě. RCS zprávy znamenají průlom v obchodní komunikaci. Díky službě RBM neboli rich business messaging, která na protokolu RCS funguje, přináší firmám nový způsob komunikace v moderním vizuálu s intuitivními prvky. Součástí jednoho sdělení tak může být nabídka a prodej zboží nebo služeb, technická podpora, jednoduchý průzkum spokojenosti nebo třeba sledování zásilky či chatbot,“ popisuje operátor.

O2 RCS zprávy pro firmy ukázka

Zatímco například Vodafone již od roku 2020 poskytuje RCS jako službu pro koncové zákazníky, O2 jde tedy zatím jinou cestou. I přesto, že jde o službu pro firmy, by měli některá pozitiva ocenit i jejich zákazníci. „Maximální ochrana proti phishingu a podobným podvodům je pro nás samozřejmostí. Ověřujeme a garantujeme identitu všech společností využívajících službu RBM. Kodex bezpečnosti naší společnosti také znemožňuje agregaci odesílatelů a samotná verifikace probíhá u nás.,“ podotýká O2 například k tématu současných SMS podvodů.

Zdroj: TZ

Marek Houser
O Autorovi - Marek Houser

Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V záloze stále uchovává starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (1)