Xiaomi se obléklo do nového hávu. Tedy po stránce tzv. corporate identity, která v sobě nese mimo jiné i nastavení nového loga a používaných barev. Změnu společnost oznámila v rámci nedávného představování produktových novinek. Nejviditelnější změnou je „sražení“ rohů v logu, které má nyní zaoblený tvar. Společně s oranžovým podkladem se trochu zaoblilo i písmeno „m“ v notoricky známém nápisu „mi“. Nové Xiaomi logo také dostane zajímavou volnost ve vizuálech. Nadále se nebude umisťovat jen do rohů, ale dynamicky kamkoli, kde se bude dobře vyjímat.
Nový tvar je výsledkem použití matematických vzorců a zapadá přesně na hranici mezi čtvercem a kruhem. Kromě loga navrhl designér Kenya Hara také nový logotyp neboli značku tvořenou písmeny. Zatímco nové logo Xiaomi ve „čtvercové“ podobě podobě bude dál využíváno ve většině vizuálů, logotyp by se měl objevovat na vybraných produktech.
Novinky nastaly i u barev. Tradiční oranžová zůstala zachovaná, přibyly ale oficiálně i černá a stříbrná (šedá).
Komentáře (5)
Přidat komentář