Lidé kupují stále méně nových telefonů. Tradiční značky lidi tolik nezajímají

tradicni znacky telefonu prodej

Společnosti v těchto dnech oznamovaly, jak se jím dařilo v prvním čtvrtletí tohoto roku. U výrobců mobilních telefonů můžeme vidět jeden nepěkný trend. Tradiční značky meziročně ztrácí velké množství svých zákazníků. A to hlavně na úkor čínských společností.

Tradiční značky lidi přestávají zajímat. Daří se hlavně společnosti Huawei

Společnost International Data Corporation (IDC) oznámila, že mobilní výrobci dodali v prvním čtvrtletí tohoto roku o 6,6 procent telefonů méně v porovnání s rokem minulým. Jedná se již o šesté čtvrtletí po sobě, kdy výrobci meziročně zaostávají.

tradicni znacky dodane telefony

Na první pozici je stále společnost Samsung, i když jej pravděpodobně brzy sesadí Huawei. Čínská společnost jako jediná zaznamenala obrovský úspěch. Meziročně dodala o 50 procent více telefonů a s 59,1 miliony kusů se pomalu ale jistě přibližuje prvnímu místu. Naopak nejhůře dopadl Apple, který dodal o 30,2 procent méně telefonů. Ideální čtvrtletí nemělo ani Xiaomi či Oppo. Druhou společností v žebříčku s kladnými čísly, je Vivo.

Zajímavý je také fakt, že mezi šesti výrobci telefonů s největšími prodeji, jsou celkem 4 společnosti z Číny, což ukazuje, jak dokázali vytlačit tradiční značky.

Překvapila vás čísla o počtu dodaných telefonů?

Zdroj: fonerena.com

David Trlica
O Autorovi - David Trlica

Už od dětství ho bavily telefony, na půdě byste určitě našli mnoho a mnoho časopisů o telefonech. První setkání se smartphony proběhlo právě u Androidu.… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (30)