Servisy a reklamace – pomocná ruka, nebo bič na zákazníky? [anketa]

complaint-generator

Jednoho dne se stane, že váš starý telefon odejde do křemíkového nebe a vy jste najednou bez spojení se světem. Rychle utíkáte do obchodu, abyste si koupili nové zařízení. Zaplatíte a s dobrou náladou si ho odnesete domů. Brzy ale zjistíte, že vše není tak, jak by mělo být, a telefon z ničeho nic přestane fungovat. Zbývá jediná možnost a tou je reklamace. Cestu do obchodu musíte absolvovat podruhé a zase jste bez spojení se světem. Od prodejce dostanete jako náhradu deset let starou Nokii. Velmi často se také stává, že nedostanete jako náhradu vůbec nic. Náhle se ocitáte na zcela stejné pozici jako na začátku. Tuto situaci zažil snad každý z nás. Bohužel to není ani zdaleka konec celého příběhu, naopak se jedná o pouhý začátek.

reklamace2

Telefon je poté odeslán do servisu, kde by měla proběhnout jeho oprava. Tímto místem opravy může být jakýkoliv autorizovaný servis výrobce. Náš příběh však pokračuje dále, i když se pomalu zdá jako vyřešený. Jednoho krásného dne vám starým známým tónem pro ohlášení SMS zprávy zazvoní propůjčená náhradní Nokia. Ve zprávě se píše, že vaše reklamace byla vyřízena, a urguje vás k co nejbližší návštěvě místa reklamace. Opět tedy absolvujeme cestu do prodejny, kde jsme telefon reklamovali. K vašemu překvapení zjistíte, že reklamace byla zamítnuta z některého z těchto důvodů:

  • Kontakt s kapalinou
  • Neoprávněný zásah
  • Mechanické poškození

Guy-yelling-at-phone

Velmi se zamýšlíte, protože si žádného z těchto problémů nejste vědomi. Telefon nikdy do styku s kapalinou nepřišel, na zem vám nespadl a pokud není neoprávněný zásah psaní SMS, tak jste ho taky neprovedli. Po chvíli vyjednávání s prodejcem odmítnete telefon převzít, a tak znovu putuje na jeden měsíc do servisu. Opět jste skončili se starou známou Nokií, kde vám dlouhé chvíle krátí alespoň starý dobrý had. Po měsíci se celý koloběh opakuje, ale telefon přijde zpátky poškrábaný nebo s aktivními čidly vlhkosti. Ano, i to je možné. Na řadě je sehnání soudního znalce, jehož posudek v lepším případě vše ukonči a dostanete nové zařízení.

Příběh a celý článek je inspirován událostmi, které se staly mnohým lidem po celé ČR!

V tomto dvojdílném článku se zaměříme na vaše podněty, které v následném dílu následně vyhodnotíme a z výsledků určíme nejlepší a nejhorší servis v ČR. Také se zaměříme na vaše rady a upozornění, na které je dobré si dát pozor. Kromě toho se také budeme zabývat tím, na co si dát pozor při reklamaci a jak správně postupovat během celého procesu. Podělte se s námi o vaše cenné zkušenosti, pomůžete tím nejen sobě, ale i ostatním uživatelům!

Podělte se s námi o vaše cenné zkušenosti, pomůžete tím nejen sobě, ale i ostatním uživatelům!

Děkujeme za vyplnění dotazníku níže. Seznam oficiálních servisních středisek najdete na konci článku.

Seznam oficiálních servisních středisek ČR:

Acer

  • Acer Czech Republic s.r.o.
  • CTPark Brno, Tuřanka 100
  • Brno – Slatina
  • 627 00
  • tel.: 531 027 777
  • web: www.acer.cz

Asus

  • ASUS Czech, s.r.o.
  • Na rovince 887
  • Ostrava – Hrabová
  • 720 00
  • tel.: 596 766 888
  • web: www.asus.cz

HTC

  • VSP Data, a.s. – servis GSM
  • Service Park area, Průmyslová 1181
  • Sezimovo Ústí II.
  • 391 02
  • tel.: 381 212 583
  • web: web.vspdata.cz

LG 

  • Seznam servisních středisek LG
  • tel.: 810 555 810
  • web: www.lg.com

 

Motorola

  • Středisko pro nahlášení opravy Motorola
  • tel.: 844 111 145

Prestigio

Samsung

  • Seznam servisních středisek Samsung
  • tel.: 800 726 786
  • web: www.samsung.com

Sony

David Mysliveček
O Autorovi - David Mysliveček

David je již od mala fanouškem nových technologií. Začátky s telefony se nesly v duchu iPhone 3G. Po představení Galaxy S3 si však našel cestu… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (38)