V Google Play se testují nové reklamy. Překousnete to?

Google Play nové reklamy vyhledávání

Společnost Google opětovně brnká na nervy uživatelů jeho základního obchodu s aplikacemi. Zdá se totiž, že firma skutečně hodlá zařadit do vyhledávání na Google Play reklamy. Proces začal již vloni, kdy někteří uživatelé poprvé uviděli pod vyhledávacím polem doporučení na vybrané aplikace. Google tehdy oznámil, že nejde o reklamy, nýbrž jakési “proaktivní doporučování”. Uběhlo jen pár měsíců a do prostoru se dostaly aplikace, které jsou již přímo označené jako reklamy.

Uživatelé Google Play z různých koutů světa hlásí, že se jim po kliknutí do vyhledávacího pole nově ukazují také řádky s obsahem, který je v angličtině označen jako “Ad”, tedy reklama. Součástí nového inzertního prostoru, který má šanci stát se velmi otravným, je v tuto chvíli i více informací o dané aplikaci. Je zde vidět například její hodnocení a počet stažení.

Proč by Google takové reklamy zrovna na tomto místě zaváděl? Spekuluje se například o tom, že si ziskem z inzerce hodlá v některých regionech kompenzovat ztráty, které souvisejí s novými restriktivními pravidly ohledně fungování Obchodu.

Tip

Nechcete si nechat ujít zprávičky, články, návody či recenze ze Světa Androida? Můžete nás sledovat i přímo přes Google News nebo na Facebookové stránce. Máme také komunitní skupiny na Discordu a na Facebooku. Další možnosti sledování najdete v našem návodu.

Jak moc vám budou vadit tyto případné reklamy?

Zdroj: apolice

Marek Houser
O Autorovi - Marek Houser

Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V záloze stále uchovává starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (1)