Menu

Majitelé Galaxy S7 Edge hlásí problémy s displejem. Patříte mezi ně?

Majitelé telefonu Samsung Galaxy S7 Edge hlásí po celém internetu problémy s displejem. Lidem se objevuje na displeji růžový proužek. Podle fotografií to vypadá, že pruh je ve stejných místech na všech problémových zařízeních.

Galaxy S7 Edge má problém s displejem

V posledních dnech se na různých internetových fórech a sociálních sítích ohledně Galaxy S7 řeší problém s displejem. Lidi, kteří si stěžují, najdeme na oficiálním fóru Samsungu, redditu, ale také na Twitteru a Facebooku.

Samsung se prozatím k celému problému nevyjádřil. Naštěstí již existuje několik řešení, jak se tohoto problému zbavit. Řešením by mělo být také poslání telefonu na reklamaci, ale věříme, že ne každému se chce být delší čas bez svého telefonu. Takže pojďme se podívat na dva tipy, které by měly pomoct.

  • Otevřete si vytáčení telefonního čísla a napište *#0*#. Objeví se vám nabídka s různými tlačítky. Stačí postupně kliknout na RED, GREEN a BLUE. Díky tomu se resetují jednotlivé pixely a růžový pruh by měl zmizet.
  • Druhá možnost se spíše hodí, pokud nezabere ta první. Hodně uživatelů hlásí to, že když zmáčkli displej na vrchní straně telefonu vedle loga Samsungu, že jím proužek zmizel. Dávejte samozřejmě pozor na to, abyste nepromáčkli displej.

Pokud ani jeden tip nepomůže, nezbývá už nic, než poslat telefon na reklamaci.

Narazili jste u Galaxy S7 Edge na tento problém?

Zdroj: phandroid.com.

Komentáře

David Šubrta

26.1.2017 16:12

Tento problém jsem měl asi před měsícem ani nepomohlo do továrního nastavení. Dal jsem ho do servisu T mobile a do týdne jsem ho měl oprávnění.

Black

z aplikace
26.1.2017 17:22

JJ top samsung, pixel, htc…začas nebude čo kúpiť je my stoho smutno – samé vady a chyby softvéru a hlavne u top

Miquel

z aplikace
26.1.2017 17:40

jo v pohode.

Zarel

Zarel -2

26.1.2017 18:37

Je pravda, že je těch problémů u vlajek poslední dobou trochu moc. Já jsem také doplatil u LG G4 na tu jejich náhlou smrt. Tak jsem koukal po note a jak to dopadlo no a HTC nebo Sony už nikdy víc. Huawei a podobné….. Raději nic abych to tu nezaváděl jinam. Prostě snad se nám ten rok 2018 povede lépe :) Ochrana pro spotřebitele by mohla být taková, že když se problém ukáže jako častý a globální, zákazník by měl mít právo vrátit zboží a dostat peníze Z5. To by je naučilo honit telefony co nejrychleji aby stihli veletrhy …

Kirousek

z aplikace
26.1.2017 18:44

Už máte někdo na S7 Edge Nugat???

Jirka2014

z aplikace
26.1.2017 19:48

Nemám problém na SG S7 .

cardic

26.1.2017 20:27

Jirka2014: taky tak vše ok takže bude asi fakt problém pouze u Edge :/

bufalobil

z aplikace
26.1.2017 20:30

sg s7 samozřejmě naprosto bez problémů

cwocek

z aplikace
26.1.2017 20:39

S7 edge bez problémů :-)

bufalobil

z aplikace
26.1.2017 20:44

Jirka2014 je vidět že ještě nejsi úplně ztracen když si umíš vybrat opravdu kvalitní smartphone

Zdenek1989

Zdenek1989 0

z aplikace
26.1.2017 20:59

S7 edge od prosince a všechno v pořádku. Kdyby něco využiji servis, který si pro telefon dojede.

Hospi83

26.1.2017 21:08

Ahoj měl jsem ten stejný problém. S7 edge kupován na Alze. Tel. jsem odvezl do autorizovaneho servisu Samsung plaza Ječná ul. Opraveno za 3ři hodiny vadný displejový modul. Rychlost servisu mě překvapila super přístup.Jsou to profíci. 👍👍👍

Martin Švanda

26.1.2017 22:15

S7 edge, na konci listopadu se objevila vadná řada pixelů, přesně jako na obrázku. Myslel jsem, že je to moje chyba a reklamace nemá smysl. Nyní jsem zkusil oba způsoby opravy a řada stále svítí špatně… Tak nejspíš reklamace, zároveň mám pojištěné sklo (zvýhodněné v první vlně nákupu), které prasklo na začátku listopadu v kapse, tak uvidíme…

Jirka2014

z aplikace
27.1.2017 9:17

Bufallobille máš pravdu ano mám kvalitní smartphone. Na rozdíl od tebe 😆

Tom_sojka

Tomáš Sojka 0

27.1.2017 11:17

Přesně proto mi nesmí nic od Samsungu do baráku.

jamesak

z aplikace
27.1.2017 11:43

Mám ho od června a vše v pořádku, zatím nebyl jediný problém, jen ty krycí skla co na to prodávaj jsou žalostný, skoro vůbec neseděj, nakonec jsem koupil to nejdražší asi za 1000 a je celkem v pohodě, manželce jsem na S7 koupil na celý displej asi za 500 a tel. začal bláznit, nešel zapnout, blikal a psát na něm moc nešlo, akorát vyhozený peníze…

cardic

27.1.2017 13:40

bufalobil: dalsi decko co si ten mobil nikdy nekoupi? haha

cardic

27.1.2017 13:42

Tomáš Sojka: az na to budes mit prachy tak napis

dunco

z aplikace
27.1.2017 17:59

cardic +bufalobil :chlapci kolik je Vám let?, a jaký důvod máte tady neustále urážet Ty co nemají důvod utrácet své vydělané peníze za telefony, které mají neustále nějaký průser 😨😨.

Pavel Sulc

30.1.2017 17:08

Souhlasím také chci slušně výkonné zařízení ale nehodlám za něj utratit částku za kterou se může průměrná česká rodina skoro dva měsíce stravovat.

Zapalik

zapalik 1

30.1.2017 17:27

dunco: o kterém telefonu, který má neustále nějaký průšvih, mluvíš? S7 ani S7 Edge to fakt není. Tak o čem tu proboha píšeš?

Irun66

2.2.2017 13:03

U mě naštěstí v pohodě. Ale Nugat stále nikde…

nika_s19

13.3.2017 12:15

S7 edge už mám rok a bez problémů. Pár dní i sw Nougat :-)

nika_s19

13.3.2017 12:17

S 7 Edge mám už rok a bez problémů. SW Nougat týden :-)

Vcelman

Vcelman60 0

16.11.2017 13:51

Mam edge 7 a pruh bohuzel mam, zbavit se ho nejde. Záruka již není.. co doporučujete? Děkuji

RSS (komentáře k článku)