TOPlist

Angry Birds Star Wars – Spojení dvou velkých fenoménů, které funguje (recenze + video)

angrybirds main

Pojďme se společně podívat, co všechno nabízejí nejnovější Angry Birds, jak proběhlo spojení dvou velkých fenoménů a jak to dohromady funguje. Ukážeme si novinky, jednotlivé ptáky a samozřejmě zlá prasata.

2012-11-10_19-37-24

Začátky a noví rozzlobení ptáci

Na začátku vás přivítá velký nápis Angry Birds se žlutým textem Star Wars, který ubíhá směrem dozadu z obrazovky, bohužel text za nimi není, tak jako známe ze Star Wars. Vývojáři si mohli udělat trošku větší srandu a dát tam text ve smyslu „Je občanská válka, vesmírné lodě povstaleckých ptáků získaly první vítězství nad galaktickou říší zlých prasat, atd.“, ale i tak jsou Angry Birds Star Wars hodně zábavní, hlavně pokud jste fanoušky hvězdných válek. Předělávky postav do ptačích verzí se povedly a ne jednou se nad nimi usmějete. Pojďme si všechny představit.

Luke skywalkerLuke Skywalker – Luka získáte hned na začátku, avšak bez světelného meče a tím pádem zastává klasického červeného ptáka. Po pár kolech potká Obi-Wana Kenobiho a svůj meč získá. Pomocí světelného meče může potom Luke prorazit silnější překážky a když ho aktivujete kliknutím na display ve správný čas, tak ho překážky vůbec nezpomalí. Hrátky se světelným mečem vás jen tak neomrzí, dokonce s ním můžete odrážet lasery vypálené zlými prasaty.

luke skywalker

obiwan kenobi angry bird

Obi-Wan Kenobi – Druhá postava dostupná téměř na začátku. Zahalený Obi-Wan má schopnost pomocí síly odhodit jakékoliv pohyblivé předměty daleko od sebe. Jedná se o velmi povedenou schopnost, u které často nevíte, jak nakonec vše dopadne.

obiwan kenobi

han solo angry bird

Han Solo – Pták znázorňující Hana je žlutý a má laserovou pistoli, se kterou může střílet jakýmkoliv směrem, který mu určíte. Často se setkáte s koly, kde budete využívat hlavně Hana, bude se tam nacházet hodně odrážejících prvků, které budete muset k dokončení kola využít.

han solo

žvejk angry bird

Žvejk – V trailerech nejvtipnější postava, ve skutečnosti také zábavná, ale bez zvláštních schopností. Zastává velkého červeného ptáka a změněn je pouze jeho vzhled, takže je velký, těžký a má obrovskou drtivou sílu.

žvejk

leia angry bird

Princezna Leia a rebelští piloti – S Leiou jsme se bohužel zatím v kolech nesetkali, nejspíše tedy přijde s dalšími updaty.  Z trailerů je ale vidět, že má jakousi přitahovací schopnost. Rebelští pilosti zastupují klasické modré ptáky se stejnou schopností.

princezna leia

C3po angry birds

C-3PO – Zlaté robotické vajíčko, které má schopnost se roztříštit a udělat pěkný nepořádek. C-3PO je dostupný pouze v bonusových kolech.

c3po

r2d2 angry birds

R2-D2 – Klasické vajíčko na kolečkách s robotickou hlavou. R2-D2 má schopnost vypuštění elektrického výboje, který v určitém dosahu zničí všechna klonová prasata. I R2-D2 je dostupný pouze v bonusových kolech.

r2d2

Kampaň a hraní

Kampaňová kola jsou v Angry Birds Star Wars povedená a rozmanitá. Kombinují všechny předešlé díly Angry Birds a přebírají z nich to nejlepší. Také se mi líbí, že se hra drží příběhu. Začínáte jako Luke bez meče a končíte soubojem o zničení prasečí hvězdy smrti stíhačkami. Momentálně to tedy vypadá, že se vše točí kolem čtvrtého dílu Hvězdných válek – Nové naděje. Uvidíme, jestli Rovio bude další díly řešit updaty, nebo novými Angry Birds, ale zatím to vypadá, že to bude právě updaty. Kampaň je rozdělená do dvou úseků a to na Tatooine a Death Star, další úsek s názvem Path of the Jedi je dostupný za zhruba 2 dolary a za další dolar se můžete napořád zbavit reklam. V kolech Path of the Jedi byste podle informací od Rovia měli hrát za samotného Mistra Yodu! Rovio teda rozhodně ví jak z nás ty dva dolary vytáhnout.

2012-11-10_19-48-41

Věřím, že princip hraní Angry Birds vysvětlovat nemusím, přece jenom se jedná o nejznámější hru na telefony, ovládání je velmi jednoduché a je hezky a jednoduše vysvětleno v každých Angry Birds. Ještě zmíním, že ve hře je možnost takového ulehčení, pokud vám nejde kolo dohrát, můžete využít přivolání vesmírné lodě, která vámi označené místo vystřílí.

2012-11-10_19-46-19

Chybičky se vloudily

Bohužel i tak skvělá hra jako jsou Angry Birds Star Wars má své mouchy. Doufejme, že je Rovio v dalších updatech opraví. Pokud budete hrát dlouho, určitě narazíte na problém zamrznutí, který nastává pouze při zastavení hry, pokud na tento problém narazíte, nesnažte se kola opakovat restartováním z pauzovacího menu, nebo vám pokaždé hra zamrzne. Také se možná setkáte s problémem natahování ptáků, protože při posouvání obrazovky se občas hra poblázní a při natahování se dráha ptáka zobrazí směrem dozadu, což zkazí celý výstřel. Jsou to tedy chyby, ale dá se na ně zvyknout a hru dohrát s nimi.

2012-11-10_19-39-49

Závěr

Angry Birds Star Wars se moc povedli, neumím si představit, že by se nějakému fanouškovi Hvězdných válek nelíbili, ale i pokud vás Hvězdné války vůbec nezajímají, získáte starou dobrou zábavu s Angry Birds a ptáky s novými schopnostmi, které jsou zábavné. Nové rozzlobené ptáky rozhodně doporučujeme.

Videoukázka Angry Birds Star Wars

Angry Birds Star Wars — Spojení dvou velkých fenoménů, které funguje

Angry Birds Star Wars -- Spojení dvou velkých fenoménů, které funguje