Telefon Xiaomi začal z ničeho nic hořet. Reklamace zákazníkovi neprošla

xiaomi začal hořet

S bateriemi byl u telefonů problém v podstatě od jakživa. Alespoň jednou za rok se objevila zpráva o samovolném vzplanutí telefonů, což zapříčinila právě baterie. Jedna z největších kauz se týkala Samsungu a jeho Galaxy Note 7 z roku 2016, přičemž některé soudy jsou stále v procesu. Zatímco u Galaxy Note 7 je problém zapříčiněn špatnou výrobou, objevují se i problémy, které jsou ojedinělé. A tento případ se týká právě Xiaomi Redmi Note 7s.

Chavhan Ishwar, uživatel Xiaomi Redmi Note 7s si telefon koupil 1. října 2019 a přibližně měsíc ho bez sebemenších potíží spokojeně používal. Jenže 2. listopadu 2019 mu začal telefon samovolně hořet. Dle jeho slov jej v osudný den položil na stůl, když pracoval na svém notebooku. Po chvíli začal cítit zápach a chvíli na to zjistil, že jeho telefon hoří. Průhledný plastový kryt se mu už roztékal a telefon byl velmi horký. Telefon mu dle jeho slov nikdy nespadnul na zem, nebyl v době vzplanutí na nabíječce ani na něm nepracoval.

Po několika dnech, kdy byl telefon převzat samotným Xiaomi se zjistilo, že se zde nacházejí neobvyklé známky spálení a poškození displeje v oblasti baterie. Xiaomi tímto verdiktem zároveň zamítlo žádost o reklamaci, jelikož se na baterii záruka nevztahuje. Jenže server Gizchina neotálel a tento případ sepsal na svůj web. Na něj společnost dnes zareagovala s podobnými slovy, že se na baterii záruka nevztahuje a že byla škoda způsobena zákazníkem.

Co říkáte na to, jak se Xiaomi k situaci postavilo?

Zdroj: gizchina.com

Jakub Kárník
O Autorovi - Jakub Kárník

Jakub je znám svou nekonečnou zvědavostí a vášní pro nejnovější technologie. Jeho láska k mobilním telefonům začala s iPhonem 3G, ale dnes se spoléhá na… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (11)