Chce snad Twitter všechny naštvat? Má nové místo pro reklamu

Twitter reklama konverzace komentáře

Když před pár dny na několik hodin spadla sociální síť Facebook a s ní i několik sesterských platforem a komunikátorů, spousta lidí zamířila hledat spojení s digitálním světem na konkurenční Twitter. Jeho majitelé si mohli mnout ruce, že měli příležitost být alespoň dočasně na výsluní. Jinak není tato sociální síť v úplně komfortní situaci a stále například vymýšlí, v jakých formátech k uživatelům dopravit reklamu. Poslední chystaný pokus je dost vlezlý a lidem se s největší pravděpodobností vůbec nebude líbit. Jde o reklamy přímo uprostřed probíhající konverzace pod příspěvky.

Těžko by se vybíralo místo, kde bude reklama víc na očích, ale současně naštve scrollujícího uživatele. Má jít o reklamy kontextové, což znamená, že by měly nějakým způsobem souviset s příspěvkem, pod kterým se diskuze vede.

Twitter oficiálně oznámil, že se v rámci testování v Android i iOS aplikací mohou tyto inzertní bloky objevovat po první, třetí a osmé odpovědi. Experiment má běžet několik měsíců. Pokud bychom si měli vsadit, moc fanoušků si tento formát mezi běžnými konzumenty obsahu nezíská.

Jak často chodíte na Twitter? A jak vnímáte reklamu v něm?

Zdroj: acentral

Marek Houser
O Autorovi - Marek Houser

Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V záloze stále uchovává starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (3)