Reklama na Facebooku se bude přizpůsobovat vaší lokaci

reklama na facebooku

Reklama na Facebooku se bude nově přizpůsobovat tomu, co děláte reálném životě. Sociální síť představila nové způsoby pro inzerenty, mezi nimi je i možnost, jak odesílat reklamu podle polohy, jakmile bude uživatel v blízkosti obchodu. Stačí mít jen povolenou polohu u aplikace Facebook, což má pravděpodobně ve výchozím stavu většina uživatelů, jelikož oprávnění mnoho lidí nevěnuje pozornost.

Reklama na Facebooku se bude měnit i podle návštěvy obchodu

Když například navštívíte obchod s oblečením H&M, tak se vám můžou na Facebooku začít zobrazovat reklamy právě z tohoto obchodu. Nově existuje také druhý typ reklam, který je určen pro potenciální zákazníky. Váš kamarád nikdy v H&M nebyl, ale právě díky tomu, že jste tam byli vy, tak se mu může reklama na tento obchod také zobrazit.

reklama na facebooku obchod Reklama na Facebooku se bude měnit podle toho, kde zrovna jste

Dále se bude cílená reklama upravovat i například podle toho, když jste byli v kontaktu se zákaznickou podporou nějaké společnosti. Do testování tohoto nového druhu cílené reklamy se zapojil například i známý fastfood řetězec KFC. Ten si nový druh reklamy pochvaluje. Zvýšila se jím díky tomu průměrná útrata u jednoho zákazníka z 0,5 dolaru na rovné 2 dolary.

Máte na Facebooku zapnuté oprávnění pro polohu?

Zdroj: facebook.com

David Trlica
O Autorovi - David Trlica

Už od dětství ho bavily telefony, na půdě byste určitě našli mnoho a mnoho časopisů o telefonech. První setkání se smartphony proběhlo právě u Androidu.… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (6)