Instagram a Facebook bude zpoplatněn. Zavádí předplatné pro odstranění reklam Hlavní stránka Zprávičky Na sociální sítě Facebook a Instagram přibyde předplatné Bude stát 9,99 €/měsíc na webu nebo 12,99 €/měsíc na iOS a Android Od 1. března 2024 bude poplatek i za každý další účet propojený v Centru účtů Sdílejte: Zuzana Přibylová Publikováno: 31.10.2023 08:00 1 komentář 1 S nástupem streamovacích platforem si získala forma měsíčního předplatného ve světě oblibu. Nyní se k tomuto trendu připojuje řada i sociálních sítí. K hnutí se přidávají i svěřenci Mety. Spouští placené předplatné, které odstraní reklamy. Reakce na obavy Evropské unie Meta reaguje na regulace Evropské unie týkající se cílení reklam a shromažďování dat zavedením nového předplatného. Toto opatření nabízí uživatelům možnost zvolit si mezi bezplatnou verzí služby s cílenou reklamou a placenou verzí bez reklam. Meta věří, že tímto způsobem lépe a jasněji splní evropské požadavky na ochranu dat, zahrnující Zákon o digitálních trzích a GDPR. Nemusíte se bát, bezplatný přístup zůstane Bezplatný přístup ke službám, i když s reklamami, zůstane stejně jako původně. Meta dbá na svůj závazek dodržení evropských předpisů a dále bude nabízet bezplatný přístup pro ty, kteří platit nechtějí. Slíbila také, že pro neplatící uživatele zůstane vše beze změny s dostupnými stávajícími nástroji pro předvolby reklam. Bez reklam jen za poplatek Předplatné bez reklam bude dostupné pouze pro osoby starší 18 let v EU, zemích EHP a ve Švýcarsku. V začátku bude platit pro všechny propojené účty na Facebooku a Instagramu, s postupným zavedením příplatku za propojené účty. Hlavní výhodou je také závazek společnosti Meta, že data předplatitelů nebudou použita pro cílení reklam. Bude stát 9,99 €/měsíc na webu nebo 12,99 €/měsíc na iOS a Android. Od 1. března 2024 za každý další účet propojený v Centru účtů zaplatí další poplatek 6 € v Centru účtů a 8 € v systému iOS a Android. Ad-free subscription coming to Europe next month https://t.co/NABhbXzfB1 by @benlovejoy — 9to5Mac (@9to5mac) October 30, 2023 Meta jasně vyjadřuje, že i nadále preferuje reklamami podporovaný model, který tvoří základ jejích platforem. Hodně uživatelů v minulosti již podobný produkt vyžadovalo, jelikož produkty Mety sledují online aktivity a cílí reklamy na základě uživatelského chování. Nyní bude zajímavé sledovat, jestli uživatelům stojí za to sáhnout do kapsy, jen aby se vyhnuli neustálému sledování a reklamám. Uvažujete o zakoupení předplatného? Zdroj: About FB, The Verge O autorovi Zuzana Přibylová Od dětství ji fascinovaly nejnovější technologie, počítače a veškeré druhy herních konzolí. S PlayStationem 1 a později Xboxem 360 začala její vášeň pro herní svět,… Více o autorovi Sdílejte: 1 komentář Vložit komentář Facebook gdpr Instagram iOS Meta předplatné reklamy sledování Mohlo by vás zajímat WhatsApp dokáže zlikvidovat paměť vašeho mobilu. Jak ho zkrotit? Jana Skálová 30.12.2024 WhatsApp u soudu: přelomový rozsudek ukazuje, kdo zodpovídá za sledování uživatelů Jana Skálová 29.12.2024 Google nabízí nové předplatné. Za úplný pakatel poskytne více úložiště Adam Kurfürst 11.9.2024 Útočí hackeři častěji na iOS nebo Android? Odpověď vás překvapí Jana Skálová 29.12.2024 Jak smazat Instagram? Poradíme, jak dočasně nebo trvale odstranit účet David Trlica 4.2.2019 Flightradar24: sledujte cestu Santy Clause na leteckém radaru a užijte si vánoční zábavu Jana Skálová 23.12.2024