Huawei Cares: Huawei vám ZDARMA vymění displej u telefonů. Které to jsou?

Huawei Cares - výměně displeje zdarma

Ještě nedávno to vypadalo se společností Huawei docela černě, a ani teď nemá vyhráno. Přesto pokračuje ve zkvalitňování služeb a spouští v České republice službu Huawei Cares. Všem registrovaným pak čínský gigant vymění displej nebo zadní kryt u telefonu ZDARMA a nelepí na něj ochranné sklo nebo fólii. Reaguje tak na nedávný průzkum, z něhož vyplynulo, jaké poškození smartphonu se Češi nejvíce obávají.

Pro které telefony Huawei platí bezplatná výměna displeje?

Bylo by krásné, kdyby se Huawei Cares vztahovalo na všechny telefony, výrobce však míří na ty nejdražší. Bezplatné výměny displeje nebo zadního skleněného krytu tak mohou využít majitelé telefonu Huawei P30, P30 Lite a P30 Pro, kteří ho zakoupí od 10. 07. 2019 do 31. 07. 2019. Pro účast v programu se musíte do HiCare registrovat přímo na stránkách Huawei. Na výměnu pak máte 12 měsíců od registrace a vztahuje se na náhodné poškození pádem, tlakem nebo nárazem.

Tato záruka na displej platí pouze pro náhodné poškození pádem, tlakem či nárazem při běžném používání. Záruku můžete uplatnit v Huawei autorizovaných servisních centrech.

Pro ostatní spouští Huawei Servisní dny

Ani majitelé ostatních modelů “neodejdou” s prázdnou. Huawei totiž spouští tzv. Servisní dny, které budou vždy poslední čtvrtek až sobotu v měsíci. Během nich získáte nalepení ochranné fólie nebo tvrzeného skla zdarma a můžete využít slevy 800 Kč na pozáruční servis. Všechny podmínky a služby v rámci Servisních dnů uvádí Huawei na svých stránkách.

Průzkum ukázal, proč se lidé o telefon bojí

Spuštění akce Huawei Cares je reakcí na nedávný průzkum, z něhož vyplynulo, čeho se lidé nejvíce bojí u svých telefonů. “Většina uživatelů vnímá svůj telefon jako skutečnou cennost. Protože si našich zákazníků vážíme a zajímají nás jejich potřeby, rozhodli jsme se uvést na trh bezplatný balíček Huawei Cares. Cílem je pokrýt všechny obavy, se kterými se majitelé smartphonů potýkají – od poškození displeje přes selhání baterie či nabíjecího portu až po chybu softwaru”, říká Gabriela Löbel, PR manažerka pro Huawei Česko.

Ve světě:

  • Selhání baterie: 59,45 %
  • Poškození způsobené vodou: 55,78 %
  • Výrobce by měl zákazníka lépe chránit před jeho chybami a nehodami: 87,50 %
  • Náklady na opravu displeje jsou příliš vysoké: 91,80 %

V České republice:

  • Strach ze ztráty dat: 75,26 %
  • Selhání systému: 69,17 %
  • Poškození displeje způsobené pádem: 59,46 %
  • Selhání baterie: 55,46 %
  • Poškození vodou: 62,27 %
  • Výrobce by měl zákazníka lépe chránit před jeho chybami a nehodami: 76,70 %
  • Náklady na opravu displeej jsou příliš vysoké: 89,40 %

Měl by opravdu výrobce nést větší zodpovědnost za poškození, která si zákazníci způsobí sami? O jaké poškození se ve spojitosti s telefonem bojíte nejvíce vy? Za mě je Huawei Cares skvělá služba, ať už pro majitele telefonů z řady P30 nebo jiných modelů. Výše slevy na pozáruční servisy by se ovšem mohla pro dražší modely lišit; i takhle však získáte 800 Kč + ochranné sklo zdarma. Obě zmíněné akce platí pouze na vybraných pobočkách:

Vítáte Huawei Cares a Servisní dny?

Zdroj: Tisková zpráva

Lukáš Altman
O Autorovi - Lukáš Altman

Ahoj. Baví mě technologie a aplikace, které usnadňují každodenní život. Ve své tvorbě rád používám konstruktivní kritiku, fandím značkám jako Huawei, Honor nebo Xiaomi. více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (10)