HTC už nebude “quietly brilliant”

htc_quietly_ico

Společnost HTC pokračuje ve svém úsilí o vyřešení krize – po oznámení, že tchajwanská firma bude vyrábět méně modelů, ale orientuje se na kvalitu, nyní přichází spíše marketingový krok. HTC se hodlá vzdát svého sloganu “Quietly Brilliant” (můžeme přeložit jako “prostě skvělý” či “klidně brilantní”) ve prospěch agresivnějších slov.

Slogan Quietly Brilliant bude upozaděn Slogan Quietly Brilliant bude upozaděn

Nový marketingový ředitel HTC Benjamin Ho v rozhovoru pro Wall Street Journal uznal, že společnost nebyla v minulosti na trhu dostatečně aktivní, což se nyní musí změnit – HTC bude těžce bojovat s Applem a Samsungem o své “místo na slunci”, ve kterém má pomoci nejen vlajková loď HTC One, ale i nové metody propagace.

Marketingový ředitel HTC Benjamin Ho Marketingový ředitel HTC Benjamin Ho

Klíčovými slovy v nové marketingové strategii budou: “bold” (smělý, výrazný, drzý, troufalý, statečný), “authentic” (autentický, pravý, opravdový) a “playful” (hravý, humorný). HTC chce být agresivnější v propagaci, hodlá se zaměřit na inovace, nedostatky jiných výrobců, stejně jako aktivně rozvíjet nové zábavné funkce svých smartphonů.

HTC již dříve uznalo, že za klesajícími výnosy a poklesem prodejů stojí malé výdaje na reklamu a špatná propagace nových produktů, což vynikne zejména ve srovnání se Samsungem. Benjamin Ho slíbil, že HTC zvýší rozpočet pro online marketing o 250 % a zdvojnásobí investice do marketingu v tradičních médiích ve srovnání s rokem 2012.

Vrcholový manažer HTC také potvrdil zpoždění zahájení prodeje nové vlajkové lodi One. Prodej zařízení na některých trzích začne tento týden, nicméně ostatní budou muset počkat až do konce dubna.

Zdroje: Hi-Tech@mail.ru a Android Community.

Karel Kilián
O Autorovi - Karel Kilián

více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (11)