Facebook reklamy upozorní na nové filmy a usnadní koupi lístků do kina

facebook reklamy filmy lístky

Facebook se na svém blogu začátkem týdne pochlubil, že začíná do světa vypouštět dva zcela nové typy reklamy, jejichž cílem je uživatele upozornit na nové filmy v kině a usnadnit případnou koupi lístků. Cílem je tak uživatele přivést k filmům, které by je potenciálně mohly zajímat, ale i pomocí s propagací tvůrcům a zvýšit tak návštěvnost kin.

Facebook reklamy zajistí, že už vám žádné filmy neuniknou

Stalo se vám někdy, že jste plánovali návštěvu kina kvůli dlouho očekávaného filmu, ale prošvihli jste jeho vysílání? To je přesně situace, které Facebook reklama může zabránit. Populární sociální síť oznámila dva nové, výše zmíněné, typy reklamy. První z nich pak může sloužit právě jako upomínka na dobu, kdy film skutečně přijde do kin. Pokud vás tedy na základě Facebook reklamy a zhlédnutí připojeného traileru zaujme nějaký film, nebo filmy, můžete kliknout na tlačítko „Zajímá mě“. Upozornění na datum vysílání se vám následně zobrazí v notifikacích, jakmile se film dostane do kin. Notifikace vás následně odkáže na stránku s vysílacími časy a dalšími detaily.

Druhý typ Facebook reklamy pak umožní konkrétní filmy zarezervovat a koupit lístky. Tato reklama je tedy určena pro filmy, které jsou již v kinech vysílány, po kliknutí na příslušné tlačítko vás tak Facebook zavede rovnou do stránky s vysílacími časy a kiny v okolí.

Obě formy zmíněné reklamy jsou aktuálně dostupné pro všechna filmová studia v USA a Velké Británii. Vzhledem k obsahu příspěvků na blogu by pak mělo být jen otázkou času, kdy bude nová Facebook reklama součástí feedu. Dle mého názoru se pak jedná o šikovné využití reklamy. Může mít přínos nejen pro filmové tvůrce, ale i pro uživatele sociální sítě Facebook.

Co si o nové reklamě na Facebooku myslíte vy?

Zdroj: Facebook business

Barbora Koďousková
O Autorovi - Barbora Koďousková

Už jako malá propadla kouzlu počítačů a probouzejících se technologií. Své nejnovější poznatky vždy nadšeně sdílela se svým okolím. Přes svůj první, tlačítkový telefon Ericsson… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (0)