Menu

Elektromobil budoucnosti Tesla Model S již v sobotu na Android Roadshow!

Na Android RoadShow, která se koná v Ostravě již tuto sobotu, si přijdou na své nejen fanoušci operačního systému se zeleným robotem ve znaku, ale i automobiloví nadšenci. Společnost Tesla je synonymem pro skvělé a nejpokročilejší elektromobily na světě. Nečekejte žádné dýchavičné “prdítko” nebo “nákupní tašku” s dojezdem 50 kilometrů.

tesla model S

Tesla Model S je o několik tříd výše. O tom svědčí i jeho parametry. Z nuly na sto vystřelí během 4,2 sekundy. Můžete s ním frčet přes 200 km/h. Elektromobil nepotřebuje převodovku, takže stačí zmáčknout plyn a sledovat rychle se měnící čísla na přístrojovce. Dojezd činí přes 450 kilometrů. Kromě působivých jízdních vlastností je Tesla Model S vybaven tou nejmodernější elektronikou. Ta z něj dělá spíše multimediální centrum než obyčejné auto.

2013-Tesla-Model-S-cockpit

Za toto superauto dáte v nejvyšší výbavě přes 3,3 milionu korun. V sobotu 31.5. máte jedinečnou příležitost si ho prohlédnout v ostravském Hotelu Clarion, kam se po roce vrací naše Android RoadShow. Jako perličku dodáváme, že hodnota akcií Tesla Motors (TSLA) vzrostla za posledních 5 let o 1001 %. To je slušná investice, že?

tesla model s

registrace roadshow

 

Komentáře

Eag

Eag

28.5.2014 18:11

Dotyková palubovka je cool do tý doby, než si uvědomíte jak strašně blbě se to ovládá při jízdě.

Risak

risak 0

z aplikace
28.5.2014 18:13

vetsinu potrebmych ovladacich prvkou mas na volante

michal

michal

z aplikace
28.5.2014 18:21

nevim ale neměl jsem problém ovládat při jízdě dotykový panel a zároveň se věnovat řízení v tesle

Trent

trent 0

z aplikace
28.5.2014 18:41

Michale, že jste nemel jednou problém neznamená, že dotykové ovládání mimo zorné pole řidiče není zrovna dvakrát bezpečné. Tady se s tím počítá, protože je to high tech auto, ale překvapivě nic takového nenajdeme ani v dražších vozech.

petr

petr

z aplikace
28.5.2014 18:42

Kolik stoji základný model? a kde sa to da sehnat?

Saman

Saman 0

28.5.2014 18:52

aspon ste mohli zminit ze o fungovani komfortnich systemu auta se stara Nvidia Tegra :D

petr > zakladni model stoji v EU cca 65000 euro, ale vetsina zakazniku stejne sahne po modelech 85 a P85 od 75k euro kde je v cene i gratis dobijeni na superchargerech a maj vetsi baterky(do konce roku 2015 jima ma bejt vykryta cela zapadni evropa, dnes bohuzel jen 17 stanic) nejblizsi dealerstvi tels je tusim ve Vidni a nebo v Berline

Eag > nemam s dotykovim ovladanim zadnej problem, beztak je vetsina toho co clovek vyuziva pri jizde na volantu a za volantem, tohle maj automobilky celkem slusne zmakle, vcetne Tesly, a vi otom sve kazdy kdo ma neco “luxusnejsiho” dnes rekneme od 35-40k euro?

Michal

Michal

z aplikace
28.5.2014 18:56

trent. jezdím s teslou docela pravidelne a fakt to neni problém. ovládání je intuitivní a vse je na jednom miste. v jiných autech i vyšších třídách s klasickými ovladači se prostě po slepu nedá nastavit treba klimatizace nebo individuální nastavení vozu. Přiznávám ze hmatova odezva tam jistě chybí. ale jinak ovládat teslu pomocí obrazovky neni problém.

Michal

Michal

z aplikace
28.5.2014 19:05

jinak je třeba počítat . ze jednou za 2 az 4 roky je treba vyměnit články v cene 1.6 milionů. se soucasnym najezdem si to majitel vozu jen tak ze srandy spočítal ze ho auto v provozu stoji 1020 kc den .

Wetrak

Wetrak

z aplikace
28.5.2014 19:43

Automobiloví nadšenci. Když už…

Mach4

Petr MišákAdministrátor 24

28.5.2014 19:55

Na všechny otázky vám na Android RoadShow odpoví majitel tohoto skvostu.

Saman

Saman 0

28.5.2014 20:14

Michal > a proc by se menili clanky co 2-4 roky? Tesla pokud vim dava na baterie 8 let zaruku a bez omezeni najetych km, u nejlevnejsi verze 60 je zaruka omezena u baterii na 8 let nebo na 200tisic km, ale tu si pravdepodobne nekdo kdo hodne jezdi asi nekoupi a spise sahne po 85 nebo P85 kde je zaruka 8 let bez omezeni najezdu :)

Michal

Michal

z aplikace
28.5.2014 20:40

Saman. realita je trochu nekde jinde. ano pisou to. ale pak ty podminky co musis dodzet aby ti tech 6 nebo 8 let dali je trochu vrazda

Limetts

Matěj Machytka 0

28.5.2014 22:01

Wetrak:

Díky za opravu.

Saman

Saman 0

28.5.2014 23:07

autoforum neberu ohl;edne elektromobilu vubec vazne, tam nane jen hatujou a na Teslu, to je jejich nejvetsi chutovka a tolik lzi se snad o tehle spolecnosti neda najit nikde jinde nez na autoforu :)

podminky pro zaruku 8 let (zadnych 6 jak pises) znam a dodrzet je neni vubec zadnej problem, na jednu Teslu S 85 tu cekame a je nani zaplacena zaloha :) v Praze vim o dalsich dvou a smajitelem jedne z Tesel S jsem mluvil ted o vejkendu v Praze kdys tu projizdela etour, na Vaclavaku v sobotu bylo Tesel S hned 5

mimochodem u Tesel v Norsku kde se podminky dodrzet nedali je tem majitelum jeste s prvnim typem baterii nasledne vymenili za novejsi lepsi typ urceny prave pro chladnejsi podnebi, a to zdarma ;) Tesla S pozaduje aby baterie nebyli vystaveny teplotam pod -30 stupnu dele nez 24 hodin (vyrobce baterii ma kryteria jeste o -10 stupnu vetsi, tedy -40), ostatne baterie v teslach jsou spriznene s tema v Priusech a spolecne s Toyotou ktera v tesle ma podil tak jako Daimler AG (Mercedes) pracovali a pracuji i na dalsich typech baterii ktere se zacnou vyrabet letos v Japonsku, a to uhlikovich bateriich (vyvoj traval 12 let), a ty se maji do hybridu a Ev dostat pristi rok, tam dokonce odpadne spousta omezeni ktere se tykaji dnesnich baterii v EV a jejich cena bude vyrazne nizsi

nevim proc spousta lidi o elektromobilech po internetu siri lzi a nesmysly, asi je to dobou

Krakonos

Krakonos

30.5.2014 11:02

rust akcii Tesla je bublina a vubec bych to tu neuvadel. bylo to v dusledku zverejneni zpravy o tom, ze se ma stavet tovarna na vlastni baterie. dokonce neni polozen ani zakladni kamen… co by stalo za zminku je to, proc je na svetandroida takovy prehrsel reklam. clovek nevi jestli zavital na stranky o androidu nebo nejakou porno stranku… je to ostuda.

RSS (komentáře k článku)