Android 2.4 přijde v létě a ponese název Ice Cream Sandwich

12. 1. 2011 10:10, autor: Karel Kilián
Kategorie Zprávičky

Ohodnoťte článek!1

Zatímco Android 3.0 Honeycomb bude orientován na zařízení s větším displejem (tablety, netbooky), uživatelé mobilních telefonů mohou s napětím očekávat jako další vývojový krok Android s číslem verze 2.4. V uplynulých dnech se spekulovalo nad tím, jaké ponese slovní označení (připomeňme, že Android 1.5 byl pojmenován Cupcake, 1.6 Donut, 2.0/2.1 Eclair, 2.2 Froyo a 2.3 Gingerbread), přičemž nejčastěji zmiňovaným názvem byl Ice Cream (zmrzlina).

Jak dnes v noci uvedl server TechCrunch, následující generace Androidu je vyvíjena pod názvem Ice Cream Sandwich – tedy v překladu něco jako zmrzlina mezi dvěma sušenkami (viz například výklad tohoto spojení na Wikipedii). Informace má přitom pocházet z úst Andrewa Rubina – spoluzakladatele a výkonného ředitele Androidu. Pokračuje se tedy v abecedním pořádku, podle kterého se jednotlivé verze jmenují po nějaké pochutině (cupcake=košíček, donut=kobliha, éclair=obdoba našeho banánku, froyo=zkratka pro mražený jogurt, gingerbread=perník, honeycomb=medová plástev). Otázkou je, zda je toto označení definitivní, neboť v roce 2009 to byl právě Andrew Rubin, kdo pro nástupce Eclairu použil označení Flan, přičemž finální název je nakonec Froyo.

Google uvedl, že v harmonogramu nových verzí Androida nastává čas zpomalení. Ostatně zatím poslední Android 2.3 Gingerbread přišel víceméně jen se změnou uživatelského rozhraní a minimem vylepšení. Dá se předpokládat, že verze 2.4 přinese na mobilní telefony některé věci, které budou přítomny v tabletové edici 3.0. Uvolnění Androidu 2.4 je očekáváno počátkem letošního léta, tedy v červnu nebo červenci.

Zdroj: TechCrunch, PhoneArena, Android Community a Cell Phone Exploration.

Štítky: , , , , ,

Zobrazit QR kód

Komentářů: 55 »

  • je síce fajn že tu máme android 3.0 a je ohlásená 2.4 ale pýtam sa kde je 2.3 pre HTC Desire?

    Stano | 12.1.2011 @ 10:22 | 195.28.69.xxx

    • V článku se uvádí Honeycomb jako obilné vločky, nemá to být spíš medová plástev?

      Luki | 12.1.2011 @ 10:23 | 92.240.184.xxx

      • A pak si kupte telefon s Androidem…kazdy pulrok nova verze, podpora vyrobce mizerna az zadna. Nemam nic proti pokroku, ale bud by to chtelo, aby vyrobci garantovali podporu updatu nebo Google vyresil centralni updaty pro vsechna zarizeni, ktera splnuji predem dane podminky.

        zipiik | 12.1.2011 @ 10:25 | 160.218.23.xxx

        • To: Luki
          To je samozřejmě jeden z překladů.
          I ten můj je ale korektní – viz http://en.wikipedia.org/wiki/Honeycomb_(cereal)

          Karel Kilián | 12.1.2011 @ 10:25 | 81.91.213.xxx

          • Stano, pro Desire si ještě počkáš, pokud si vím, tak ještě naní ani 2.3 pro Nexus One – tam bude update myslím v průběhu tohoto měsíce.

            user | 12.1.2011 @ 10:26 | 89.250.103.xxx

            • A kde že se ve zdroji píše o Android 2.4? Podle Mathiase Duarte bude A 3.0 i pro mobily. Takže Ice Cream Sandwich bude spíš 3.X .

              xxmz | 12.1.2011 @ 10:26 | 193.165.167.xxx

              • To: xxmz
                Třeba tady: http://www.phonearena.com/news/Android-2.4-is-actually-Ice-Cream-Sandwich-possibly-a-version-of-Honeycomb-for-phones_id15895

                Karel Kilián | 12.1.2011 @ 10:28 | 81.91.213.xxx

                • To: user
                  Ale nikdo nikde negarantuje, že bude systém aktualizovat.
                  Na Nokii N95 asi také Finové neudělají update na nejnovější Symbian.
                  Samozřejmě pokud máte nějakou smlouvu s výrobcem, že Vám vždy zajistí poslední verzi, pak tyto výtky beru.
                  Uvědomme si ale, že časem – nevím, za rok, za dva, už nebude v tu dobu aktuální verze Androidu kompatibilní s dnešními telefony.
                  U PC se také např. nikdo nediví, že pod Windows 7 nejede osm let stará laserovka :) Prostě nový systém = buď upgrade, nebo nové PC.

                  Karel Kilián | 12.1.2011 @ 10:31 | 81.91.213.xxx

                  • Oprava, příspěvek To: user měl být To: zipiik

                    Karel Kilián | 12.1.2011 @ 10:31 | 81.91.213.xxx

                    • Mě by celkem potěšil i update na froyo, ale hauwei toho asi moc čekat nemůžu

                      AIP | 12.1.2011 @ 10:46 | 147.230.3.xxx

                      • [...] This post was mentioned on Twitter by Svět Androida cz. Svět Androida cz said: Android 2.4 přijde v létě a ponese název Ice Cream Sandwich: Zatímco Android 3.0 Honeycomb bude orientován na za… http://bit.ly/gxGg4D [...]

                        Pingback Tweets that mention Android 2.4 přijde v létě a ponese název Ice Cream Sandwich « Svět Androida Novinky ze světa mobilního operačního systému Android -- Topsy.com | 12.1.2011 @ 10:53 | 208.74.66.xxx

                        • Karel Kilián: Na uvedeném odkazu zase citují TechCrunch, kde nic o 2.4 není. Rubina se zeptali jestli bude další Android Ice Cream a on jim řekl že ano :-).

                          xxmz | 12.1.2011 @ 10:57 | 193.165.167.xxx

                          • To: AIP
                            To asi ne….
                            U VF845 (de facto stejného telefonu) kolovaly zvěsti, že Froyo nedostane, aby nebyl „moc výkonný.“ Ale možná je to kachna….

                            Karel Kilián | 12.1.2011 @ 10:57 | 81.91.213.xxx

                            • To: xxmz
                              Ano, na TechCrunch se číslu verze vyhýbají. Na většině serverů, které jsem dnes četl, ale hovoří o 2.4.

                              Karel Kilián | 12.1.2011 @ 10:58 | 81.91.213.xxx

                              • jasně, honeycomb sou obilný vločky a proto se všude objevuje naprosto klasická medová plástev a včely… LOL #fail

                                Štěpán | 12.1.2011 @ 11:17 | 94.113.77.xxx

                                • To: Štěpán
                                  Tak samozřejmě je to jedna z možností překladu.
                                  Řekl ale někdo někde jasně, že jde o plástev, do které včely kladou med? Já to, to se přiznám, nikde neviděl :)

                                  Karel Kilián | 12.1.2011 @ 11:34 | 81.91.213.xxx

                                  • Takže Android 2.4 je Ruská zmrzlina? :)

                                    lennyKravic | 12.1.2011 @ 11:39 | 193.179.128.xxx

                                    • ach Karle…snaha bejt originální neni vždycky to nejlepší, honeycomb je medová plástev, že se tak menujou i nějaký obilný vločky (právě kvůli hexagonálnímu tvaru) je sice možný, ale to už nijak nesouvisí s Androidem
                                      přestaň to trapně obhajovat a přepiš to

                                      Štěpán | 12.1.2011 @ 12:16 | 94.113.77.xxx

                                      • Proboha, hlavně se tu nehádejte o pitomostech. Honeycomb je plástev medu, google to tak i prezentoval. Překlad jako obilné vločky je prostě pitomost. Odkaz který sem dal autor článku je taky pitomost, protože to jsou obilné vločky tvaru jako má plástev medu – tudíž to neni překlad ale názorná ukázka tvaru.
                                        Tečka.
                                        2lennykravic: jj, taky jsem na ní nějak dostal chuť :)

                                        manchild | 12.1.2011 @ 12:20 | 90.179.103.xxx

                                        • Ad. „lennyKravic“ – také mě napadla ruská zrmzlina :)

                                          Karel Kilián | 12.1.2011 @ 12:21 | 81.91.213.xxx

                                          • stano: 2.3 nema ani Nexus one
                                            a naco ho potrebujes?

                                            igor | 12.1.2011 @ 12:21 | 82.145.208.xxx

                                            • To: Štěpán
                                              Citace z TechCrunch: „Android devotees already know that each operating system update is given the name of a dessert“
                                              Dessert = dezert, zákusek, moučník.
                                              Sorry, ale při sebevětší snaze si jako moučník plástev s medem představit neumím.

                                              Karel Kilián | 12.1.2011 @ 12:24 | 81.91.213.xxx

                                              • Štěpán: pravda je taká, že doterajšie updaty vždy niesli meno cukroviniek a plástev medu to není

                                                Milan Menšík | 12.1.2011 @ 12:30 | 178.40.0.xxx

                                                • Honeycomb…nejsou vlockyyyyyyy:-)Mozna jsi vygooglil vlocky ve tvaru medove plastve:-D

                                                  Opravme to!

                                                  Jinak pekny clanek…ptz aktuality z androidmarket.cz, ktery na androidforu smapujou me fakt posilaj do kolen

                                                  Greepm | 12.1.2011 @ 12:35 | 89.103.231.xxx

                                                  • To: Greepm
                                                    Tak znovu: http://en.wikipedia.org/wiki/Honeycomb_(cereal)
                                                    „Honeycomb is a breakfast cereal that has been made since 1965 by Post Cereals. It consists of honey-flavored corn cereal bits in a honeycomb shape.“

                                                    Karel Kilián | 12.1.2011 @ 12:39 | 81.91.213.xxx

                                                    • Jeeee ja to cetl!!!! ale nemuzes tam napsat obilne vlocky! To je jak kdybys napsal chocapic=obilne vlocky. Ja to myslel dobre, jakoze pohrat s tim, ze jsou to v americe kultovni cerealie…whatever! U forya se taky psalo ze je to desert jakasi yogurtova zmrzlina

                                                      Greepm | 12.1.2011 @ 12:54 | 89.103.231.xxx

                                                      • p.s. uznavam ze kdyby jsi napsal medova plastev tak te vice chytraku posle nekam s tim, ze je to znacka cerealii:-D ale tim ze je to novy by stalo za to osvetlit…nic vic.

                                                        Greepm | 12.1.2011 @ 12:57 | 89.103.231.xxx

                                                        • omg nehadajte sa ako sa bude volat aj tak v tom bude za chvilu zmatok. Skor by ma zaujimalo ci popracuju na spotrebe energie lebo ta dnesna vydrz baterii je nic moc,

                                                          XMen | 12.1.2011 @ 13:17 | 195.28.88.xxx

                                                          • Už mě to začíná unavovat. Neustále nějaký nový update, kterýho si ovšem člověk užije jen s novým zařízením a to ještě s minimálně půlroččním zpožděním. Jsem velký zastánce androida ale tohle je jeho obrovská chyba. A popravdě v centrální aktualizace přímo od googlu nevěřím a pokud ano tak si ani nechci představit tu optimalizaci. Iphone jsem nikdy nemusel ale začínám o něm dost silně uvažovat.

                                                            Orleanus | 12.1.2011 @ 14:21 | 80.156.198.xxx

                                                            • android Honeycomb – http://www.google.cz/images?q=android+Honeycomb&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=cs&tab=wi&biw=1459&bih=911 ?? Pojďme si říct že je to víc než jasný :D

                                                              RockPhill33 | 12.1.2011 @ 14:55 | 89.103.97.xxx

                                                              • Karle, že si nedokážeš medovou plástev představit jako zákusek je docela smutný, je to totiž úžasná dobrota, doporučuju ;)

                                                                Štěpán | 12.1.2011 @ 14:57 | 94.113.77.xxx

                                                                • RockPhill33: všichni to maj teda asi špatně! :D až Karel přišel na skutečnej význam 8-)

                                                                  Štěpán | 12.1.2011 @ 14:58 | 94.113.77.xxx

                                                                  • A napadlo nekoho zadat do googlu honeycomb dessert?Mozna bychom si usetrili spoustu pismenek;)Ja to zkusil a vyhodilo to spoustu dezertu vyrobenych z plastvi medu..takze bych na vlocky zapomnel;)Ale dobry pokus o originalitu

                                                                    vpavlin | 12.1.2011 @ 15:20 | 89.24.7.xxx

                                                                    • To: RockPhill33
                                                                      Když už si hrajeme s obrázky, tak viz jeden článek, na který ukazuje to vyhledávání http://www.ubergizmo.com/2010/08/next-flavor-of-google-android-might-be-honeycomb/ . Copak se to skrývá za Androidíkem? :) Nebo že by na Ubergizmu neuměli anglicky? :-P

                                                                      Karel Kilián | 12.1.2011 @ 15:31 | 89.103.92.xxx

                                                                      • To: Štěpán
                                                                        Ano, Karel je dokonce tak mazaný, že už v srpnu napsal článek pro zahraniční server, kam dal obrázek s čímsi jiným, než je medová plástev :)

                                                                        Karel Kilián | 12.1.2011 @ 15:32 | 89.103.92.xxx

                                                                        • Můj příspěvek výš je lehce mimo..psal jsem to ve vlaku, tak se omlouvám..ty dezerty, co mi google vyhodil nebyly všechny z pláství, ale byly například z medu a plástev nějakým způsobem připomínali..ovšem proč nesouhlasím s panem Kiliánem především je to, že nepovažuji vločky za dezert..ale to je samozřejmě spíš subjektivní názor..uvidíme, jak nám ten „hanykomb“ nakonec Google představí;-)

                                                                          vpavlin | 12.1.2011 @ 15:45 | 94.199.197.xxx

                                                                          • Asi takhle: když vymyslím OS a pojmenuji ho „vločka,“ možná vzniknou podobné debaty, jako ta dnešní zde. Někdo bude tvrdit, že jsem měl na mysli sněhovou vločku, někdo ovesnou, jiný vločku vznikající jako výsledek chemické reakce. Jak jsem to myslel budu ale – pokud to nebudu publikovat – vědět jen já.
                                                                            Vzhledem k tomu, že tady nikdo nepoukázal na žádný materiál Googlu, kde by se psalo, že mají na mysli plástev, je to vlastně zbytečná debata. Slovo Honeycomb má prostě více významů a s ohledem na předchozí názvy se dá předpokládat, že to bude cosi k přímému požití. Můj názor je ten, že včelí plástev (včetně vosku) k požití není.
                                                                            Je ale pravda, že překládat ten název bylo hodně troufalé :)

                                                                            Karel Kilián | 12.1.2011 @ 16:06 | 89.103.92.xxx

                                                                            • Karle, vždyť vy sakra přeci nejste tak hloupý, tak uznejte chybu a ustupte aspoň o píďu. Vlezte na images.google.com, zadejte „android honeycomb“ a schválně, kolik to vyhodí obrázků plástve a kolik cereálií. A možná budete mít štěstí a mezi těmi obrázky uvidíte i ten, kde leží medové plástve na talířku, neboť je to, věřte nebo ne, náramná pochoutka. [ http://androidheadlines.com/wp-content/uploads/2010/08/android-honeycomb.jpg ] Holt děláte do Androida a ne do včel, tak nemůžete vědět všechno. Teď už to ale víte a nemáte se na co vymlouvat. :)

                                                                              Věta „Můj názor je ten, že včelí plástev (včetně vosku) k požití není.“ je už skutečně zoufalým nesmyslem. Můj názor je, že koprová omáčka také není k požití, ale nic to nezmění na tom, že koprová omáčka je zcela regulerní jídlo.

                                                                              Ferda | 12.1.2011 @ 16:57 | 90.177.98.xxx

                                                                              • http://www.engadget.com/2010/12/23/googles-honeycomb-android-tablet-release-slated-for-march/

                                                                                Nie su to vlocky, a fakt neviem, ako mozu byt vlocky dezert.. Su to medove plasty, dajte si uz povedat!

                                                                                blue.dot | 12.1.2011 @ 16:58 | 85.237.232.xxx

                                                                                • blue.dot: Kladeš na „dezert“ moc velké nároky, je to cokoliv sladkého mimo hlavní jídlo, a ne jen nějaké rafinované zákusky. Takže jak mražený jogurt (froyo), tak údajné cereální vločky v hexagonálním tvaru (Karel (C) ;))s příchutí medu (honeycomb(TM)).

                                                                                  Naopak tu prázdnou plástev, kterou ukazuješ na posledním obrázku, bych fakt jedl jen velmi nerad, vždyť to je hnusná vosková hmota bez chuti, ne ;)

                                                                                  Roman Nepšinský | 12.1.2011 @ 17:13 | 85.70.112.xxx

                                                                                  • Karel Kilián: Netvrdim, ze mam smlouvu s vyrobcem na aktualizace, ale problem vidim v rychlem moralnim a softwareovem zastaravani telefonu, ktere byly jeste pred pul rokem spicka s patricnou spickovou cenou a dnes uz jsou s casti aplikaci nekompatibilni, protoze pro ne vyrobce nepripravil update a radsi vydal novy telefon, pripadne update pripravoval tak dlouho, ze ho sotva stihnul vydat pred uvolnenim dalsi verze systemu. Nevim, kolik zakazniku snese nakup draheho mobilu kazdy rok, smarphony preci jen nejsou cenou na urovni spotrebniho zbozi.
                                                                                    Kdyz se podivam na na konkurenci, tak do iPhone supportuje novym OS jeste 2 roky po vydani (ikdyz bez nekterych featur kvuli vykonu HW), MS slibuje centralni updaty (otazkou je praxe), ale za rok a neco vlastnictvi HTC Hero pozoruju, ze se Android utapi ve spirale rychleho vydavani novych verzi a rychleho zastaravani drahych zarizeni. Navic by Google mohl zverejnit nejakou roadmapu rozvoje Androidu, dnes tu mame funglovy Android 2.3 na jedinem telefonu, ale uz se prezentuje temer hotova verze 3.0 a nikdo z Google nerekl, ze vetev 2.x bude dal rozvijena pro mobilni telefony (resp. zarizeni s uhloprickou do dejme tomu 4″) a vetev 3.x bude vhodna pro tablety. A ted ja jako zakaznik, ktery si chce koupit telefon za cca 12-14 tisic jsem v situaci, kdy si muzu koupit novinku s 2.3 s tim, ze nevim, jestli to uz na jare nebude „stary kram“ s neupdatovatelnym OS, nebo budu cekat, az se objevi neco s OS 3.0 (v ten okamzik se ovsem dozvim, ze 3.0 bude jen pro tablety, ale do 2-3 mesicu tu bude verze pro mobily 2.4 – par vyrobcu slibi update jejich aktualnich spickovych mobilu s verzi 2.3 na verzi 2.4, ale ten ale podle mych dosavadnich zkusenosti dodaji ctvrt-pul roku po vydani verze 2.4). Co si jako zakaznik na rozcesti o tom mam myslet? Dnes bych si asi koupil iPhone, je sice drazsi, ale z meho pohledu Apple nejlepe chrani mou investici.

                                                                                    Pritom by stacilo, kdyby Google dal jasnou roadmapu napr. 1 rok dopredu s vyhledem na dalsi a vyrobci by mohli garantovat support telefonu, treba i formou placeneho update za nejakych 15-20USD. V ten okamzik bych se nebal dnes koupit treba SGS, vedel bych, jaky update kdy muzu ocekavat.

                                                                                    zipiik | 12.1.2011 @ 17:33 | 160.218.23.xxx

                                                                                    • To: Ferda
                                                                                      OK, jak jsem postupoval – samozřejmě jsem četl o „medových plástvích“ všude možně po českém webu. Ale nezdálo se mi to právě s ohledem na to, že dosud všechny názvy byly nějaká pochutina. A „medová plástev“ mi do toho prostě nezapadala (med ano, vosk ne).
                                                                                      Takže jsem mrknul na Wikipedii a našel tam tento význam, který tomu dosavadnímu trendu IMHO odpovídá lépe.
                                                                                      Možná je to hloupost, možná ne… …máte určitě pravdu v tom, že většina zahraničních i českých serverů operuje se včelí pláství.

                                                                                      Karel Kilián | 12.1.2011 @ 17:43 | 89.103.92.xxx

                                                                                      • To: zipiik
                                                                                        Ano, s mnohým, co jste napsal, musím jen souhlasit. Skutečně by se hodila „roadmapa,“ abychom měli jasno a nemuseli třeba spekulovat nad tím, jak vlastně budou verze pro tablety a smartfony číslované.
                                                                                        Je pravda, že já začal rovnou s Androidem 2.1, ale co jsem se tak zběžně (opravdu jen letmo) díval, tak většina aplikací je kompatibilní s Androidem až 1.5.
                                                                                        Samozřejmě jiná věc je samotné prostředí, které je u 1.5 poněkud spartánštější než třeba u 2.2.
                                                                                        Spíš mi šlo o to, že dosud třeba u Nokií prostě nebylo zvykem, že by uživatel měl nárok na Symbian 3 – ba dokonce (snad) ani nikoho nenapadlo, že by třeba E52 nebo N95 šla takto upgradovat. Android nás v tomto směru poněkud zmlsal :)
                                                                                        Do iPhonu bych nešel z jednoho hlavního důvodu: sotware, který je na Android zdarma, je na iPhone většinou placený. Plus se mi nelíbí uzavřenost celé té platformy, nejrůznější omezení, nestandardní konektory, ale to už jsou spíše podružné záležitosti.

                                                                                        S roadmapou a garantovaným (placeným) updatem souhlasím. Také mě mírně štve, že už se oznamuje Ice Cream Sandwich a přitom někteří teprve začínají s Froyem (a část ani to ne), ačkoli mají poslední verzi vlajkové lodi Samsungu a spol..

                                                                                        Karel Kilián | 12.1.2011 @ 17:49 | 89.103.92.xxx

                                                                                        • Karel Kilián: Ja zacinal s Androidem 1.5 a verte, kdyz se zacaly objevovat aplikace 1.6+ a pak 2.0+ a o aktualizaci Hera na se objevovaly porad jen spekulace, nebylo to nic prijemneho. Nakonec update na 2.1 vysel tesne pred zverejnenim 2.2 – neco podobneho jako SGS a update na Froyo.

                                                                                          Nemyslim, ze by nas Android nejak mlsal. OS jsem updatoval uz ve starem Palm IIIx, tehda z verze 3.x na 4.1, ktera napr. umela plne vyuzit vylepseny displej IIIx/V/Vx a zobrazit 16 odstinu sedi misto dosavadnich 4. Take Compaq iPaq 3870 mel oficialni (placeny) update z PocketPC 2002 na Windows Mobile 2003. Navic MS pres OEM partnery dodaval stazitelne End User Updates (jakasi obdoba Service Packu – viz napr. http://www.pocketpcfaq.com/faqs/pocketpc2002sp3.htm). Je pravda, ze ceny zarizeni byly nekde jinde (Palm me v roce 1999 stal kolem 15000, iPaq jsem dostal, ale tusim, ze stal hodne pres 20000) a zarizeni nebylo tolik, na druhou stranu dnes se zarizeni jednoho vyrobce kolikrat lisi jen designem, velikosti displeje, mnozstvim pameti, pritomnosti/absenci nejakeho senzoru, tedy nicim, kvuli cemu by vyrobce musel vyvijet SW pro kazde zarizeni zvlast.
                                                                                          Spis mam pocit, ze si vyrobci zvykli na WM, kde vysla jedna verze OS za rok a nicim vyznamnym se od predchozi nelisila, rekli, ze by si radi zvedli zisk a usetrili par dolaru na kazdem kousku za licenci WM pouzitim Androidu jenze ouha, Android nejsou zatuchle stojate baziny WM, ale zivelne tekouci potucek, ktery od nich vyzaduje praci navic, s cimz vubec nepocitali a bohuzel to odnasime my zakaznici. Clovek by si rad priplatil za kvalitnejsi servis, ale od koho? HTC, Samsung, Motorola, Sony-Ericsson? A Google mlzenim kolem dalsiho vyvoje Androida prehlednosi situace take moc neprida. Tohle vsechno muze Android zabit.

                                                                                          zipiik | 13.1.2011 @ 00:33 | 81.19.47.xxx

                                                                                          • Ještě k té nešťastné plástvi – člověk si nesmí představovat klasický parafin a běžný svíčkový vosk. Včelí vosk je něco dost jiného a u té plástve jsou stěny velice křehké a tenoučké a vyplněné medem. Výsledkem je, že vosk tam slouží jako jakási nosná konstrukce… Něco jako jsou oplatky – ty jsou taky většinou bez chuti a mezi nimi je nějaký krém nebo čokoláda nebo nějaká jiná náplň. Křupavá plástev plná medu je opravdu lahůdka (pro toho, kdo má rád med). Kromě toho je i zdravá – plástev s medem se kdysi dávala žvýkat lidem, kteří měli v ústech zánět.

                                                                                            A rozhodně je to větší pochoutka než extrudované cereálie, které se jmenují Honeycomb jen proto, že se výrobce nechal inspirovat hezkým tvarem. Je to podobné, jako kdyby se to jmenovalo „Android Chocolate“ a vy jste to přeložil jako „Android Likér“, protože jeden čokoládový likér se jmenuje Chocolate a je to taky pochutina. :)

                                                                                            Ferda | 13.1.2011 @ 02:55 | 90.177.98.xxx

                                                                                            • Ferda: Díky za vysvětlení :)

                                                                                              Roman Nepšinský | 13.1.2011 @ 08:20 | 85.70.112.xxx

                                                                                              • někoho tak omezenýho a tvrdohlavýho sem dlouho neviděl :)
                                                                                                Ferda to konečně vystih (já si pořád nemoh vybavit nějakou podobnou situaci :)), když Karel nevěří ani jednomu z nás, že medová plástev se normálně jí (můj praděda byl včelař ;)), nějaký cereálie se tak prostě jmenujou, protože maj hexagonální tvar – ten samej, jakej maj plástve, to tě Karle ani na chviličku nenapadlo, že PROTO se to jmenuje stejně? ne radši budeš ukazovat 1 (slovy jeden) článek, kde to taky maj, pravděpodobně ze srandy, právě kvůli shodě jmen

                                                                                                Štěpán | 13.1.2011 @ 09:31 | 86.49.7.xxx

                                                                                                • To: Štěpán a Ferda
                                                                                                  Nepopírám, že jsem plástev s medem nejen nikdy nejedl, ale ani by mě to nenapadlo :)
                                                                                                  OK, OK, ať ukončíme tento flame, tak jsem ten překlad v článku opravil :)

                                                                                                  Karel Kilián | 13.1.2011 @ 09:46 | 81.91.213.xxx

                                                                                                  • ja doufal v naky convo o moznejch vlastnostech 2.4 a pak sam sebe nachytam, jak ctu debatu o medovy plastvi

                                                                                                    ojay | 15.1.2011 @ 22:11 | 89.24.4.xxx

                                                                                                    • ojay: Přesně tak! :D Vážně super diskuze… ;)

                                                                                                      Bobo | 15.1.2011 @ 23:20 | 78.102.154.xxx

                                                                                                      • tak je to plastev:-D zadny ceralie:-) viz boot animace

                                                                                                        Greepm | 6.2.2011 @ 01:50 | 89.103.4.xxx

                                                                                                        • To je přesně to, proč Apple kraluje a kralovat bude. U Apple máte jistotu, že za velké peníze, které jejich výrobky stojí, máte zajištěnou dlouhodobou podporu. iOS5 funguje na iPhone 3GS, 4 a 4S a taky na obou iPadech a iPodech 3 a 4. Naprostá většina ne-li všechny aplikace fungují na všech zařízeních. U Androidu si sice můžete koupit telefon třeba za 4 tisíce, ale hry vám nepojedou vůbec a aplikace jen některé, podpora výrobce taky nula. Už dneska máme minimálně 6 verzí androida a přibudou další. Pokud budou vznikat aplikace na android 2.2+, pak všichni, kdo mají android 2.1 utřou ústa. Stejně tak aplikace na android 3 nepůjdou na zařízeních s verzí 2. Apple má vše propracované daleko lépe. Teď naprosto geniálně vydal iPhone 4S. Jen posílil procesor a grafiku, takže poběží všechny staré hry a programy + poběží i programy pro iPad2. Pokud si tento telefon koupíte, další 3-4 roky bez problémů pojedete a budete mít veškerý servis a podporu, Dostanete iOS6 a poravděpodobně i 7. Takže ačkoliv je ten telefon hodně drahý, vyplatí se více než zařízení s Androidem

                                                                                                          Jenda | 15.10.2011 @ 21:34 | 90.178.176.xxx

                                                                                                          • no, iPhone4 nemá některé fce, iPhone 3GS nemá většinu a je s iOS5 nepoužitelný, iPad nemá fce jenom proto,že chcou prodávat iPad2. Tohle není seriózní přístup :-) U androidu je to o firmách, ne o Androidu jako takovém… třeba Google, ten aktualizuje veškeré telefony od N1 :)

                                                                                                            bckp | 15.10.2011 @ 21:42 | 94.113.214.xxx

                                                                                                            • Dobry den chci se zeptat kdy a jestli bude aktualizace systemu z verze 2.3 na 2.4?

                                                                                                              jan varmuza | 11.4.2012 @ 20:14 | 90.176.30.xxx

                                                                                                              • To: jan varmuza
                                                                                                                Dobrý den,

                                                                                                                Android 2.4 pravděpodobně nikdy nebude. Ice Cream Sandwich nese nakonec číslo verze 4.0.
                                                                                                                No a kdy bude aktualizace systému z 2.3.x na 4.0.x, to závisí na výrobci nebo operátorovi, od kterého máte telefon. Například pro Nexus S, Galaxy Nexus a Galaxy S II už vyšla. Pro další telefony je v plánu.

                                                                                                                Karel Kilián | 12.4.2012 @ 11:19 | 88.86.108.xxx

                                                                                                              RSS komentářů k tomuto příspěvku. TrackBack URL

                                                                                                              Napsat komentář

                                                                                                              Pokud se váš komentář nezobrazí ihned po jeho odeslání, kontaktujte nás prosím na info@svetandroida.cz (může za to filtr proti spamu).