Menu

Samsung Galaxy S4 vs. HTC One – kdo letos udeří tvrdší silou?

Galaxy S4 nebo One? Který model je lepší a přiláká více zákazníků? Jsme na začátku roku a oba odvěcí rivalové již svá křemíková želízka v ohni představili. Galaxy S4 vs. One, tak zní ostřílená dvojice, která si to v roce 2013 rozdá o prvenství na mobilním trhu – pojďme se na ně podívat, navzájem porovnat a odhadnout, kdo má letos větší šanci.

Vzhled – originalita proti zaběhlému konceptu

HTC – netradiční vzhled budí respekt

Ačkoliv je vzhled a podoba přístroje silně subjektivní, krátce se u kabátku obou přístrojů pozastavme. Společnost HTC po delší době sáhla k úplně novému designu svého modelu, který si jde svou cestou. Tento koncept si již v době úniku prvních renderů na internetu získal značnou popularitu z řad nadšenců, otázkou zůstává, co na to řekne trh a běžný zákazník.

HTC_One_Silver_3V

Samsung vsadil na jistotu

Co nás před vydání S4 zajímalo nejvíce a byli jsme napnutí do poslední chvíle? Bezesporu vzhled. Téměř každý včetně naší redakce doufal, že Samsung konečně zaměstná také své designéry a oblékne přístroj do nového hábitu – mýlili jsme se. Pro laické oko vypadá S4 stejně jako předchozí model S III, což nás mírně zklamalo.

Samsung-Galaxy-S4

Verdikt – HTC boduje

Nemáme odvahu za celý svět vyřknout, který přístroj lahodí lidskému oku více – jeden holky, druhý špalky. I tak se ale nemůžeme ubránit pocitu, že Samsung v tomto ohledu mírně zklamal, neboť téměř všechny přístroje po vydání Galaxy S III jsou si podobná jako vejce vejci. Naproti tomu tchajwanský výrobce sáhl po neotřelém a novém designu, který příjemně překvapil.

Samsung musíme pochválit za rozměry přístroje – ty jsou i přes větší displej téměř ve všech parametrech skromnější.

Zpracování – hliníkový luxus proti plastové odolnosti

Samsung – plast, kam se podíváš

S očekávanou podobu Galaxy S4 poletovalo internetem také přání, aby jihokorejský výrobce přestal tavit přebytečné propisky, vyrábět z nich mobilní přístroje a začal používat materiál, který by High-endovému přístroji slušel. I když výrok s plastovými propiskami musíme brát s rezervou, příliš daleko od pravdy to není – použité materiály v přístrojích Samsung jsou na dotyk skutečně laciné a zákazníka, který za daný přístroj zaplatí přes 15 000 Kč, to může zamrzet. Plastová konstrukce má však také výhody – přístroj je lehčí a snese i tvrdší zacházení. Navíc zvolil Samsung tradiční konstrukci, kdy je možné sundat zadní kryt a vyměnit baterii.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

HTC – luxusní zboží na dotyk

Tvůrce modelu One to s návratem na trůn myslí vážně – jak jinak si vysvětlit, že se změnily též použité materiály? Veškeré komponenty jsou totiž vsazeny do jednoho kusu hliníku. To s sebou nese luxus ihned po tom, co přístroj vezmete do ruky. Skutečně je tak váš mozek přesvědčen, že přístroj, který držíte, stál opravdu hodně zlaťáků. Obrácenou stranou mince je o něco vyšší hmotnost a fakt, že přístroj vám po pádu na zem skutečně nepoděkuje a vaše neopatrnost se do těla doslova vryje. Ani letošní model neumožní uživateli vyměnit baterii, tělo je jeden celý kus. Vrzat zde opravdu nic nebude.

htc-one-11

Verdikt – HTC opět boduje

Oba rivalové zvolili úplně opačný přístup. Jelikož jsou ale plastové materiály již delší dobu Samsungu vytýkány a nic se nezměnilo, opět se zde přikláníme spíše k výtvoru HTC. Luxus a elegance převyšuje. Nemůžeme se ovšem ubránit dojmu, že materiály u předešlých modelů tchajwanského výrobce (One X a One X+) byly trefou do černého – probarvený polykarbonát je lehký, odolný a velice příjemný na dotyk.

Displej – Super LCD 3 vs. SuperAMOLED

HTC – to nejlepší LCD

Již přístroj HTC One X se Super LCD 2 ukázal, že i LCD dokáže hravě konkurovat dominantní technologii SuperAMOLED od Samsungu, a v HTC One nalezneme ještě o jednu generaci novější. To s sebou nese velmi reálné podání barev, výborný kontrast a dobrou čitelnost na slunci. Nevýhodou je nepříliš přesvědčivé podání černé, což vychází ze samotného principu LCD panelů (podsvícení je stále aktivní i u “černého pixelu”).

One dostal stejně velký displej jako předchůdce – metrem naměříte 4,7″. To spolu s Full HD rozlišením (1920 × 1080 pixelů) tvoří jemnost 468 PPI.

HTC-One-3

Samsung – živé barvy a skutečná černá

SuperAMOLED se stal symbolem pro to nejlepší, co můžeme v displejích mobilních telefonů nalézt. Velice živé (až přepálené) kontrastní barvy, skvělý kontrast, výborná čitelnost na slunci a skutečně černá díky technologii OLED. Nešvarem těchto displejů je jejich vypalování, což mnoho uživatelů nejspíše ani nerozpozná, neboť se mění postupně a oči si zvyknou. Při porovnání nového a staršího přístroje jsou však někdy rozdíly znatelné. Stále však platí, že kdo mění přístroj častěji než jednou za dva roky, toto řešit nemusí – a takových nás bude většina.

Displej nám od “estrojky” o něco povyrostl a jeho velikost se usídlila na hodnotě 5″. I když to oči neocení, rozlišení vzrostlo na hodnotu 1920 × 1080 pixelů, což vytvořilo jemnost 441 PPI.

Samsung_Galaxy_S4_Super_AMOLED_display

Verdikt – vyrovnaný souboj ve prospěch Samsungu

Postavíte-li oba přístroje před zraky běžného zákazníka, zcela jistě označí zobrazovadla S4 jako lepší, neboť jsou barvy prostě líbivější. To nelze mít Samsungu za zlé a je to také účel. Super LCD má sice barvy věrnější, ale SuperAMOLED vypadá lépe. Přičtěme k tomu ještě lepší černou a vychází, že S4 má displej lepší. Není to ovšem tak jednoznačné. HTC má totiž o něco vyšší jemnost, displej se nevypaluje a výrazně nezaostává ani v barevném podání či čitelností na slunci.

Naší přízeň si ovšem definitivně Galaxy S4 přitáhla funkcí Floating Touch – přístroj lze totiž ovládat i bez dotyku displeje a umožní nám ovládání telefonu v rukavicích, což se pro chladná období hodí.

Výkon – stejný hardware, jiná čísla

Ačkoliv se přístroj Samsung Galaxy S4 bude prodávat ve dvou verzích, k nám se – tradičně – dostane výkonově o něco slabší verze. Tím se ale otázka výkonu značně zjednoduší, neboť oba modely bude pohánět čtyřjádrový procesor Snapdragon 600 od společnosti Qualcomm. Oba modely též dostaly 2GB RAM paměť a grafický akcelerátor Adreno 320.

Ačkoliv je hardware totožný, výsledky v benchmarcích se budou trochu lišit. Proč? Nemůže být náhoda, že přístroj, který byl představen jako druhý v pořadí, dostal o něco vyšší takty. Galaxy S4 disponuje procesorem s taktem 1,9 GHz, což je o celých 200 MHz více než v případě HTC One. Tento rozdíl uživatel skoro nepocítí, čísla v syntetickém testu se ovšem o něco zvýší a Samsung to jistě využije ve svůj prospěch při propagaci přístroje.

Qualcomm-Snapdragon-SoC

Fotoaparát – HTC s novinkou zatím nenadchlo

Fotoaparáty jsou prozatím trochu záhadou. Samsung Galaxy S4 je tu s námi krátkou dobu, a tak zatím žádné věrohodné srovnávací testy nemáme. Samsung však žádnou dramatickou novinku v kvalitě neoznámil, takže můžeme předpokládat, že bude fotoaparát minimálně stejně kvalitní jako ten v Galaxy S III.

HTC ovšem představilo úplnou novinku – fotoaparát s technologií UltraPixel. Co si pod tím představit? Snímač v HTC One má stejnou fyzickou velikost jako snímače konkurence, dokáže však zachytit “pouze” 4 MPx. Díky tomu jsou jednotlivé pixely fyzicky mnohem větší a dokážou tak z fyzikálních principů zachytit více světla. HTC One by tak měl pořizovat daleko lepší snímky zejména při nedostatku světla. Papírově vypadá tento koncept skutečně dobře, reálné testy ovšem nedopadly nejlépe a konkurence pořizuje snímky lepší. Možná bude nějaký ten čas trvat, než tchajwanský výrobce doladí také software, drastické zlepšení nejspíše ale nepřijde.

htc-ultrapixel-camera-copy

Baterie a vnitřní paměť – Samsung kraluje

HTC – baterie menší, nevyměnitelná, slot pro Micro SD chybí

V tomto ohledu si unibody konstrukce – telefon vsazen do jednoho kusu materiálu – vybrala svou daň. Tím, že uživatel telefon nijak nerozebere, odpadá možnost výměny baterie. To sice 90 % zákazníků nedělá, přesto je to věc, kterou mnozí společnosti HTC vyčítají. Do baterie se podařilo vměstnat celých 2300 mAh, což je o něco více než u modelu One X+, na Galaxy S4 to ovšem stále nestačí.

Dalším trnem v palci zákazníků je uživatelská paměť. One bude sice dodáván s 32GB či dokonce 64GB vnitřní pamětí, nebude ji však možno nijak rozšířit – slot pro Micro SD karty chybí. To opět drtivé většině trhu musí stačit, přesto spousta uživatelů naříká, že bez Micro SD karty ani ránu. Paměťová karta dokáže nejen nějaké ty desítky GB přidat, ale také je snadno sdílet mezi ostatními přístroji. Právě zde bychom viděli nevýhodu paměti bez možnosti rozšíření. Nutno ale také pamatovat na to, že paměťová karta bude pomalejší než ta vnitřní v přístroji.

Samsung – baterii vyměníte, paměť rozšíříte

Jihokorejská společnost zde nic neměnila a všichni jsou spokojení – baterii díky rozebíratelné konstrukci vymění každý, 16/32/64GB vnitřní paměť můžeme snadno rozšířit pomocí Micro SD karty. Nebyl tak zde prostor pro kompromisy a na své si přijde každý zákazník. Baterie má navíc o 300 mAh větší kapacitu, což by se mělo projevit na výdrži.

Verdikt

Jelikož oba modely nabídnou stejnou velikost vnitřní paměti, výrazným plusem zůstává Micro SD slot, který nabídne pouze Galaxy S4. Také v případě baterie je na tom model z Jižní Koreje lépe – baterie je větší a uživatel ji může vyměnit. Výslednou výdrž si zatím netroufáme odhadnout, papírově však bude Galaxy S4 při životě o něco déle, možná však HTC zvládlo lépe optimalizaci. To se uvidí.

Samsung_Galaxy_S3_review_14-580-100

Software – spousta vychytávek oproti Androidu se Smyslem

Samsung – spousta nadstandardních funkcí

TouchWiz – nadstavba, kterou softwaroví inženýři vpravují do zařízení od Samsungu, zdobí i nejnovější model. Kromě lehce pozměněného designu a úprav přináší také několik nadstandardních funkcí. Ty se týkají například fotoaparátu, sdílení dat, ovládání přístroje či sledování uživatele pomocí přední kamery a usnadnění práce.

Některé funkce jsou opravdu užitečné, spousta ale vypadá dobře pouze na papíře a zbytečně budou užírat energii. Android se zde pochlapil a jeho verze se vyšplhala až na číslovku 4.2.

samsung-galaxy-s4

HTC Sense – balast nebo spása?

Nadstavba Sense v přístrojích HTC rozdělila trh na dva tábory – jedni považují Sense za zbytečný balast nabalený na systému Android, druzí by telefon bez této úpravy již nechtěli. Proč toliko povyku? Sense mění systém Android poměrně razantně a dá se říci, že téměř vše se v systému dočkalo určité změny. Ty se zdaleka netýkají jen kosmetického rázu, ale spousta věcí byla pozměněna a přibylo několik nových funkcí. Obecně se dá říci, že běžný zákazník (a hlavně laik) Sense ocení, protože je na první pohled líbivější a rozhodně přívětivější než čistý Android. Naproti tomu pokročilejší uživatelé, kteří chtějí mít Android co nejčistší a nejrychlejší, Sense bytostně nesnáší.

Ani jedno není výhra, ideální řešení by bylo dát uživateli volbu, zda chce systém se Sense nebo bez. Sense je navíc poměrně složité do Androidu zabudovat, což se projevilo také na verzi systému – HTC One je doposud s verzí 4.1.2, aktualizace na 4.2 se plánuje.

sense-ui-5-ss-combine

Cena a dostupnost – One nejspíše o něco levnější a přijde dřív

Přístroj HTC One měl být v našich končinách dostupný již 15. března, přesto není. Co se stalo? Společnost HTC má značné problémy s výrobou a musela tak prodej na našem trhu o nějaký ten čas odložit. Zatím se odhaduje přelom dubna května, což by mohlo být o nějaký týden dříve než Samsung Galaxy S4, jehož vydání u nás připadá na začátek května.

Ceny obou přístrojů překročí hranici 15 000 Kč, model One od tchajwanského výrobce by však měl být o něco levnější. Ten totiž pořídíte již od 15 500 Kč, zatímco Galaxy S4 bude údajně startovat na 17 000 Kč. Cena Galaxy S4 bude ale nejspíše ještě upřesněna.

Verdikt – kdo s koho?

Zatímco loňský rok patřil suverénně modelu Galaxy S III od Samsungu, protože konkurenci hned ve více aspektech překonával, letos může být situace jiná.

HTC One totiž přineslo několik zajímavých novinek, které zaujaly:

  • nový design
  • luxusní zpracování
  • nová kamera
  • kvalitní reproduktory
  • či třeba vylepšená nadstavba HTC Sense 5

Model Galaxy S4 pak vzal to nejlepší z předchozího modelu a může se tak stále pyšnit:

  • skvělým displejem
  • vyměnitelnou baterií
  • rozšířitelnou pamětí
  • spoustou softwarových vychytávek
  • výborným fotoaparátem

Důležitým aspektem tak může být cena, který vychází zatím mírně ve prospěch modelu od HTC. Trochu se obáváme, že i kdyby měl ve všech testech model HTC One navrch, Samsung dokáže díky skvělému marketingu propasovat více Galaxy S4 do našich kapes.

Jedno je však jisté – letos to bude boj a doufejme, že již brzy se objeví spousta nezávislých recenzí a my budeme vědět, který přístroj si jak stojí.

samsung_galaxy_s_iv_vs_htc_one

A co vy – který přístroj se stal vaším letošním favoritem? Jeden z těchto dvou nebo snad Sony Xperia Z či jiný přístroj?

 

Komentáře

marsec

26.3.2013 23:33

:-D je docela vtipné, jak si každý mele to svoje a přitom asi nikdo ještě ani jeden telefon nedrzel v ruce, natož více testoval :-) no já též ne :-) ale pár věcí se komentovat dá :-) co se týče displeje, tak samoled je super, má dokonalou černou, ale tím jeho přednosti končí! Ve všem ostatním už je horší než LCD a nové LCD co má butterfly a one už i černou mají hodně slušnou, mám butterfly, před tím s3. Pokud si najdete na netu odborné články, ale skutečně odborné od renomovaných firem, co se zabývají pouze laděním displejů, tak se dozvíte, že nej je iphone 5 a ipad4,přičemž LCD u one a butterfly by mělo být ještě lepší! Nová generace! Amoledy se na tyto displeje “zatím” nechytaji – opět pomineme li černou barvu, ale stále se zdokonalují, což tady někdo psal, ze jsou furt stejné, to je hloupost. Podle expertů by mohla budoucnost patřit skutečně amoledum, pokud se budou nadále zlepšovat tzn. Pokud do nich bude Samsung pumpovat dal prachy – do vývoje. Tento vývoj prirovnavaji třeba k technologii CRT vs. LCD, kdy LCD bylo zpočátku v zobrazování oproti CRT chaby, ale zájem lidí o LCD posunul jejich vývoj úplně jinam.
Samoled úspornější? Ano, při černé barvě, ale zase prostředí me s3 vypadalo oproti Htc skaredě, i emailovej klient černej se mi nelibil :-( a jinak na netu všechno bílý, i teď když píšu všechno bílý, takže jsem rád, že mám teď LCD, možná proto mi s3 tak zrala baterku, prostředí netu v bílé se ji nelíbilo :-)
ale já měl Samoled rád :-) pokud mám být ale silně objektivní a dat vedle sebe butterfly a s3,tak butterfly vede poměrně jasně, mám je vedle sebe :-) ale neviděl jsem a neporovnal amoled s4, ale na překonání LCD je ještě brzy :-)
Foťák u one určo není průser, záleží co chcete fotit! Makra a méně světla v terénu? Tak one válcuje konkurenci směle. Dobré světlo, fotky z dálky a úpravy a výřezy? Pak čím víc megapixel, tím víc Adidas :-)
Jinak lepší sw Samsungu? Rychlejší odezva a oladenost? Ano, ale to jste neměli v ruce htc butterfly! S3 je proti tomu šnek, ten telefon se nezasekne, je total odladenej, i xperia Z je proti němu opozdenejsi! Vážně, mohu potvrdit, porovnával jsem osobně a asi krom vodotěsnosti butterfly xperii prebije. O displeji se vůbec nebavim, tam je rozdíl třídy! Proč to vlastně píšu… Pokud bude one na stejné úrovni jako butterfly a teoreticky by měl být na tom ještě lépe – těžko říct, zda se jim povede též výborná optimalizace, tak si troufnu říct, že Samsung překoná! Ale u one je sense 5 a jejich blinkfeed se mně třeba vůbec nelíbí, doufám, že to půjde obejít aspoň novým launcherem, root každý nechce.
Jo a téma plast, hliník, obal atd. Já si nikdy obal třeba nekupuji. Telefon používám jak je, myslím, že se o něj slušně starám, nedělám na stavbě atd… A když spadne plast nebo hliník :-) tady ty telefony prostě nesmí padat :-) většinou je zle a to někteří majitelé s trojek jistě potvrdí, když pak mění skoro celej telefon kvůli prasklýmu sklu a stačí docela malej pád.
Za mě kdo trvá na sd slotu nebo výměnné baterii tak určitě s4! Bude spokojenej, je to super telefon. Navíc s4 se dá ovládat v rukavicích, paráda! Komu je to ale fuk a stačí mu interní paměť, baterky neprehazuje, a chce design, hezké prostředí a třeba i brilantní displej tak HTC. Jinak ja bych si třeba nekoupil ani jeden přístroj, kdybych si ho nemohl otestovat a porovnat :-) proto čekám na one. Butterfly je geniální a trochu tuším, že za one ho asi měnit nebudu. O s4 ani neuvažuji. S3 super, ale butterfly excelent!

jark

jark

26.3.2013 23:35

nik: Dokolečka dokola tady píšeš jen ty. Já napsal svůj názor jednou a opakovat ho pořád nebudu jako ty. Zda tě to nudí je mi šumák. Samsungář nejsem, měl jsem telefony snad od všech výrobců…

Bullkick: milý zasvěcený človíčku jak ses prsil, zkus přemýšlet a chápat význam psaného. Nezajímá mě z čeho telefon je, protože to je fuk, poškrábe se obojí, plast i kov. Proto vůbec nevadí, že je samsung z plastu, co mu vy HTC fans tak zarputile vyčítáte s tím, že kov je ušlechtilý, hodnotný a nevím co ještě.

No nic, škoda to číst…

JaM

JaM

27.3.2013 0:02

Tony: tak si pozri plne porovnanie… ONE nema ziadnu sancu.. ale samozrejme, je to pekny telefon pre niekoho komu viac zalezi ako telefon vyzera ako co vsetko dokaze..

SkyDriver

SkyDriver

27.3.2013 0:07

No stroje to jsou parádní, ale na rovinu jediný vítěz je pro mě tento rok SG S3, která s příchodem těchto strojů začíná dávat smysl. Není o tolik horší, cenou už dává taky smysl a na rovinu to co umí softem s4 bude umět taky. nevidím jedinný důvod proč platit 17.000.- za něco co bude umět i stroj za 9.000.- opravdu je tak důležité mít full hd které je v telefonu jen kvůli marketingu??

marsec

27.3.2013 0:18

jark: nerozciluj se :-) plast je podle mě úplně ok. Akorát je rozdíl plast a plast. Proč můj htc butterfly je z plastu a vypadá fakt moc pěkně – ne jen pro mě :-) a Samsung s3 i s4 je proti tomu fakt bohužel slabotka? Já plast beru, jen mě mrzí, že Samsung prostě neumí vyrobit “peknej” telefon :-( přitom po netu lítají koncepty různých designérů, které vypadají fakt parádně! To mi prostě nejde na rozum toto! Nebo je design s4 tzn. S3 něčím nadčasovým? Přeci se bavíme o telefonech za 15000 a více! Neřešíme jen plast, hliník atd, ale to, že dám fakt hodně peněz za telefon a automaticky v této cenové kategorii počítám s luxusním provedením kde řešit materialy se snad ani nehodí. Plastový butterfly působí v ruce luxusně a nikdo se nepozastavi nad tím fuj plast, protože je prostě vyladenej :-) a stojí balík :-)
A má sd slot :-) baterka vyměnit nejde :-)
Takže shrnuto souhlasím klido s plastem, ale za ty prachy ten telefon sakra nacancejte v Samsungu :-D prachů máte jak slupek, tak proč vůbec dopustite, aby lidi poukazovali na chabej design a lacinej vzhled materiálu! Když chudá konkurence to zvládá. Tohle Jark nechápu, chápeš to? :-D A to stejný platí o sw. Není to hezký to TW a není to ani svižný. Třeba note 2 co teď máš je super founek, za s4 bych ho neměnil, není důvo. Je o ppoznání svižnější než s3,podle mě diky 2gb ram, ale když srovnám s butterfly, tak je na tom hůře. Prostě htc se hrozně povedla optimalizace a to i baterky, když vezmu, že to má 5″ full HD a pouze 2020mah baterku a vydrží mi dyl než s3! To je neskutečný! Proto htc one může ale taky nemusí být špatný kousek. Jo ale co se týče baterky, tak ty se můžeš jen smát :-) s note 2 ses úplně jinde, vydrzis skoro jednou tak dlouho jak s3 :-)

marsec

27.3.2013 0:41

Bazik7:
Viděl jsi někdy na vlastní oči displej iphone 5? Je parádní! V čem je lepší amoled krom černé? Ano LCD třeba xperia t z atd jsou slabší, ale iphone a teď třeba htc one, které má LCD ještě lepší než iphone 5 jsou bomba! LCD se nedotahuje na amoled, ale obráceně! Dobře, černá je na amoled lepší, ale až uvidíš displej htc one, tak uznas, že černá je hodně hodně slušná. Já můžu potvrdit, mám super lcd3 a krása. Zase bílá je u LCD jasná, můj telefon na automaticky jas krásně svítí, s3 je utlumena, když zvysis jas, tak zase žere…
Souhlasím, že Samsung má špičkové displeje a amoled může řadě lidí hodně sedět, třeba když v noci čtou atd, ale celkově na nejlepší LCD zatím nemají. Jako objektivně, mel jsi někdy vedle sebe htc one x a sgs3? Já ano, nakonec jsem si vybral s3,ale ten displej jsem htc prostě záviděl, s3 byla šedá myška trochu ;-)

marsec

27.3.2013 0:55

Ještě přikládám článek pro displej fajnšmekry a rejpaly, jako jsem tak trochu i já :-) článek je tedy v angličtině, ale bohužel v českém jazyce jsem lepší a podrobnější článek nenašel :-( tento článek není reklama Apple, to bych sem ani nedával :-) jsem android fan, ale autoři článku použily displej iphonu a ipadu ke srovnání, protože patří k tomu nej, co se nabízí. Myslím, že dobrý článek i pro pány redaktory, pokud už na něj někde třeba nenarazili :-

http://www.displaymate.com/Smartphone_ShootOut_2.htm

jark

jark

27.3.2013 8:54

marsec: Rozumný názor, díky za zředění těch militantních keců.
Chápu to tak, že proto je právě samsung bohatý a HTC chudý. Sice pár nadšenců nadává a protestně si koupí HTC, ale je to menšina. Problém v čechách je ten, že jednak tu ty founy stojí o malinko víc než jinde a druhak to, že 15t je pro většinu lidí tady “balík”.
Je třeba se smířit s tím, že 15t prostě není “balík” a nemůžeš za to čekat luxusní zboží. Za 15t dostaneš luxusní večeři pro 4 a to se ještě můžem bavit o tom, zda je opravdu luxusní. Zároveň nemůže nikdo čekat, že samsung nebo jakýkoli jiný výrobce bude nastavovat ceny podle našeho trhu a potřeb kdejakého zoufalce ukázat, že na to má i když nemá.
Pro mě 15t nic neznamená, kdyby ano, rozhodně bych si za to nekoupil telefon.
Luxusní zboží v oblasti telefonů je přeci Vertu nebo tak něco, nesleduju to, protože jak jsem napsal někde výš…
Ještě k tomu softu – když jsem vybíral, koukal jsem na HTC X+ či jak se to jmenuje, prostě to nej co měli a to jejich Sense mě neoslovilo. Tím neříkám, že je špatné, jen jsme si nerozuměli spolu…
Nota určitě měnit nebudu, to ani nápad. Počítám budu ho mít aspoň 2 roky, pak koupím novou baterku a posunu dál v rodině:-)

ales

ales

27.3.2013 9:14

Macik
Presne, ja planuju xperii Z nebo jejiho nastupce :)

elux

elux

27.3.2013 9:28
Refael

Refael

27.3.2013 10:03

Mám SGS II a koukám po novém mobilu.
Při pročítání tohoto fóra jsem překvapen až fanatickým zaujetím pro či proti HTC nebo Samsungu.
Mě osobně plasty nevadí(hezčí je asi ten kov), ale také já se neobejdu bez vyměnitelné baterie. Proč? Pokuď se např.sekne nějaká aplikace(aplikace se sekne občas i na nejnovějším modelu), vyndat a znovu posadit baterii trva cca 2s. Někdo tu psal, že se mu nikdy nezasekla žádná aplikace, to ale neznamená, že nikomu dalšímu. Prostě lepší vyndat baterii než čekat i několik minut než se aplikace uvolní sama. Dále nemusíte při vybité baterii čekat na zásuvku, výměna je otázkou 3 vteřin.
Co se týče displeje, myslím si osobně, že S-LCD 3 či IPS od LG jsou dnes zatím to nejlepší, co se dá nabídnou. S-AMOLED jsou též vynikající, ale jsou po čase vypálené(mám SGS II,tak to vidím na vlastní oči dennodenně).
Teď je na řadě slot pro SD-HC karty:
tam je pro mne jasná volba- jedině se slotem. Jasně, dá se použít USB, ale na přehrávání videí třeba na TV už musí připojit HML adaptér pro HDMI kabel a to se musí přikoupit. Jedině snad Motorola má přímo microHDMI. Také 64GB verze HTC One stojí více než karta se stejnou kapacitou.
HTC One se designově líbí vice než SGS4, ale jinak k výše popsaným vlastnostech je nejspíš pro mě lepší volba S4, kromě S-AMOLED displeje.
Proto bych šel téměř na 100% do Optimus G Pro. Je pro mne po hw i sw stránce vyloženě ideálem. Jenže se bojím o sw&fw podporu i když se prý LG prý o dost zlepšilo. Ale pamatuji doteď na nářky majitelů Optimus 2X.
Pokud Sony vydá za cca půl roku novou vlajk.loď s displejem nejnovější generace, tak není co řešit.

Kapo

Kapo

27.3.2013 10:50

Nechapu tady ty zvasty o tom jak clovek s rozumem si muze vybrat jedine HTC, sam ted jedno HTC mam, ale pro me je S 4 jasnou volbou a je to pouze vec nazoru, zaroven nerikam ze HTC ONE je spatny telefon, naopak take ma neco do sebe ale nepritomnost slotu na micro sd je pro me fatalni nedostatek, a proste celkove me vic zaujal S 4, ale zaroven tady nebudu vykrikovat ze S 4 je nejlepsi a ONE si koupi jen blazen

Bullkick

27.3.2013 11:14

Refael: Co to prosím tebe blábolíš??!! Neumíš snad na 5sec držet tlačítko Power off/on když se ti sekne mobil? Nepotřebuješ vyndavat baterii nebo čekat až se ti rozběhne aplikace. I když přiznávám, že jsi to vůbec nemusel vědět. Teď to víš.

Je to tu stále dokola, fakt jak trdla. A zmiňovaná VÝHODA 16GB + karty VS 64GB je úplně mimo mísu, pokud tedy nemáte karet více a vyměňujete je abyste se podívali na jiný FULL HD film, jak tady nějaký puberťák psal.

Líbí se vám S4, berte ji. Pokud HTC One berte jeho. Řešíte tu už s prominutím totální kokotiny a je tu z toho bramboračka.

A ten pán jark .. Vy jste se pane poved. Že Vás ještě něco nesežralo.

404

404

27.3.2013 11:31

Hádáte se tu prdech vaší babičky :-D

jark

jark

27.3.2013 13:28

Bullkick: Přestává mě to trochu bavit..Copak, argumenty došly tak budeme útočit osobně?

Pavel

Pavel

27.3.2013 14:12

Nejlepsi jsou 2 S3. Maji vyssi rozliseni nez S4 ;-)

Matúš Kapusta

Matúš Kapusta

27.3.2013 16:43

Je strasie zaujimave to tu vsetko citat a hoci som fanusikom HTC, nemozem si pomoct, ale vela (nie vsetci!) zastanci Samsungu maju podla mna naozaj trapne argumenty :) Poznamky typu – “mal som vela HTC mobilov a viem porovnat displeje” alebo “dizajn pre mna nehra ulohu” ci “bez odnimatelneho krytu neprezijem” beriem niekedy naozaj ako zufale pokusy presvedcit, ze moj telefon je proste naj :D Kazdemu musi byt jasne, ze SGS IV je velke sklamanie :) Nie tym, ze by ten mobil bol zly, ak sa neobjavia nejake neocakavane chyby, tak je to proste delo a spolu s One jednoznacne naj mobil sucasnosti. Lenze oproti GS3-ke sa nikam neposunuli :) Ano, dobehli market (mame 5″ full HD display a 90885 MPix fotak!, ale to vsetci ocakavali :) Nicim neprekvapili, touchwiz je stale rovnako dobry ale srsly si podla mna 90% ludi vystaci bez moznosti fotit prednou a zadnou kamerou sucasne :D

Mozno je to velmi subjektivne alebo je to dane tym, nakolko sa One zlepsilo oproti One X, ale u mna je One jasny vitaz :) Pracoval som vela s S3-kou a musim uznat, ze keby si teraz vyberam mobil spomedzi One X a S 3, tak si asi vyberiem samsung, lebo ten touchwiz je uzasny, ale One proste boduje na plnej ciare u mna :) Konstrukcia, dizajn, reproduktory, fotak, DISPLEJ!, vykon, software, proste vsetko :) Teda resp. vsetko, okrem vydrze baterie, o ktorej trosku pochybujem, aj ked testy zatial nevestia nic zle, ale 2600MAh na S4ke bude urcite ovela lepsie :)

bazik7

bazik7

27.3.2013 19:21

No mě např. funkce air view spolu s tím výkonným a zároveň úsporným byg lte exynos procesorem přijdou jako dost inovativní technologie a možná i taková mála revoluce oproti s3. Spolu s možností ovládat display v rukavicích (jako to má Nokia) plus ty softwarové novinky, tak mě přijde že skok z s3 na s4 je větší než než tomu bylo u s2 na s3.

Vihtori

Vihtori

27.3.2013 21:04

HTC by som si nikdy nekúpil. Určite je S4 lepšia :)

Fanoušek

Fanoušek

27.3.2013 21:31

Htc one je nej!!!!! koupim si ho za dva tydny :-D

Refael

Refael

28.3.2013 4:01

Bullkick: pokud ta seknuta aplikace nezmrazi cely system(i senzor.tlacitka) telefonu, pak to beru zpet s omluvou.
Vim to od sebe, kdy nejaka aplikace obcas zamrzne a ani fyzicky(!) button nepomuze, pak prichazi na radu prave vyjmuti baterie. A to jsem mel na mysli. Ale pravda, stava se to vyjmecne. Ale nebyt zavisly na zasuvce je pro mne proste velka vyhoda vyjimat.baterie.
Jinak at si koupi kazdy, co mu nejvice vyhovuje. Nikdy neurazim jine, ze si koupi to ci ono.
Muj predesly prispevek je jen pohled z mych osobnich preferencich, nikliv urazek na adresu “druhych”.

mrk

mrk

28.3.2013 7:12

“Vim to od sebe, kdy nejaka aplikace obcas zamrzne a ani fyzicky(!) button nepomuze, pak prichazi na radu prave vyjmuti baterie. A to jsem mel na mysli. ”

Dobry nesmysl. Telefony, ktere nemaji vymenitelnou baterii, maji kombinaci klaves, ktera zarizeni restartuje. A ta funguje vzdy, bez vyjimek. Protoze se jedna o HW zalezitost, kdyz dojde k preruseni napajeni.

mrk

mrk

28.3.2013 7:14

“Proč? Pokuď se např.sekne nějaká aplikace(aplikace se sekne občas i na nejnovějším modelu), vyndat a znovu posadit baterii trva cca 2s. Někdo tu psal, že se mu nikdy nezasekla žádná aplikace, to ale neznamená, že nikomu dalšímu. Prostě lepší vyndat baterii než čekat i několik minut než se aplikace uvolní sama. Dále nemusíte při vybité baterii čekat na zásuvku, výměna je otázkou 3 vteřin.”

– netrva to dve sekundy.
– vymena baterie neni otazkou tri sekund.

Za prvne, za dve sekundy se ani dvakrat nenadechnes (v klidovem stavu), natoz abys vymenil baterii. jinak je zabavne, jak tady argumentuje dvema nebo trema sekundama, ale 30-50 sekund, nez ti mobil zase nabehne, se nepocita, co? :)))

Mirek

Mirek

28.3.2013 8:53

Vy jste kaspari, chtel bych videt jak vytahujete baterii z tabletu :-D
Jinak kdyz se mi nekdy kousne app tam lze s ni normalne vyjet a ukoncit ji!

Pavel

Pavel

28.3.2013 11:03

S4 rulezz, uz to proste akceptujte ;-)

ferency

ferency

28.3.2013 12:18

Pokud se seká aplikace……..:-)
Testuju ted všechny 3 nejpoužívanější OS, android, iOS, WP8,
a smutně konstatuju, že sekaní a zamrzaní je specialita už jen Androidu.
Je fuk, jaký si kdo vybere telefon, lakovačka co s toho bude mít lepší výsledky v testu, který jako jedinný dokáže vůbec použít výkon onoho
zářízení, je jen ubohý prodejní argument a od zmíněných problémů se zamrzáním, sekáním vás stejně neochrání, ale to už je věc googlu.
Jelikož mám v šuplíku SII a SIII, tak určitě dám tentokrát šanci HTC.

Tony

Tony

28.3.2013 13:40

Refael: A ako reštartuješ Windows na PC alebo notebooku??

Refael

Refael

29.3.2013 2:38

Tony,HW tlačítkem, pokud systém zamrzne, jinak samozřejmě Start-šipka-Shut Down.

Refael

Refael

29.3.2013 2:58

ferency: s lagováním u Androidu máš pravdu, ale Android toho umí na rozdíl od iOS i WP8 asi nejvíce, tedy kromě zrušených webOS a Maemo. Škoda, že právě Maemo Nokia zrušila, žádný jiný OS mu dodnes nesahá po kotníky. Pokud by bylo Maemo, neškrtl bych o žádný současný OS.

Pavel

Pavel

29.3.2013 9:25

jj souhlasim Maoam je dobry. Kupoval jsem si je kdyz jsem byl maly a i ted. Maoam je proste bomba ;-)

eperi

31.3.2013 8:59

Samsung je jasna volba pres krasny design HTC a hned vysvetlim sve duvody.Telefon je pro mne kancelari, jizdnim radem, prostrednikem dennich informaci. Kolikrat se nedostanu vcas k moznosti telefon standardne dobijet a je velmi neprijemne pres externi nabijecku kabelem nabijet primo zarizeni. Minimalne mate v batohu (kapse) externi nabijecku a od ni vam vede kablik k telefonu se kterym pracujete. Z toho duvodu je odnimatelna baterie obrovske plus. Mam externi nabijecku KMASHI s kapacitoz 9600mAh a Extra Battery Kit s druhou baterii. Vyhoda je jasna, kdyz dojde k vybiti baterie, otevru zada, vlozim nabitou baterii a prazdou v Kitu v batohu nabiju. Vim ze jsem mozna extremni uzivatel ale o dovolenych mimo civilizaci se to hodi kazdemu.

eperi

31.3.2013 9:20

A co se tyce vzhledu, mam na S3 takovou slupicku, neda se to snad ani nazvat Bumper ale telefon pri padu ochrani celkem spolehlive. Za rok, rok a pul pak vzdy kupuju nove zarizeni a puvodni jde do sveta za rozumnou cenu, protoze je v bezvadnem stavu. Takze i hlinikovy kousek bych mel minimalne v takove slupicce aby se padem neposkodil, plast vymenite, celohlinikove telo ne a prodavat telefon poznamenanej padem, to uz na slusnou cenu prinejlepsim neprodate.
Takze ackoliv se mi design samsungu uz zacina zajidat, bude asi opet jasnou volbou. Xperia Z by snad mohla diky odolnosti ziskat mou prizen ale jde i o odnimatelbou baterii a to spolecne s HTC u nich postradam nejvic.

Herink V

Herink V

4.4.2013 1:09

Telefon, který musím zahodit když v něm odejde baterka a nejde do něj nacpat dalších GB, bych nikdy nekoupil. Fandím Samsungu, mám Galaxy Note.

achi

achi

14.4.2013 2:21

zdravim..
jak si tady pročítam diskuzi tak musim uznat že htc má akorát hodně fans, a umí se jen navážet do ostatních názorů, vše je jen otázkou preferencí danýho člověka, a toho co od telefonu chce..
třeba já bych si nevybral htc protože má: hrozné prostředí (de přehrát ae proč to sraní..), hliník (někdo to bere jako výhodu ale já ne, viděl jsem třeba takovou xperii p po pádu a krásně zmuchlanej roh.. co s tim ? nic, plastovej kryt ? přinejhoršim za 200 novej), foto (nevim jak hodnotit, testy jsou různé), podpora (1 rok max).. jen takle z fleku
proč ne s4? ano, okoukaný design který neurazí a ani nenadchne + celé z plastu, ale tohle je pro někoho + a pro někoho -, a dál netušim..
prostě 100 lidí, 100 chutí.. pro mě by nejspíš vítězila s4, každej si vybere podle sebe a nemusíme se tu hádat ne..

adam

adam

6.5.2013 17:55

samsung galaxy s4 je nej… :D

Jiří

Jiří

24.5.2013 15:14

Tak já vyčítám Samsungu nemožnost přijímat a odesilat MMS bez zap.mobil.dat

jirkaa

jirkaa

6.6.2013 17:24

HTC ONE doopravdy vyniklo vzhledem..Ale i když je samsung plastovej, kryty tak drahé nejsou když se zničí .. zato když se zničí htc konstrukce? to bude pálka!

Mike

Mike

18.6.2013 21:35

Zdravim. Třeba někomu pomůže. Koukněte!

Mike

Mike

18.6.2013 21:37

Moje malé srovnání…..klikněte na Mike.

michael

michael

26.11.2013 19:46

samsung galaxy s3 je nejlepsi

RSS (komentáře k článku)