No konečně. Obchod Play spouští filtry kvality pro vyhledávání aplikací

obchod-play-nove-filtry-kvality

Oficiální Google databáze Android aplikací Obchod Play dostává ve své mobilní podobě významnou aktualizaci. Aplikace tohoto nástroje po několika rozběhnutých a zrušených testovacích vlnách, spekulacích a diskuzích v průběhu let konečně zavedla kvalitativní filtry. Co si pod tím představit? Při vyhledávání je nyní možné nejen procházet jednotlivé kategorie a vyhledávat přímo v nich, ale aplikace omezit pomocí atributů souvisejících s kvalitou. Obchod Play teď má třeba filtry s hvězdičkovým hodnocením.

Nové omezování výsledků se zobrazí po vyhledání určitých pojmů. A ne vždy jsou všechny filtry u všech výsledků. U tak jednoznačných frází jako Spotify , WhatsApp nebo Netflix k dispozici nejsou vůbec, což dává smysl. Například u pojmu „wallpaper“ už se ale zobrazí možnost zobrazit jen aplikace s hodnocením přes 4,5 hvězdičky. Když jsme vyhledali pojem „manager“ (mrkněte do obrázků), dostali jsme k dispozici filtry pro aplikace s hodnocením přes 4 či 4,5 hvězdičky, výběr redakce a placené nástroje. I zpoplatněné aplikace se asi dají obecně považovat za jakousi základní záruku kvality. Další pokus s frází „tree“ pak přinesl i filtr pro nové aplikace. Novinka před pár hodinami vyšla plošně, takže byste ji už měli mít. Případně co nevidět.

Budete využívat tyto nové filtry pro Obchod Play?

Zdroj: apolice

Marek Houser
O Autorovi - Marek Houser

Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V záloze stále uchovává starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (4)