TOPlist

Obchod Play: jak odstranit problém se stahováním aplikací (chyba 920)

error920_ico

Při experimentování s alternativními ROMkami na redakčním Samsungu Galaxy S II jsme opakovaně narazili na chybu 920, která se objevovala zejména v okamžiku automatické obnovy aplikací z Obchodu Play. Od chvíle, kdy se chybová hláška ve znění: „Nebylo možné stáhnout z důvodu chyby (kód chyby: 920)“ objevila na obrazovce, nebylo možné z Obchodu Play stahovat a instalovat žádné další aplikace.

Pátrali jsme tedy po možném řešení a našli jsme hned několik způsobů, jak se s tímto problémem poprat.

Odebrání účtu Google, restart a následné opětovné přidání účtu Google fungovalo v jednom případu ze tří. Ve zbylých dvou případech ani opakované pokusy nevedly ke kýženému výsledku a instalace programů z Obchodu Play tak nadále nebyly možné. Podobně neúspěšná byla rada přidat další účet Google, přepnout se do nového účtu v Obchodě Play, vrátit se zpět a náhradní účet odstranit.

Pouhé vyčištění vyrovnávací paměti nejrůznějších aplikací, souvisejících s Obchodem Play či službami Google, stejně jako vymazání dat a smazání Dalvik cache nevedlo k obratu k lepšímu.

Co ovšem zabralo naprosto spolehlivě, je postup, který jsme nalezli v diskuzním fóru Android Central. Uživateli, vystupujícímu zde pod přezdívkou F0REVERY0UNG-, ho údajně poradili na technické podpoře Google, nicméně tento údaj nejsme schopni ověřit. Co jsme ale vyzkoušeli, že uvedený návod funguje (v našem případě na SGS2 s oficiálním Androidem 4.1.2) a po provedení všech kroků se chyba 920 již nevyskytla.

Návod na vyřešení chyby 920 v Obchodě Play

  1. Ujistěte se, že jste přihlášení do služby aplikací Google Talk (resp. po aktualizaci Hangouts).
  2. Ujistěte se, že jste přihlášeni v aplikaci Talk Ujistěte se, že jste přihlášeni v aplikaci Talk

  3. Jděte do systémového Nastavení, dále do sekce Aplikace a přejděte na záložku Vše.
  4. Systémové nastavení Systémové nastavení

    Správa aplikací Správa aplikací

    Záložka Vše Záložka Vše

  5. Vyhledejte aplikaci Obchod Google Play, otevřete ji, stiskněte tlačítko Vymazat data a následně Odinstalovat aktualizace.
  6. Otevřete Obchod Google Play Otevřete Obchod Google Play

    Stiskněte tlačítko Vymazat data Stiskněte tlačítko Vymazat data

    Stiskněte tlačítko Odinstalovat aktualizace Stiskněte tlačítko Odinstalovat aktualizace

  7. Vraťte se do seznamu aplikací, vyhledejte Správce účtu Google a otevřete ho. Stiskněte tlačítka Vymazat data a poté Vynucené zastavení.
  8. Otevřete Správce účtu Google Otevřete Správce účtu Google

    Stiskněte tlačítko Vymazat data Stiskněte tlačítko Vymazat data

    Stiskněte tlačítko Vynucené zastavení Stiskněte tlačítko Vynucené zastavení

  9. Vypněte telefon/tablet na asi minutu nebo dvě (dosti vážně pochybujeme o tom, že doba vypnutí hraje ve výsledku nějakou roli). Poté ho zapněte a po nastartování by mělo vše fungovat. Pokud ne, opět se ujistěte, že jste přihlášeni do služby Google Talk (resp. Hangouts).
  10. Zkuste stáhnout jednu aplikaci nebo aktualizovat nějaký program přes Obchod Play.

Zdroj: diskuzní fórum Android Central.

Karel Kilián
O Autorovi - Karel Kilián

Karel Kilián je zkušený technický redaktor a copywriter s bohatou praxí v oblasti informačních a komunikačních technologií. Jeho kariéra začala na pozici prodavače, odkud postupně… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (23)