Neflix v Evropě postihl částečný výpadek

Netflix postihl v Evropě výpadek

Uživatelé Neflixu nedávno mohli na svých obrazovkách vidět pouze chybovou hlášku “Něco se pokazilo”. Tento výpadek nastal pouze v Evropě a pouze u uživatelů, kteří Netflix sledují přes webové rozhraní. Uživatelé mohli tuto chybovou hlášku vidět spolu s dalšími. Nejčastěji spolu s chybou “NSES-504”, která indikuje problém s internetovým připojením. Tento výpadek přišel v době, kdy streamovací služby zažívají zvýšený počet uživatelů kvůli krizi ohledně pandemie koronaviru.

Oficiální helpdesk Netflixu poradil uživatelům, aby obnovili stránku ve svém prohlížeči a případně to zkoušeli několikrát dokud stránka nezačne znova fungovat. Společnost pro tyto případy provozuje zvláštní stránku s názvem “Funguje Netflix?“, kde mohou uživatelé případnou chybu nahlásit. V současné době se na ní ale nachází upozornění, že kvůli onemocnění COVID-19 může řešení problému trvat o něco déle než obvykle.

Netflix stejně jako jiné firmy postihla karanténa kvůli koronaviru. Ta donutila velké množství jeho zaměstnanců pracovat z domova, což komplikuje některé činnosti. Zároveň ale právě kvůli karanténě zažívá nebývalý růst. Od ledna do března 2020 přibylo této společnosti 15,8 milionu platících zákazníků, což zvedlo jejich celosvětový počet na 182,9 milionu. Za stejné období minulého roku byl tento nárůst méně než poloviční – 7 milionů nových platících uživatelů.

Zaplatili jste si kvůli karanténě Netlix?

Zdroj: Independent.co.uk

Filip Zatloukal
O Autorovi - Filip Zatloukal

Filip se už od vysoké školy zajímá o svět technologií. V té době měl až nezdravý monopol Microsoft a on se proto začal zajímat o… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (1)