Menu

Kdo jsou to O2 Guru a jak je využít?

Vy ještě neznáte O2 Guru? Operátora O2 jistě všichni dobře znáte a když jej spojíte s pojmem “Guru” (může být chápán jako někdo, kdo Vás důvěrně zasvětí do posvátného vědění :)) dostanete skupinu technicky zdatných a vstřícných lidí, kteří Vám velmi ochotně poradí, jak zkrotit Váš chytrý telefon a nejenom ten. Velkou výhodou O2 Guru je, že jejich rady nic nestojí a dokonce nemusíte být ani zákazníkem O2, poradí totiž každému.

Asi si říkáte, jestli to není nějaká habaďůra, která má za účel nalákat Vás do prodejny, kde Vás zpracuje nějaký zdatný O2 manager :). Ne, není tomu tak a hned objasníme proč a jak to víme. Svět Androida byl součástí týmu, který několik dní O2 Guru školil a předával zkušenosti, se kterými se uživatelé a jejich chytré telefony dennodenně setkávají. Navíc O2 Guru není hodnocen od prodeje, jako ostatní pracovníci, ale dle spokojenosti zákazníka (no, taky nás to překvapilo).

Většinu z Vás teď napadá, co z toho má daný operátor? Nic to nestojí, nemusíte být ani zákazníkem O2. Že by jedna z prvních vlaštovek, kdy se Vám operátor opravdu snaží vyjít vstříc při používání chytrých telefonů? Jediným způsobem jak odpovědět na tuto otázku je vyzkoušet to.

Jak si vyzkoušet svého O2 Guru?

Je to velmi jednoduché, stačí jít na stránku www.o2.cz/osobni/guru-radi

  • vybrat si nejbližší prodejnu O2
  • vybrat volné datum a čas (celá hodina jen pro Vás)
  • a rezervovat si svého O2 Guru

O2 Guru Vám schůzku potvrdí emailem, nebo SMS a celou hodinu ho máte jen pro sebe. To je docela dost času na to, abyste jednou pro vždy zkrotili svůj chytrý telefon a vyřešili všechny chmury.
Pokud se Vám z nějakého důvodu osobní schůzka právě nehodí, můžete s O2 Guru komunikovat taky prostřednictvím sociálních sítí, nebo pomocí specializovaného fóra.

Takže už víme, kdo to jsou O2 Guru, proč tady jsou a s čím nám můžou pomoci. V příštím článku si povíme, proč jsme o O2 Guru začali vůbec psát a možná si je trochu proklepneme osobně :).

 

Komentáře

MoB

MoB

10.7.2012 10:27

Nějak nemám chuť svěřit svůj telefon mořskému panákovi a syslovi. Tuto reklamní kampaň jsem moc nepochopil… na rozdíl od T-Mobile, tam mi to přijde k věci i vtipné.

noremorse

noremorse

10.7.2012 10:32

zkuzte si tam zajít s tím, že chcete přetáhnout kontakty, data a fotky z iphone do android founu….na Florenci je to pro ně neřešitelnej problém

Aleš Baláš

Aleš Baláš

10.7.2012 10:34

Přesně tak. Vzdušná společnost má reklamu, kterou nechápe asi nikdo. A jsem rád, že nejsem součástí “světa ou-tů”, a že jsem s tímto operátorem nedávno konečně ukončil veškeré smluvní závazky a nyní se mu můžu obloukem vyhýbat.

Pepa

Pepa

10.7.2012 10:51

“Navíc O2 Guru není hodnocen od prodeje, jako ostatní pracovníci, ale dle spokojenosti zákazníka”

Trochu nestatne napsane, pokud o chvili predtim pisete, ze celovek nemusi byt zakaznikem O2.

proovy

proovy

10.7.2012 11:08

program O2 Guru mi přijde jako naprostá zbytečnost a jakási znouzecnost, kterou O2 vypustilo v rámci marketingové podpory. Nejúsměvnější na tom je fakt, že služby, které O2 v rámci tohoto programu prezentuje jako něco výjimečného a nadstandardního, jsou u konkurence běžnou součástí na lince operátorů, či pracovníků na pobočkách. IMHO dost velký propadák, který ani vcelku pohodová vydra nezachrání…

Kazan

Kazan

10.7.2012 11:11

vetsi cipovinu a reklamni kampan sem tady jeste nevidel ja snad zacnu cist jablickar.cz :/

Mario

Mario

10.7.2012 11:18

To si děláte srandu? O2 vás za to platí, abyste mu dělal reklamu? Nejzlodějštější, nejvyjebávačnější operátor u nás? S ním jsem naštěstí mou osobou přišel do styku jen tím, že ačkoli jsme u nich NIKDY ani okem nezavadil, přítelkyni začaly chodit od nich reklamní e-maily. Vůbec nikdy nedostali souhlas se zasíláním. A co po odhlášení e-mailů? Posílali pořád. A nebyli jsme sami. Ale hrozba ČOI pomohla a už je klid. Zvracel bych když vidím jejich pitomé reklamy. “Petra si koupila nový mobil a nastavení je pro ní španělská vesnice” – ty kr*vo! Tak si nekupuj chytrý mobil, když je chytřejší než ty!

Rosl

Rosl

10.7.2012 11:26

Začnu otázkou: proč takové negativní reakce v komentářích?
Nejsem klientem O2, ale výše uváděná služba se mi zda velmi přínosná pro osoby, které se ještě nesetkali s Androidem. Pro někoho naprosto jasné věci můžou být pro nezasvěcené zcela nejasné a pokud se nemají na koho obrátit s dotazem zcela jistě budou rádi za tuto službu. Zvlášť, když je to zdarma a nejenom pro klienty O2.
Ano někteří operátoři tuto službu poskytují po telefonu, ale není nad osobní rozhovor, zkuste vysvětlit po telefonu většinu funkcí Androidu…
Dle mého názoru měli bychom být rádi, že někdo nám chce zcela zdarma něco vysvětlit, koho tato služba neoslovila nepůjde žádat o radu, ale není důvod tuto službu odsoudit. Znovu si dovolím zdůraznit, že nejsem klientem uvedené společnosti.
Hlavně kritizovat bez adekvátních argumentů je tak krásně jednoduché…
Buďme rádi, že nám chce někdo nezištně podat informace – v dnešní době – kdy musíme za vše platit.

No tak ale

No tak ale

10.7.2012 11:27

Myslim si, ze pro vetsinu lidi je to vyhoda a to i proto ze to nic nestoji a je to pro kazdeho bez ohledu na barvu SIMky. Takze ja jim uprime preji hodne stesti a hodne spokojenych lidi!

No tak ale

No tak ale

10.7.2012 11:31

ROSLe napsal jsi to velmi hezky, dik za komentar!

Udivený

Udivený

10.7.2012 11:36

Nesoudím kdo komu dělá reklamu a kdo chce osobní kontakt s GURU.Tady dávám odkaz na forum O2 a obrázek si každý udělá sám.Ps: I tu radí GURU a je jedno jestli tam dojdete osobně nebo ne.Odpovědi jsou fakt husté např.Flash mobilu viz. odkaz.http://www.o2.cz/osobni/forum/?topic_id=3812&status=ok&post_id=16604&op=view_posts&forum_id=26&reply_to_id=16428#16604

Gaston

Gaston

10.7.2012 11:49

“V příštím článku si povíme, proč jsme o O2 Guru začali vůbec psát a možná si je trochu proklepneme osobně :)” hh, to uz vetsina lidi vi. Protoze jste za to dostali prachy jako za dalsi podobne clanky. Takova redakce stoji uplne za nic. Naucte se cestinu a trochy kriticky myslet a davat ji do tech clanku. informace mate dobry, neznam lepsi, ale to podani a stylistika clanku, absance kritickeho odstupu je naprosto silena. Kdyz uz za to mate prachy tak zamestnavejte lidi co to umi, ne decka :)

Karel Profant

Karel Profant

10.7.2012 12:00

Já jsem si svůj mobil zkrotil sám. Ale docela mě udivil prodejce iStylu v Praze – Zličíně. Na iPadu jsem si chtěl zahrát Travian. Chtělo to po mně zapnout JavaScript. Tak jsem požádal místního “Apple guru”, který ani nerozlišuje Javascript od Javy. Když už jsou ty produkty Apple tak předražené, tak by aspoň tohle mohli vědět.

William

William

10.7.2012 12:10

O2 guru jsou podle me nejlepsi borci na svete, mohli by si podat s klukama v Vodafonu ruce a vymenit si zkusenosti, O2 by poradilo jak na morskyho panice a Vodafonaci jak uplest babicce svetr

Honza

Honza

10.7.2012 12:42

Rozhodně by to bylo zajímavé kdyby to fungovalo. Na foru O2 je již několik vláken ve kterých si tazatelé stěžují právě na tyto Guru kteří radí špatně. A sám když si vzpomenu jak mlžili kolem aktualizace SGS2 na ICS!

Libb76

Libb76

10.7.2012 12:48

S Guru jsem zkušenost (zatím) neměl, ale když jsem kupoval poslední telefon, bral jsem ho na pobočce O2 – jinde u operátorů ho vůbec neměli skladem. Zastřižení SIM na micro samozřejmost, výborný přístup, bylo jim jedno, že jsem u jiného opa.
To říkám jako člověk, který jim začátkem roku celkem naštvaně po změně podmínek zrušil internet. Aby mě někdo vytočil tak doběla, jak se povedlo Vodafonu, to by se musel hodně snažit ;)

uni

uni

10.7.2012 13:20

Je zbytečné nadávat na konkrétního operátora, že je u nás “něco” špatně vědí i u EU. Nicméně, reklamní kampaň O2 mi také přijde jako dost zcestná, ať už pojetím nebo významem.
S operátory se snažím mít co nejméně společného, pokud se “vidíme” po dvou letech u prodloužení, plně postačuje. Jinak mi nemají co nabídnout.

Mach4

Petr MišákAdministrátor 26

10.7.2012 13:25

V redakci jsme trochu čekali, že spousta z Vás bude mít problém oprostit se od zloby a záště, která se drží nad CZ operátory a jejich cenovou politikou. O2 Guru netvoří ceny, ani neříkají výrobcům, kdy jakou aktualizaci nahrát :). Tak nebuďme tak negativní.
Věřím, že drtivá většina z Vás negativních si je ani nevyzkoušela a vaří z vody :). Tak zaskočte do nejbližší prodejny a pak si velmi rádi poslechneme Váš názor.
Vzhledem k tomu, že jsem měl poznat O2 Guru osobně, vím, že jsou to lidé, které to opravdu baví. Nebál bych se jim nabídnout redaktorskou židli.

Mario: bavíme se o O2 Guru, nikoliv o operátoru O2 :)

Rosl: naprosto souhlasím.

Gaston: píšeme o Všem zajímavém z mobilního světa, kam patří i O2 Guru, takže se nenechte zmást prvním dojmem.

Je tady někdo. Kdo O2 Guru vyzkoušel na vlastní kůži.

Ardarel

Ardarel

10.7.2012 14:36

S rootnutím telefonu asi nepomůžou co :-)

uni

uni

10.7.2012 15:27

Ardarel: Jen pokud by to nebylo v rozporu se záručními podmínkami výrobce, tedy ne:-)

s3icc0

s3icc0

10.7.2012 15:44

hehe .. O2 Guru … pro někoho dobrý, ale třeba mě je u víte čeho …
chtěl jsem bránit O2: takže byl jsem na ně dlouho naštvanej kvůli ceně a tomu jak jejich služby vypadaj … ale ted mi dali novou nabidku a tu nedokaze zadnej jinej operator prebit …. :-) takze jsem spokojenej ….

nejlepsi je byt sam sobe guru (nebo gogo)

Oook

Oook

10.7.2012 17:25

Ahoj, pracuji jako O2 guru. Nejdříve bych chtěl poděkovat za pozitivní komentáře které jsem tu našel. Těm ostatním se divím. Nikdo nikoho nenutí využit našich služeb. Ale najde se spousta lidí pro které není svět nových technologií tak jasný. Například dnes jsem nastavoval jedné sedmdesátileté paní její nokii jako BT modem pro vytáčené připojení k notebooku, nastavoval jsem na android firemní vpn, nastavoval apn na dvou iPadech, kopíroval kontakty mezi několika telefony, nastavoval emaily v mobilech, instaloval modemy do. Pc, je mi jasné tě spousta z vás by to zvládla taky ale moji zákazníci za to byli vděční.

wepopo

wepopo

10.7.2012 19:14

jo v tom máš pravdu :)

Tomáš

Tomáš

11.7.2012 2:37

Guru Jára by vám ukázal,co je to pravý guru XD

William

William

11.7.2012 8:20

neeee, Járo kde si, prosim vrat se mi

Jarda

Jarda

11.7.2012 8:57

Tak já s nima zkušenosti mám a ve směs špatné. Koupil jsem si ZTE SKATE v balení měla být microsd karta, podle webu O2. V balení nebyla napsal jsem teda tomu rádoby Guru co s tim jako dělat. Za tejden mi odepsal že tam microsd karta není. Tak jsem mu zase napsal at to teda smažou z netu akorát tim lidi pletou. Za měsíc to smazali. Dále byl jsem v Polsku, nešel mi Roaming ( přitom jsem nic neblokoval a se stejným číslem jsem minulý rok neměl problém). Napsal jsem zase takzvanému Guru přes Facebook a až za tři dny mi to aktivovali. Takže sice se to nakonec vyřešilo ale strašně pomalu a při řešení microsd karty jsem si s nima vyměnil tak dvacet mailů. A do třetice všeho dobrého. Koupil jsem novej mobil a ten měl slot na microsim, tak jsem šel na pobočku at mi bud oříznou starou sim nebo daj novou. Slečna mi dala tedy novou ale musela se aktivovat. Řekla že to bude do dvou hodin. Druhý den pořád nic, tak jsem šel na jinou pobočku a tam mě odpálkoval že na to maj pět prac. dní a at přijdu jindy. Tak jsem čekal jak debil tejden. Po tejdnu volam na operátora co s tim a ten mi řekne že je aktivovaná úplně jiná sim a že at jdu na pobočku . Takže jsem čekal víc jak tejden protože tam maj v tom bordel. Takže O2 Guru nebrat. Možná pár jednoduchých úkonů zvládnou ale nic víc.

Mach4

Petr MišákAdministrátor 26

11.7.2012 9:53

Jarda:
To je celkem nemilá zkušenost, ale je potřeba si uvědomit, že O2 Gudu jsou tady, aby poradili a ne nahradili operátorku na telefonu, která řeší aktivací služeb. Čili nelze na ně házet všechny neduhy O2, kterých jistě není málo.

– microSD v balení, zde s tím O2 Guru nic nenadělá ani, kdyby se rozkrájel:(
– roaming, to je čistě záležitosti operátora
– vykrojení microSIM, nebo aktivaci nové simky a to už byl problém onoho O2 Guru a zde pravděpodobně pochybil

Kessu

Kessu

11.7.2012 10:20

Guru je taková pěkná RPG. Veškeré negativní reakce jsou jen důsledkem toho, že jste nepochopili svojí roli…

Moje zkušenost: Dotaz na FB -> 3 dny nic -> nový dotaz s vyšší prioritou -> reakce po dalších 3 dnech, že s tím nic neudělaj a mám kontaktovat techniky (story dále pokračuje, ovšem bez návaznosti na guru).

Takže za mne (známky jak ve škole):
– odbornost =4
– rychlost =5
– cena =1
Smysl by to mělo, kdyby odborně slabá podpora byla rychlá. Takhle to nehodlám znovu opakovat.

Renek

Renek

11.7.2012 11:29

Negativní zkušenost s Brněnským O2GURU pravdivá (bohužel) scéna:

dva Guru se starají o zákazníky, v jedné řadě cca 12lidí (guru2), v druhé řadě asi 6 lidí (guru1). Pán “guru1” očividně někam spěchá, zákazníky jednoho za druhým odkazuje na operátora, lidé jsou doslova vytočení. “guru2” slečna, která se potí u pultu a přešlapuje, očividně se ji chce na WC. “guru1” obsluhuje posledního zákazníka, odbíhá dozadu v prodejně, po chvíli se vrací v cyklistickém trikotu a kolem a loučí se s “guru2” se slovy “tak já letím…” u slečny jsou ještě 4 zákazníci. Lidé jsou nespokojeni, já taktéž, což dávám hlasitě najevo. Slečna “guru2” volá na “guru1″ to snad nemyslíš vážně, musím jít aspoň na záchod”. NESKUTEČNÉ. Slečna “guru2” odbíhá na WC, nikde nikdo, slečna se vrací totálně vytočená, ani se ji nedivím mít takového kolegu. Jsem zákazníkem O2 již 15 let a s těmi jejich Guru, kteří stejně vůbec v ničem neporadí a nic neumí, ani nastavit v novém tel.internet, ani přenést kontakty, vůbec neví kde se co má zmáčknout, nedokáže poradit u iTV příjmu O2 TV jsou takovýto lidé zcela zbyteční a celá reklama na O2 GURU je jen totální výsměch…

…bohužel realita…

rulda

rulda

11.7.2012 23:19

Nedostatek penez pro konzultanty proto o2 guru a regulace pracovnich pozic….

anonymous

anonymous

15.7.2012 17:20

Prý zdarma, všechno stejně zaplatí nešťastní zákazníci “out-ů”.. A pr příště to aspoň označte jako placený PR článek, to už bych pochopil, protože z něčeho se portál přece uživit musí.

Pepa

Pepa

16.7.2012 6:57

jen negativni zkusenost,prevlecenim tricka s napisem se jim do hlavy nic neodstane,chtel jsem jen zakladni info ohledne vdsl modemu,bohuzel je to pro O2 guru neresitelny problem…..porad si sam.

Miroslav Srostlík

Miroslav Srostlík

3.6.2013 13:26

Jsem klientem od roku 1996.
Také jsem se stal kořistí podvodníků-a O2 mi sdělilo,že mne nemohou ochránit a že mám na firmu-její jméno mi sdělili-podat trestní oznámení a soudit se!!!!!
Kde to žijeme,když nejste ochotni chránit klienta?je mi z toho hodně smutno.ale to je jen úsměvné.
Lidské hodnoty jsou-no ano ,přesně TAM!!!!

RSS (komentáře k článku)