Menu

Kámen, nůžky a papír nemusí být nutně v rozporu. Naznačuje tím něco nová reklama na Android?

Reklama na Android – náhleďák

Google již před časem slíbil, že se od něj dočkáme sady nejrůznějších reklam, které souvisejí se současným mottem marketingové kampaně, „be together, not the same“. Nejnovější reklama debutovala v neděli, v době předávání filmových ocenění oscarovými soškami. Hlavní roli v ní mají papír, nůžky a kámen. Ve známé hře „kámen – nůžky – papír“ jsou si navzájem rivalové, každý poráží někoho z dalších. V této reklamě je to ale jinak.

Google zde prezentuje papír jako nováčka ve škole. Když se potká se svými staršími „soukmenovci“ papíry, je před nimi uchráněn právě nůžkami. Spolu pak vytáhnou ze spárů šikany také kámen a všichni tři se tak stávají přáteli. Motto kampaně tato scenérie vystihuje na výbornou. Otázkou ale zůstává, zda to bylo vše, co nám tím Google chtěl říci.

Má snad Google něco na srdci?

Nechtěl nám tím Google naznačit, že se začíná kamarádit s některým ze svých dosavadních rivalů (Apple, Microsoft)? Také by se ale mohlo jednat o vyobrazení toho, jak jsou zařízení s Androidem rozmanitá. Přece jen výrobců je opravdu mnoho, samotných modelů ještě více. Pokud si k tomu všemu přičteme ještě fakt, že leckterý výrobce si Android upravuje vlastní nadstavbou, dojdeme k výsledku, že Androidí smartphone může být v podstatě jakýkoli.

Nad podobným závěrem můžeme v tuto chvíli opravdu jen spekulovat. Je možné, že některá další reklama nám prozradí více. A také je možné, že jde jen o pouhou náhodu a shodu okolností. Pokud má ale reklama opravdu nějaký skrytý význam, budeme si na jeho vysvětlení nejspíše muset počkat až do jeho konference Google I/O, která proběhne za necelé tři měsíce. Ta bude mimochodem jako obvykle vysílána online, a vy se případně budete moci zúčastnit některé z chystaných zastávek Google I/O Extended v České republice.

Odhadnete, co novou reklamou Google naznačuje?

Zdroj: AC.

Mohlo by vás zajímat

Komentáře

pavoukandre

z aplikace
1.3.2016 13:29

Papers welcome!

RSS (komentáře k článku)