Tesla má vlastní “sociální síť” pro sdílení zkušeností s jejími vozy

Tesla Engagement Platform

Americká společnost Tesla, populární výrobce elektromobilů, provozuje od začátku roku 2021 vlastní portál pro komunikaci s majiteli těchto vozů a zájemci o ně. Firma miliardáře Elona Muska se na této… asi by se to dokonce dalo nazvat sociální sítí… snaží efektivním způsobem předávat zkušenosti nabrané kolem vývoje a používání produkovaných technologií. Web s názvem Tesla Engagement Platform nahradil dosavadní fórum a komunikují skrze něj i zaměstnanci firmy.

tesla-model-3-performance-wallpaper-02.jpg

Tesla doposud provozovala klasické internetové fórum, po kterém se některým lidem začalo stýskat. Náhrada má ovšem tu výhodu, že v rámci ní funguje moderování a získávání zpětné vazby přímo od zaměstnanců. Tím se společnost pěkným způsobem postarala o udržení úzké vazby s fanoušky. Do nové Tesla Engagement Platform byl také vložen stávající Tesla Owner’s Clubs neboli klub majitelů automobilů této značky. Zobrazování příspěvků na této síti je založené na řazení podle “lajků”, což nahoru dostává ty nejzajímavější dotazy a připomínky.

Jak moc se zajímáte o automobily Tesla?

Zdroj: intengin

Marek Houser
O Autorovi - Marek Houser

Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V kapse stále nosí starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (0)

+ Přidat článek

Články od partnerů

+ Přidat článek