Chcete vydělávat peníze přes Facebook události? Nový formát to umožní

placené Facebook události

Facebook zavádí nový zajímavý formát, skrze který mohou její uživatelé vydělávat peníze. Nebavíme se tady přitom o reklamě a následných tržbách, ale o skutečném vydělávání přímo v prostředí největší sociální sítě světa. Online události na sociální síti Facebook je nyní možné nastavit jako placené. Tuto možnost mají nově stránky, které mají správně nastavený systém monetizace a působí v jedné z dvaceti vybraných zemí. Mezi nimi je trochu překvapivě i Česká republika. Facebook novinku zavádí mimo jiné i proto, že mnoho firmám může tento formát pomoci udržet jejich podnikání na nohou.

facebook-unikla-data.jpg

Co o novince říká přímo Facebook?

Placené online události jsou nový způsob, jak monetizovat živé online události pomocí jednorázového poplatku za přístup. Ten se vybírá, když se hosté zaregistrují k účasti. Vstupné můžete aktivovat během nastavování události. Je nutné, abyste podepsali naše podmínky použití a měli evidovaný platební účet.

Událost může být nastavena jako placená v případě, že se má uskutečnit pouze online. Její zakladatel při nastavování cenu za účast a tu pak registrovaní uživatelé / návštěvníci zaplatí. Placené Facebook události se budou nejvíce hodit například pro hromadné vzdálené konference, workshopy nebo přenosy kulturních akcí. Přinášíme přehledný návod, jak na to…

Jak se vytváří placené Facebook události:

  1. Přejděte na svou stránku na Facebooku.
  2. Klepněte na Události na stránce a začněte s vytvářením své události.
  3. Zadejte požadované informace pro událost a mějte na paměti následující:
    1. Ujistěte se, že název události neobsahuje nic, co by porušovalo Zásady pro reklamu na Facebooku, zvláště pokud plánujete k propagaci události použít Reklamy na událost.
    2. Nezapomeňte vybrat možnost „Online událost“ a vyplnit také svou fyzickou adresu.
  4. Klikněte na Zapnout placený přístup. Pokud budete vyzváni, vyplňte nejprve potřebné údaje k nastavení monetizace.
  5. Z rozbalovací nabídky si vyberte požadovanou cenu. Pro každou událost můžete vybrat pouze jednu cenu. Jakmile událost zveřejníte, cenu nebude možné upravit ani změnit.
  6. Přidejte spolupořadatele. Spolupořadatelé můžou událost přidat do svých kalendářů a podpořit propagaci události u sledujících své stránky.
  7. Dokončete nastavení možností události týkající se oprávnění pro příspěvky, posílání zpráv a viditelnosti seznamu hostů. Upozorňujeme, že počet registrovaných účastníků události je viditelný pouze jejím tvůrcům.
  8. Kliknutím na Vytvořit nastavení placené online události dokončíte.
Facebook
Facebook

Máte chuť vyzkoušet placené Facebook události?

Zdroje: Facebook 1, 2

Marek Houser
O Autorovi - Marek Houser

Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V kapse stále nosí starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (0)