TOPlist

O2 Pojistka na mobil: Pojištění vašeho mobilního miláčka s drobným háčkem

O2 pojistka na mobil

Pokud o sobě víte, že vaše ruce často pouští věci na zem, možná přemýšlíte o koupi nějakého odolného smartphonu. Nebo vás už možná také někdy napadlo si smartphone či tablet pojistit. Pokud je to tak, a navíc jste zákazníkem O2, máte z půlky vyhráno. Startuje totiž služba O2 Pojistka na mobil.

O2 od 1. října nabízí možnost pojistit nový telefon nebo tablet pořízený v kterékoli z poboček O2 Prodejen. „S Pojistkou na mobil se zákazníci nemusí bát toho, že se jim nový telefon rozbije při pádu na chodník, nebo jim při chvíli nepozornosti zmizí z kapsy. Naše pojištění tyto nepříjemné události totiž pomůže vyřešit“ tvrdí Jindřich Fremuth, ředitel divize Rezidentní zákazníci O2.

Na co se O2 Pojistka na mobil vztahuje?

Nejčastějším poškozením, které se nedá uplatnit na záruční opravu, je zcela určitě prasklý displej. V takovém případě se jedná o mechanické poškození, způsobené pádem nebo nárazem. Nezřídka kdy se můžeme také setkat s utopeným telefonem nebo poškozením elektrickým proudem (přebití nesprávnou nabíječkou apod.). To všechno jsou tzv. „nahodilá poškození“ a nová O2 Pojistka na mobil se na ně vztahuje.

O2 Pojistka na mobil se ale také vztahuje na Pojištění krádeže. To ve zkratce znamená, že pokud vám telefon někdo odcizí, pojistka platí i v tomto ohledu. A to ať už se jedná o prostou kapesní krádež nebo o krádež po překonání překážek (vloupáni do domu apod.).

O2 Pojistka na mobil - tabulka hodnocení pojištění

Jak se pojistka vyhodnocuje?

Pokud je škoda totální, telefon není možné opravit nebo se oprava nevyplatí, dostane zákazník slevu na nový telefon či tablet v hodnotě, jaká byla v době jeho poškození či krádeže. Ve stejné hodnotě si pak může vybrat nový přístroj. Pokud bude cena nově vybraného přístroje vyšší než poskytnutá sleva, může si zákazník převýšenou částku doplatit. Obě varianty jsou bez další spoluúčasti zákazníka.

O2 Pojistka na mobil

Službu O2 Pojistka na mobil si může sjednat každý zákazník O2 na kterékoli z O2 Prodejen. Důležité je však to, že lze pojistit pouze nově zakoupené zboží právě na dané pobočce.  Pokud si tedy zařízení pořizujete v O2 Prodejně, nezáleží pak na tom, zda si telefon kupujete za plnou cenu, nebo za cenu zvýhodněnou (například k určitému paušálnímu tarifu). Cena pojištění je pak zahrnuta v běžném měsíčním vyúčtování a je možné ho kdykoli bez sankcí zrušit, pokud o něj zákazník přestane stát.

Zdroj: O2

Daniel Macho
O Autorovi - Daniel Macho

více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (38)