Menu

Xiaomi: Rozjetý vlak z Číny pokračuje, prodeje vzrostly o třetinu

Čínská společnost Xiaomi vlétla na trh s chytrými mobilními telefony až v roce 2011, od té doby nás ale stále nepřestává překvapovat. Navzdory zpomalování čínského trhu se společnosti Xiaomi stále daří prodávat více mobilních telefonů a příslušenství. Nejnovější čísla hovoří jasně – v první polovině letošního roku bylo prodáno úctyhodných 34,7 milionů chytrých telefonů, což znamená 33% nárůst oproti minulému roku, ve kterém se Xiaomi rovněž mimořádně dařilo. Čínská společnost ovládá domácí trh, kde je jedničkou již 5 kvartálů po sobě, nynější podíl trhu činí úctyhodných 12,5 %.

Xiaomi Mi Note v bambusu

Xiaomi Mi Note představuje jeden z nejhezčích a nejvybavenějších telefonů na trhu. Nekompletní LTE však tento přístroj sráží

Xiaomi Mi Note představuje jeden z nejhezčích a nejvybavenějších telefonů na trhu. Nekompletní LTE však tento přístroj sráží

A jaká je situace v Evropě a na českém trhu? Zde je to značně složitější, neboť je stále vidět, že se Xiaomi soustředí především na domácí trh. Evropské verze telefonů dorazí na náš trh vždy o něco později, navíc jejich použití sráží omezená podpora LTE. Ta sice běžné uživatele zatím tolik netrápí, pro náročnější to ovšem může být nepřekonatelný problém, což je pochopitelné – dnes i levnější telefony na českém trhu nabízejí plnohodnotné LTE.

zdroj: androidauthority.com

Komentáře

MHHladik

z aplikace
3.7.2015 4:55

ani se nedivim

Milan

Milan

3.7.2015 7:15

Mám Xiaomi několik let. Byl jsem hodně příjemně překvapen. Hlavně ROOTem, tím, že jsem nemusel doinstalovat firewall a spoustu dalších věcí, jenom Titanium Backup… Jsou levní, Evropu nějak zvlášť nepotřebují, chovají se ekonomicky.

JohnySnake

3.7.2015 7:38

Po dlouhém rozhodování jsem také přešel ke Xiaomi a jsem naprosto spokojen. Pokud se nestane něco zásadního, tak nevidím důvod, proč u nich už nadobro nezůstat. Telefony jsou kvalitní a spolehlivé a sortiment příslušenství se rychle rozrůstá.

Martin P.

Martin P.

3.7.2015 8:06

Nevím jak jedničkou, ale ve zprávě o prodejích v Čínské Lidové republice jedničkou není Je dvojkou nečekaně po Applu .. Tedy mezi alternativními značkami ano je jednička. Xiaomi byla jediná značka která se umístila mezi mezinárodní značky.

RSS (komentáře k článku)