Chybí vám War Thunder pro telefony? Zkuste War Wings

Hra War Wings je zjednodušenou leteckou bojovkou

Hra War Wings je zjednodušenou leteckou bojovkou z prostředí druhé světové války. V mnohém připomíná War Thunder, nicméně jak si můžete přečíst níže, přece jen jde z několika míst vidět, že se jedná o mobilní hru. Můžete si vybrat, za kterou stranu budete bojovat, letadlo postupně vylepšovat a zvolit, zda chcete létat sami, nebo vytvořit tým.

War Wings je zjednodušený letecký simulátor z prostředí druhé světové

Letecká hra War Wings nepůsobí na první pohled vůbec špatně. V interní paměti zařízení zabere samotná aplikace při instalaci zhruba 250 Mb. Očekávejte však další dodatečné stahovaní dat, která posléze vyšplhají až k 1 Gb. Je to klasická free to play hra, nicméně očekávejte mikrotransakce, za které si můžete kupovat zlaťáky na vylepšování svého letadla.

Hned ze začátku vás čeká výběr frakce, za kterou chcete bojovat, s čímž souvisí také výběr stroje. Na výběr máte ze čtyř frakcí, mezi něž se klasicky řadí Velká Británie, Německo, USA a Sovětský svaz. Všechna letadla na výběr mají první úroveň a výrazně se od sebe výkonnostně neliší. V záložce „Planes“ si můžete upravovat své letadlo. Ze startu toho moc nečekejte, ale výsledky se dostaví rychle. Další úpravy, jako jsou motory, zbraně nebo barva, můžete dokupovat za nasbírané odměny.

Britská letadla jsou zpravidla rychlá a disponují dobrou ovladatelností. Německá jsou zase konstruována na rychlý útok. Tedy dokáží pěkně zrychlit a provést zdrcující útok. Oproti nim jsou americká letadla lépe obrněna a mohou nést větší zásobu munice.

Ovládání je intuitivní. Hned po startu hry budete zevrubně seznámeni s ovládáním bojového letadla. V levé dolní části je klasický dotykový joystick, který slouží k ovládání směru. Na protilehlé straně dvojtými šipkami přidáváte nebo ubíráte rychlost a úplně na pravé straně ovládáte bojové systémy. Zde můžete volit mezi standardním kulometem, raketami nebo shazováním bomb.

Bitva začíná

Po zvolení položky „Battle“ budete mít na výběr ze tří možností. První z nich je „Quick Game“, neboli něco ve stylu „Death Match“. Rychlá bojovka na 6 minut, kde vás čeká boj 4/4. Pokud vás sestřelí, do 20 sekund proběhne „respawn“ a můžete v boji pokračovat dále. Druhou možností hry je tvz. „League“, která se stane aktivní po dosažení třetí úrovně vašeho letadla. „Daily Challenge“, neboli denní výzva, je zaměřená na získávání odměn za to, že se zúčastníte například soutěže o počet sestřelů za určitý čas a podobně.

S tím jak získáváte body a úrovně se vám otevírají také možnosti, jak vylepšovat letadlo. Na výběr máte hned z pěti kategorií. Vylepšovat můžete „power“ neboli rychlost a akceleraci, „fuselage“, díky které můžete s letadlem lépe manévrovat. Dalšími jsou „weapon“ a „armor“, tedy účinnost zbraní a odolnost. Poslední je „rack“. Zde zvyšujete nosnost raket či bomb.

Letadla mají také 3 zásahové zóny, záleží tedy, kam se trefíte. Budete-li mířit na kokpit, můžete zranit pilota. Jestliže zasáhnete křídla a trup, snižujete ovladatelnost a můžete způsobit vzplanutí. Pokud se zase dobře trefíte do trupu, dojde k úniku paliva a letadlo půjde k zemi.

War Wings – Závěr

War Wings vás zabaví na mnoho a mnoho hodin. Ve hře vás nejvíce udrží možnost stále zdokonalovat a vylepšovat svá letadla. Hra již totiž obsahuje přes 70 různých modelů. War Wing dále nabízí přes 30 kampaní, které jsou mnohdy založeny na skutečných dobových bitvách a hrajete v nich proti skutečným online hráčům, tedy ve stylu PvP. Z tohoto důvodu War Wings vyžaduje stálé připojení k internetu. Hra se jednoduše ovládá a nabízí možnost rychlého postupu, aniž byste si cokoliv museli kupovat za reálné peníze.

+ Multiplayer
+ Jednoduché ovládání
+ Propracovaná hra