Uber: Češi jsou zapomětlivky. Ztráty a nálezy jsou často kuriózní

uber kolacky

Společnost Uber asi nemusíme dlouze představovat. V Česku služba funguje zatím jen v Praze, ale našla si již spoustu stálých zákazníků. A jak už to tak bývá, někdo sem tam ve voze něco zapomene. Češi jsou ale podle Uberu originální. Ve vozech se totiž našla například pánská bota velikosti 43, dětský nafukovací bazén nebo dámské krajkové kalhotky. Za půlrok fungování již řidiči nalezli přes 500 různých předmětů. Mezi těmi, které se naštěstí podařilo vrátit původnímu majiteli, byla i aktovka plná luxusních hodinek nebo dozlatova upečená kachna. Co ale ztrácíme nejčastěji?

Uber: Žebříčku vévodí mobily a peněženky

Úplně nejčastěji nacházejí řidiči mobilní telefony. Zejména pro smartphony s nakousnutým jablkem na zádech je pak nejrizikovější páteční či sobotní noc. Na dalších místech tohoto pomysleného žebříčků ztrát se nachází peněženky, osobní doklady, klíče nebo čipové vstupní katy nejrůznějších podniků. Skladba ztracených věcí ale přímo souvisí s ročním obdobím. V létě se nachází sluneční brýle a deštníky, v chladných měsících to bývají čepice, šály, šátky či rukavice.

Ztráty a nálezy - Uber

Některé nálezy ale mohou být poněkud kurióznějšího charakteru. „Naše oddělení péče o zákazníky řešilo například i nález pravé pánské boty velikosti 43, krajkových dámských kalhotek, podprsenky, bujné paruky, taláru, kuchyňského vybavení, psacích potřeb nebo plyšových hraček. Naštěstí Češi nepatří mezi chronické „ztráceče“ – z našich statistik vyplývá, že co zapomenutý předmět – to nový zapomnětlivec, tj. ten, kdo již něco ve vozech zapomněl, si příště dává lepší pozor,“ říká Barbora Polachová, tisková mluvčí společnosti Uber pro Česko a Slovensko.

Návrat ztráty na jediný klik

Pro všechny zapomnětlivce tu máme jednu jednoduchou radu. V aplikaci Uber stačí v detailu poslední jízdy vybrat možnost „ztratil jsem věc“. Přes oddělení péče o zákazníky pak zákazník dostane nejen informace o jejím případném nálezu, ale automaticky pak dojde k přepojení na konkrétního řidiče. Uber tímto způsobem garantuje co nejrychlejší možné navrácení ztracených věcí jejich původním majitelům. V případě, že se k nalezené věci nikdo nehlásí, je uschována po dobu maximálně jednoho roku v centrále společnosti Uber v Praze.

Uber - Request a ride
Uber - Request a ride

Zdroj: TZ

Daniel Macho
O Autorovi - Daniel Macho

více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (4)