Menu

SAMSUNG: nová reklama na Galaxy SIII dráždí Apple

Samsung vypustil další reklamní spoty, které mají nalákat na blížící se Galaxy SIII. Reklamy se graficky velmi povedly a na jedné je nejlepší až samotný konec, který nabádá k odlišení se od “stáda” uživatelů Apple. Jaký máte názor vy? Bude SIII nejvýkonnější smartphone všech dob anebo se bude jednat o naprostý propadák?

http://youtu.be/8NnVU8R6mAU?hd=1

http://youtu.be/FdNMO-zm1ls?hd=1

Komentáře

Espio

Espio

25.4.2012 14:16

urcite nie vsetkych dôb ;) ale v dnesnej dobe podla mna najvykonnejsi bude ale je to samsung a tie mi prudu jak makety vo vyklade uplne otrasne su

s0uky

s0uky

25.4.2012 14:29

Ovce neovce, az se nauci Samsung delat telefony, pak muze moralizovat…

Elicia

Elicia

25.4.2012 14:30

Tak ty iSheep nemají chybu, to se Samsungu vážně povedlo! :)

Parad!se

Parad!se

25.4.2012 14:35

Takže každý kdo si nekoupí iPhone po korejsku je ovce? Mně ta reklama přijde trapná.

anywh

anywh

25.4.2012 14:44

beeeee, tady je ovcí :)

uXo

uXo

25.4.2012 14:44

jasne, reklama proti jablku, ani ja ho nemam rad, ale na druhej strane, samsung je ten posledny, co by mal taketo reklamy tvorit, ved tie jeho telefony s velkym tlacitkom v strede a cierno kovovom dizajne su applovske napodobeniny, ak si odmyslim cinske kopie, maju dizajnovo samsung produkty rozhodne najblizsie k jablku a to uz nehovorim o tom ich blbom TouchWiz… cista kopia iOS

Parad!se

Parad!se

25.4.2012 14:47

Přesně jak píše uXo. A teď nám tu Samsung fanboys napište jaké jsme ovce, bez dalších argumentů samozřejmě.

carlos

carlos

25.4.2012 14:55

…no přesně,až se Samsung naučí dělat “opravdové” telefony na místo těch svých plasťáků co vypadaj jako špatná kopie iPhone tak můžou dělat reklamy proti iSheep

Elicia

Elicia

25.4.2012 15:00

Já sama mám SII a nepříjde mi, že by to byl neschopný a nepovedený plasťák. Většina co tu tvrdí takové nesmysly, buď neměli pořádný Samsung v ruce a nebo viděli max Galaxy Mini a to ještě z rychlíku. Pokud bude SIII alespoň jednou tak dobrá, jak SII, bude mít Samsung úspěch.

Jenda

Jenda

25.4.2012 15:08

Já Samsung rád nemám. Když jsem viděl ten jejich Galaxy Ace, tak jsem vůbec nepochopil, jak to že ten okopčenej iPhone nezakázali prodávat. Tablety má lepší Asus, telefon bych raději bral Xperii nebo Motorolu. S tou S3 dělají takový cavyky už tolik měsíců, že je to až trapné. Než to začnou vyrábět, tak už bude X podobně výkonných telefonů. Já osobně čekám na Asus Padfone. To je zařízení podle mého gusta.

Totticr7

Totticr7

25.4.2012 15:12

Ještě jsem ji neviděl, ale už teď ji miluju!!!! A musim jí mít!!!

elmrcl

elmrcl

25.4.2012 15:12

apple i samsung jsou na hovno … a ted se zeserte vseci :-) at si kazdy koupi co chce, mam galaxy ace a je mi fuk jestli vypada jak kopie ifona

Architekt

Architekt

25.4.2012 15:15

Nějak to nechápu. Samsung je největší výrobce telefonů na světě, a tak největší stádo má telefon Samsung. Ale zřejmě platí něco o potrefené huse, když si tolik jablíčkářů myslí, že ta reklama poukazuje na ně.

Totticr7

Totticr7

25.4.2012 15:16

Jendo, ty seš Jenda… Motorolu prej :-)))) Kaviárový toasty….to je v….

Spinner

Spinner

25.4.2012 15:16

Je možné, že SAMSUNG kopíruje design Apple a myslím si, že na tom není nic zvláštního, vždyť spousty automobilů od různých výrobců mají podobné designy. Nikoho nenapadne se kvůli tomu soudit, tedy až na Apple. Jsem však přesvědčen, že reklama je vtipná a “potrefená” husa se vždy ozve… Věřím, že Samsung SIII bude špičkový model a bude se stejně dobře prodávat, jako Samsung SII či NOTE.

Havranisko

Havranisko

25.4.2012 15:32

Mám SII a měl jsem v ruce i iPhone a nechápu lidi, kteří můžou definovat SII jako nepovedenou kopii. iPhone je proti SII cihlička, tlustější, těžší, je to prostě úplně jinej telefon, jediný co mají společnýho je displej a čudlik dole uprostřed. Na SIII se těším ne proto že bych si jí chtěl koupit, ale je vždycky fajn, když vyjde povedená novinka, která posune trh zase někam dál a namotivuje další výrobce ke konkurečnímu boji.

s3icc0

s3icc0

25.4.2012 15:41

No když jsem to viděl, tak mě napadlo, že se asi jablíčkáři ozvou … na druhou stranu mám Galaxy S a dvojka mě až tak dech nevzala, ale trojka je o dva roky dál než jednička a zatím mi většina předpovědí sedí na to, že si S3 koupím …
Na SGS se mi líbí právě ta jeho “plastovost” – spadne ze tří metrů a nic se mu nestane – spadne iPhone a je konec ….

Lukáš

Lukáš

25.4.2012 16:22

Jednak považuji tu reklamu za ubohou, protože už nyní existují tisíce SGS XX ovcí, které čekají na každý nový model s X jádry a displejem tak barevným, že za chvilku budou v balení silné tmavé brýle. A také se mi líbila jedna hláška, co někdo psal v podobné diskuzi- Víte co říká Androiďák o iPhone- je to sra.čka, na ho.vno a podobně. Co říká majitel iP o Androidu? Vůbec nic. A to přesně vypovídá o této reklamě.

Tonda512

Tonda512

25.4.2012 16:47

Dle mého, i kdyby SIII byl jakkoliv dobrý, tak ty očekávání jsou taková, že vždy bude někdo zklamaný….

M.I.R.

M.I.R.

25.4.2012 16:56

Tak trefování se do uživatelů produktů Apple je součást marketingové strategie Samsungu. Jsem fanda Androidu a Samsung jako výrobce mobilních telefonů považuji za naprostou špičku (kterou je ale objektivně řečeno i onen Apple), ale jsem zhnusen jejich customizací uživatelského rozhraní (a ne tedy jen jejich ;)). Bohužel, to je problém samotného Googlu, kterému sice široké spektrum telefonů s různým hardwarem zajistilo vysoký tržní podíl, ale měl by trošku zmínit a nastavit alespoň nějaké parametry, které by měly telefony splňovat. Díky tomu rozštěpení je značné množství potenciálních zákazníků rozladěných nejen díky úpravám systémů, které výrobci implementují (a ve finále díky ním zdržují i šíření aktualizací), ale také díky tomu, že aplikace nemohou být optimalizovány do takové míry, jako je tomu například u Applu.
Každopádně uživatelé Applu jsou připodobňování ke stádu ovcí především proto, že jejich produkty jsou především módní záležitostí. Jejich omezení je vykládáno jako jejich přednost a co chtějí uživatelé výrobce nezajímá. Razí si zcela odlišnou cestu, než jiní výrobci. Místo, aby se ptali co uživatelé chtějí, přemýšlejí, co jim dovolí/poskytnou.
Právě toto staví současní i potenciální kupce do role lidí, kteří sebou nechají manipulovat. Možná neprávem, ale je to tak.
Z urážení Apple userů se již stal internetový folklór a sám se ho rád občas zúčastním. Jinak jejich telefony považuji za špičkově odladěné a nebýt takový vrtal a rejpal, tak bych uvažoval o jejich koupi.
Bohužel, druhá věc, která případného zájemce odradí, je naprosto nesmyslná cena. Možná v US je to trošku jiné, ale zde je pro drtivou většinu lidí zcela nemyslitelné dát za telefon přes 10 000 Kč. Za tyto peníze totiž máte, což vyplývá z mého předchozího textu, daleko menší užitnou hodnotu, než v případě zařízení s Androidem.
Pokud si budu stát za tím, že iOS je velmi jednoduchý a intuitivní (s čímž se nestotožňuji, neb se v něm absolutně neorientuji :D) a budete ho chtít právě z tohoto důvodu, tak vám vřele doporučím WP7.5, který mě svojí jednoduchostí a čistotou velmi zaujal. Jistě, je pro něj méně aplikací a placené aplikace jsou vesměs dražší, ale považuji ho za velmi kvalitní systém. Bohužel přišel pozdě. Microsoft čekal dlouho, sbíral poznatky ostatních výrobců, aby udělal dobrý mobilní systém, ale přišel s ním, myslím si, dost pozdě na to, aby utrhl významnější tržní podíl a velmi pravděpodobně skončí na stejném procentuálním zastoupení, jakou měl ještě nedávno Windows Mobile. Toto může zachránit snad jen kvalitním propojením služeb mezi WP8 a Windows 8 v desktopové a tabletové verzi. Zde si však neumím představit, že by nabídl takovou přidanou hodnotu, jako například Google, který možnosti integrace jednotlivých služeb dotáhl téměř k naprostému vrcholu (především pak kombinaci služeb GMail, Google Calendar a Google+). U MS si takovéto propojení dokáži představit snad jen v případě užití aplikace Outlook, které si však nachází své uživatele především z firemní sféry.
Toliko tedy k tomuto tématu. Doufám, že jsem dostatečně zkritizoval všechny platformy, aby mě někdo neobvinil ze zaujatosti ;)

xxx

xxx

25.4.2012 16:58

Tonda512: Souhlasím. Situace je podobná jako u posledního iPhonu. Všichni čekali revoluci a dostavila se evoluce…

Elicia

Elicia

25.4.2012 17:04

M.I.R.: po dlouhé době opravdu kvalitní názor. Naprosto se s ním ztotožňuji a mnohokrát za něj děkuji, už jsem si tu připadala, jak ve školce:
A: Já mám lepší telefon.
B: Néé, já mám lepší.
A: Nene, já
C: Nechte toho, iphon je nejlepší :D

Pascal

Pascal

25.4.2012 17:22

Pekna reklama, samsung nemam, iphone by som nechcel, a to je asi vsetko :D

Mira

Mira

25.4.2012 18:38

Samsung telefon pro celou rodinu i houmles ma samsung, a proto chci vycnivat ze stada a samsung si nikdy nekoupim…

OptimusKuba

OptimusKuba

25.4.2012 19:08

M.I.R.: Taky chválím za konečně normální názor a stejně tak se s ním ztotožňuju. :)

Mira: Naopak toto je názor maximálně tak patnáctiletyho fracka nebo hodně jednoduchyho jedince…

Jirka

Jirka

25.4.2012 19:12

Mira: kdyby si to same radeji rikali lide, co maji nebo chteji iphone :D

jinak pokud tu pisou privrzenci Applu, tak co tu pisete, za kecy, ze ti o androidu nerikaji nic? :D tak co tu teda delate? zvedave jen pokukujete co je noveho a tise zavidite mozna tak :D

ale ne…takovy konkurencni boj se mi libi.aspon obe firmy ze sebe (doufam) vydavaji to nejlepsi ;)

tesim se na SIII a doufam, ze to nebude propadak, jak novy iphone ;)

MK

MK

25.4.2012 19:17

Koukám , kolik se tu vyskytlo debilů, co vidí v koňovi osla.

Lukáš

Lukáš

25.4.2012 19:32

Jirka: Nejsem přívrženec, iPhone mi vyhovuje, stejně tak Android ICS na tabletu. Jo a 4S nebyl propadák ani náhodou, prodalo se ho rekordní množství. Propadákem se dá nazvat i SGSII, v čem byl lepší než SGS? Dvoujádro, větší paměť, lepší foťák a trochu větší displej. V čem je lepší iP4S než 4? Dvoujádro, foťák+nějaké věcičky ala Siri.

Jarda

Jarda

25.4.2012 19:35

Je pravda že ovečky jenom závidí :-D protože co by tu vůbec dělali :-D Je zajímavé,že když se někde na webu objeví podobná zpráva,hned tam komentují i ovce :-D proč to vůbec čtou?Já osobně jsem v životě ani jednou nenavštívil domovskou stránku jablka a nečtu ani zajímavosti ,které se týkají pasáků oveček..Ale proč to asi dělají “oni” je uvedeno na prvním řádku.P.S.: nemám samsung,nikdy si ho nekoupím,nejsem zamilovaný do androidu ale momentálně je android to nejlepší co může průměrný člověk v mobilu potřebovat.

Lukáš

Lukáš

25.4.2012 19:39

Jarda: Ty to možná nečteš, ale podívej se na idnes pod nějaký článek o iP. Tam je Applehaterů, že by stačili na malou armádu. A také všichni vědí, co ostatní potřebují.

Jirka

Jirka

25.4.2012 19:50

Lukáš: tak kdyby Apple vydal cokoliv, tak to bude trhak, jen kvuli tomu, ze to proste ovcaci musi mit :)
ja mam treba SGSII a je to muj prvni android a ted si urco nebudu kupovat SIII….
Jinak Siri je dost nanic :D

David

David

25.4.2012 19:55

Mno osobně přecházím z androidu na iOS, ale tak pro každého je zkrátka něco jiného. V tom systému jde vidět ta odladěnost, zatímco u androidu tak moc ne,ale na druhou stranu iOS nemá hned tolik možností.
Ale hlavní důvod přechodu jsou aplikace jako je garageband či amplitube. Zkrátka na andoidu si přes kytaru nezahraju

Lukáš

Lukáš

25.4.2012 19:56

Jirka: Žádnýho ovčáka neznám, takže těžko hodnotit, ovšem je pravda, že jsou uživatelé, kteří mají tento kus techniky tak rádi, že si kupují každý model. Siri? Mě vyhovuje a používám jí.

Jirka

Jirka

25.4.2012 20:38

Lukáš: kus VELMI predrazene techniky :)by mi bylo lito prispivat byt jen jedinou korunou applu a timpadem amikum :)

Lukáš

Lukáš

25.4.2012 20:43

Předražené? Na toto téma byly napsány snad stovky článků. Pokud je iPhone předražený, co je Nokia Pureview 808 za 16 000kč? Nebo, proč je předražený, který Android telefon nabídne stejné zpracování, materiály, odladěný systém, úžasně jemný displej….atd.?

Mira

Mira

25.4.2012 21:33

OptimusKuba: Beru tvuj nazor, ale nesdilim ho.

Nemam rad znacky co vyraby vetsinu spotrebni el, a nespecializuje se jen na jednu vec!

To si radeji koupim pracku nebo vysavac Samsung :D u toho je mi jedno ze to ma kazdej vocas. :D

Mira

Mira

25.4.2012 21:36

Jinak vlastnim samozdrejme Android :-)

Apple mam jen iPod :-)

iPhon je telefon pro slecinky ;-)

Elicia

Elicia

25.4.2012 21:47

Siri jsem zkoušela u kámošky na iphone, naprosto nepoužitelná věc, pokud neumíte anglicky, i když třeba umíte, musíte mít dobrou výslovnost. Čekala jsem iphone 5, ale apple zklamal, proto jsem šla k androidu a jsem ráda. SII je báječný, rychlý a tenký telefonek. iphone má reálnou hodnotu max 6 tis. Jen iOS si Apple cení na 3,5 tis., což je k smíchu, když licence WP je k mání za 900 Kč.

Lukáš: evidentně jsem nedržel žádný lepší android v ruce. Srovnávejte srovnatelné, nejdražší android Galaxy Note, nebo HTC One x strčí iphone hravě do kapsy. Navíc ICS je již konečně odladěný systém a úžasně jemný displej? Dovolte, abych se zasmála, rozlišení má pěkné, ale 3,5″ je dnes velmi málo, ovšem je to subjektivní. Evidentně jste iSheep, jinak byste tu jej tak neobhajoval.

Míra: no comment :D to byste si nesměl koupit nic ;)

Mira

Mira

25.4.2012 22:11

Elicia: :-)

iPhon 5 bude mit 4″ dis, a iPhod 6 4,3″ proste vzdy bude na co lakat svoje ovecky :D To co jsem mel na starem HTC Diamound 2 nemel ani iPhon 3 :D No to je fuk

Koblížek

Koblížek

25.4.2012 22:25

Elicia: Aha, takže podle tebe je Siri blbost, protože nerozpozná špatnou angličtinu? Čím Apple zklamal? Apple vyrobil nejvýkonnější dvoujádrový mobil s nejlepší grafickou kartou a nejjemnějším displejem. Pokud tohle je zklamání, co je každoroční vylepšení řady Galaxy S? Jediná vylepšení jsou menší tloušťka, většinou výkon a větší displej. Samsung Galaxy Note je méně výkonnější stroj než iPhone 4S, jediné v čem ho překoná je velikost displeje. A HTC One X? Srovnávat telefon co právě vyšel s mnohem starším telefonem a přitom se mu smát je maximálně ubohé.

PS.: Vlastnil jsem iPhone 3G, 3G[S], 4 a nedávno jsem přešel na Samsung Galaxy SII. Ne kvůli nespokojenosti, ale poznání něčeho nového. Se zkušenostmi, které jsem získal mohu říct, že Samsung kvalitou jak SW tak HW na Apple nemá.

Mira

Mira

25.4.2012 22:39

Koblížek: Tak si nemas ovce kupovat Samsung :D :D :D

M.I.R.

M.I.R.

25.4.2012 23:53

Lidi, byl bych velmi opatrný s tím “nej…”. Nejjemnější display nevyrobil Apple, protože Apple maximálně montuje a o tom dost pochybuji. Vzhledem k tomu, že se zrovna nepohybuji ve stáji nakousnutých jablek, tak mě omluvte a opravte, ale mám za to, že displaye pro iPhone dělá nebo dělal Samsung.
Co se týče výkonu, tak je to těžko porovnatelný. Již jsem ve svém komentáři narazil na rozštěpenost Android platformy skrz různé hardwarové konfigurace. Apple v tomto má jednoznačně navrch. Jeho telefony jsou jako herní konzole. Jeden identický hardware, díky čemuž mohou programátoři své aplikace velmi dobře optimalizovat. Proč se podle vás dnešní hry stále s velmi solidní grafikou rozběhnou plynule na stařičkém Xbox 360, který má jen 512 MB RAM? Jde o to, že pokud software běží na identickém hardwaru, může být odladěn přímo na něj a běhat daleko efektivněji.
Co mě tady však zaujalo ICS, kterou nemohu přejít. Ano, je to pravda. ICS hodně pozvedá Android, což bohužel mnozí jablíčkáři nevidí a to především proto, že bohužel ICS ještě moc rozšířené.
Jsem ten, koho byste nazvali geekem. Když vyšel T-Mobile G1, běžel jsem si pro něj do krámu. Apple jsem nechtěl, protože prostě “pure hatered” a Windows Mobile byl tou dobou již odepsaný. Začal jsem na Androidu verze 1.1 a přes Cupcake, Donut a neoficiální porty Eclair na G1 a Froyo a Gingerbread na LG Optimus One jsem se dostal až k Nexus S, kde jsem aktualizaci na ICS nahodil jakmile byla dostupná a musím zaklepat, byl jsem z těch, kteří nepociťovali žádné problémy.
Takto aktualizace na verzi 4.0.3 potažmo 4.0.4 je natolik významná, že už i laik při krátkém pohrání si s čistým systém oprostěným od balastu jednotlivých výrobců pochopí, že se Google k Applu dosti rychle dotahuje. Pokud vezme v potaz, že Apple zde byl dřív, tento trh prakticky stvořil a byl značnou dobu před konkurencí, tak je třeba uznat, že Google opravdu nasadil tempo. Nechci tvrdit, že verze 5 Jelly Bean bude Apple-killer. To se nestane. Fluktuace uživatelů mezi systémy je zcela minimální, ale řekl bych, že uvede Apple do značných problémů.
Je třeba brát ohled na to, že jablečný vizionář Steve Jobs již mezi námi není a ruku na srdce, on to měl pod palcem, věděl co chce a jak to lidem vnutit (a to prosím neberte nijak pejorativně). Možná vytyčil svým nástupcům cestu, nebo směr jakým se ubírat, ale obávám se, že nikdy to nebudou takový perfekcionisti a blázni jako on, aby zvládli tuhletu firmu udržet na technologické špici. Dá se naopak předpokládat, že produkty již nebudou pro nové zákazníky natolik zajímavé a firma do budoucna pojede převážně svou vlastní setrvačností, až se buď ustálí někde v šedém průměru, nebo v nejhorším případě zanikne, o čemž tedy osobně pochybuji.

Lukáš

Lukáš

26.4.2012 8:15

Elicia: Ano je v Angličtině a to je dnes v 21. století problém? Případně se naučit vyslovovat těch pár potřebných příkazů správně? Neříkám, že to neumí tvůj Samsung, ale mě prostě vyhovuje sednout do auta, nandat si BT sluchátko, stisknout na něm tlačítko, říct “Call Alenka” (např.), telefon mi to potvrdí a volám. Když vařím (ano chlapi v 21. století vaří) a mám špinavé ruce, vařečkou podržím home tlačítko, řeknu (i takto polopatě to jde) “30 minutes timer” a běží timer… Nic složitého. Pokud píšete, že má iP4S cenu 6000kč, jakou má potom cenu SGSII, když na něm nejsou ani dražší materiály? U iP si také platíte za operační systém, protože si ho Apple odnikud nestáhl, ale strávil roky jeho vývojem. Držel jsem v ruce dost Android telefonů i tabletů. Modelová situace- Jdu do Datartu, vezmu do ruky Note a? Seká se, ano i pitomé posouvání ploch. Vezmu do ruky Galaxy Tab (2 jádro) a opět se seká. To je problém ten systém vyladit, když to umějí lidi z XDA, kteří to dělají zadarmo, nebo za nějaké malé dotace?
Ano ICS je konečně relativně dobrý a KONEČNĚ nevypadá jako OS z 20. st., jak jsem psal, mám ho na tabletu a jsem spokojen.
Klidně se vysmívejte tomu, že má iP úžasně jemný displej, ale nevidím důvod se tomu smát, ten displej je prostě jemnej jako “čuně”. Člověk si rychle zvykne nečučet na pixely.
A ještě pro zajímavost, v čem strčí Note/One X iPhone do kapsy? Jo už vím, velikost displeje….a to je vše.

M.I.R: máš pravdu jen napůl, displej do iP vyrábí LG. Ale jde spíš o to, proč si takto jemný displej nevyrobí i pro sebe? Jediný, kdo se vzchopil, je Sony se svým 4,3 HD displejem.

Tomáš

Tomáš

26.4.2012 9:20

Kéž bych si mohl do povine četby na maturitu dat komentáře na Svět Androida. To se tak vyborne čte, zasmeju se občas zápletka …

James

James

26.4.2012 10:10

Velmi stručný názor. Část mé rodiny testuje aplikace, doma se nám válí sorta zařízení na Androidí i Apple platformě. Pokud se nebudu zaobírat detaily, které asi běžného uživatele netrápí, nechápu, jak si někdo může iPhone koupit. Je to těžký jako cihla, tvar mě řeže do ruky, vůbec mi nepadne, při tetheringu se brutálně přehřívá. Displej je malý, okolí displeje velké, hardwarové home tlačítko asi na posilování prstu. Vadí mi i absence pro mě nezbytných widgetů. Používám občas Applí TV, navigaci na iPadu, nic proti tomu nemám, ale ten iPhone je pro mě totální šit, který vidím na každém jednání, na které jedu při služebkách na západ. Z uvedených důvodů ten telefon vnímám jako módní doplněk.

Vlastním Galaxy Tab od Samsungu, malinký P350 od LG na HotSpot/volání, plná spokojenost, až na sliby upgradů firwaru, ale co už.

Lukáš

Lukáš

26.4.2012 11:31

James: Cituji ” Displej je malý, okolí displeje velké” a co je potom to tvoje LG? :D

James

James

26.4.2012 14:34

LG mě stálo 1500 z druhé ruky. Vyžaduji od něho jen volání/hotspot funkci. Pohlížel jsem na telefony v cenové kategorii v které je iPhone. Když už dám za telefon tuto částku, budu požadovat více.

munch

munch

26.4.2012 15:50

S3 bude propadák… specifikace jako dnešní highend + jejich displej, nic okolo čeho by se měly dělat takový tajnosti… díky tomu každej akorát čekal že samsung přijde s něčím extra, ale jak se ted začíná ukazovat je to jen marketingovej tah díky kterému si samsung jistě udrží spoustu věrných zákazníků jenž si dříve pořídily S2 a byly nadmíru spokojeni, ti vydrží s koupí nového telefonu do magického data 3. kvetna kdy se budou prakticky rozhodovat mezi htc one x a galaxy S3, S2 hlavně displayem předčila svou největší konkurenci v podobě htc sensation a nyní čekají podobný rozdíl mezi dnešní špičkou HTC One X vs S3 ale ten se bohužel nejspíš konat nebude, a budme realisti ani se konat nemůže v telefonu prostě FHD rozlišení nemá smysl, stejně tak jako různé vysněné blbiny typu bezokrajový displej atd S3 bude určitě dobrý telefon ale nebude to nic co by již dnes na trhu nebylo, takže všichni nadšenci kteří stále čekají se strachem v očích, nevěřící uniklým specifikácím, snící že samsung vydá něco, co bude opravdu jedinečné a krok před konkurencí, jděte si dát sprchu :)

adsamcik

adsamcik

26.4.2012 19:35

Je logické, že S3 bude mít pravděpodobne pouze SAmoled displej a ne plus… Někdy se stačí podívat na prostý přechozí High end o Samsungu, tedy Galaxy Nexus, který má Samoled HD. Opravdu si myslíte, že Samsung by vytvořil Samoled jen tak pro 3,4 telefony? Navíc Samoled+ HD tam neni z toho důvodu, že je obtížnější ho vyrobit ne protože by byl dražší. Za půl roku určitě nebude novej displej spíš bych ho čekal podle následujícího seznamu
S1 – Samoled
S2 – Samoled+
S3 – Samoled HD
S4 – Samoled+ HD

RSS (komentáře k článku)