Menu

Samsung Galaxy S5 mini přijde s certifikací IP67

Mobilní telefon Samsung Galaxy S5 byl představen teprve před několika týdny a již nyní zažívá rekordní prodeje snad po celém světě. Jednou z jeho hlavních výhod oproti konkurenci je certifikace IP67. Nyní se zdá, že by se jí mohl dočkat i jeho menší bratříček Galaxy S5 mini.

Galaxy S5 mini

O této informaci se zmínila novozélandská pobočka společnosti Samsung, která na svých webových stránkách zveřejnila podmínky reklamace pro všechna nová zařízení, včetně Samsungu Galaxy S5 mini. Na stránkách je uvedeno, že přístroje Samsung Galaxy S4 Active, Galaxy S5 a Galaxy S5 mini mají stejné prvky odolnosti proti vodě a prachu. Pokud by měl připravovaný Galaxy S5 mini opravdu certifikaci IP67, znamenalo by to, že by byl odolný proti vodě do jednoho metru po dobu 30 minut a odolný vůči prachu.

Mobilní telefon Samsung Galaxy S5 mini by měl mít následující specifikace:

  • Displej – 4,5 palcový s rozlišením 1280 x 720 pixelů.
  • CPU – čtyřjádrový Qualcomm Snapdragon 400.
  • RAM – 1,5 GB.
  • Vnitřní úložiště – 16 GB.
  • Fotoaparát – 8MPx zadní, 2MPx přední.
  • Baterie – 2 100 mAh.
  • OS – Android 4.4.2 KitKat.

Uvítali byste certifikaci IP67 i u menšího Samsungu Galaxy S5 mini?

Zdroj: Android Central.

Komentáře

netex

netex

27.4.2014 13:03

Co si budeme vykládat, pořád to samé dokola ty Mini,zlatý Z1C :)

Rybarada

rybarada 0

27.4.2014 13:21

Nevíte, kdy přijde KitKat pro s4 mini?

jamesak

z aplikace
27.4.2014 13:29

Myslím si že pro naše drahé polovičky to bude moc pěkný foun, a voděodolnost je krásný bonus, kolikrát jsem z kapsy při lyžování vytáh orosenej telefon, manželka už dva utopila a foťák k tomu, rozhodně uvítal, ale taky bych uvítal cenu o dost nižší než bude….

jamesak

z aplikace
27.4.2014 13:31

Jo a taky by měl mít stejně kvalitní foťák, nechápu politiku samsungu, to že jinak je ochuzenej mi nevadí ale ten foťák by si zasloužil…

pavel

pavel

27.4.2014 13:33

Takže to je v podstatě hodně podobné Motorole Moto G. Tak jsem zvědav na cenu, protože Moto G mám hodně rád, jen škoda té paměti.

dunco

dunco

z aplikace
27.4.2014 13:50

Vážená redakce, snažil jsem se na Vaše články již nereagovat,ale prostě to se nedá. Informujete velmi neobjektivne

dunco

dunco

z aplikace
27.4.2014 13:59

Omlouvám se nechtěně jsem to odeslal, jinak abych pokračoval. Proč zde neuvedete, že S5 je samej problém :1 -potíže s vodotesností, 2-samovolne restartování telefonu, 3 -velké problémy s fotoaparátem, nechápu jenom neustálé vychvalovani Samsungu. Jinak proti Samsungu nic zvláštního nemám pouze mi vadí neobjektivní články zde. Také bych chtěl dodat, že Z1 Compact si zřejmě s tímto telefonem vytře však víte co.

Juchuchu

Juchuchu

27.4.2014 14:26

Neviem prečo je to také skvelé, keď Samsung urobí vodeodolný smartphone, pričom Sony robí vlajkové lode už od modelu Xperia Z. Navyše S5 mini by mal konkurovať Z1 Compact, ale za tou zaostáva vo fotoaparáte, kvalite spracovania, dizajne, ale najmä výkonom.

PowerfulCZ

z aplikace
27.4.2014 14:28

Souhlasím s duncem. A nepřijde mi, že hlavní výhodou S5 je vodotěsnost, když je takhle nešťastně řešená a hlavně konkurence ji má (SONY).

Koorl

Koorl

27.4.2014 14:31

Jo, kdy bude KitKat pro S4 mini? ještě mi tu nikdo neodpověděl a to už jsem se ptal několikrát

LukaS

z aplikace
27.4.2014 15:16

dunco: naprosto s tebou souhlasím…opravdu je běžná praxe ze si firmy ,,platí pozitivní články” ?? mně už tohle začíná fakt srat tady ve SA

Honzaaaaaaaaaa

z aplikace
27.4.2014 15:30

plný souhlas s duncem

jamesak

z aplikace
27.4.2014 15:36

Jo jen tak mimochodem mám S5 od začátku prodeje s hodinkami fit, žádné lagovani, sekání ani restartovani, šlape jak hodinky, určitě stejně dobře jako sony, lg nebo htc, tak nechápu proč tak debilně kecáte, ono si to ten telefon chce trochu vyzkoušet a ne ho hnedka urážet, já si taky nedovolím navazet se do jiných značek pokud je nemám delší dobu ozkousene, přijde mi že současné vlajkové lodě jsou perfektní, ať lg, Sony, htc, iphon, je na každým co mu vyhovuje a čemu dá přednost….

LukaS

z aplikace
27.4.2014 16:02

jamesak: měl sem s5 na vyzkoušení a je to prostě zasekany,cca 5 dní od rozbalení…za 3h zkoušení se mi 2-3x restartoval….ono když pouzivas jenom sms a volání tak ten tel asi šlape no :D

pablos

pablos

z aplikace
27.4.2014 16:15

Tahle certifikace je prostě k smíchu, x7 je prostě málo, tohle pochopilo už i Sony, xperia Z taky měla problém s voděodolností!
Jinak pro Jamesak… Samsung Galaxy S5 Camera Failed Issue: http://youtu.be/SwqHGk1Mkm0
A další :-D Samsung Galaxy S5 – reboots and freezing: http://youtu.be/voWlO-gzKqQ
Jinak pokud alespoň ty máš trošku ten plasťák použitelnej, tak buď rád, protože to zatím podle ohlasů vypadá na velkej průser, ale shitsung ví, že ovce se vždycky najdou!

pablos

pablos

z aplikace
27.4.2014 16:18

Jinak pokud se budeme bavit o S5 mini, tak za ty prachy to koupí jenom blázen…když vezmu v potaz, co za ty peníze nabídne Z1compact…

Jan

Jan

27.4.2014 16:36

To zase bude cena jak za zlaty prase.

Jinak vazena redakce abyste se z toho Samsungu neposrali. Je az trapne co tady predvadite s tou jejich vodo/prachu odolnosti, kdyz u Sony je to standard. A co sem hodit problemy s fotaky S5?

TLanda

TLanda 0

z aplikace
27.4.2014 16:40

fuj samsung proč je tady tolik článku o samsungu ?
To je potom jasný že samsung žije hlavně z marketingu … když taky za ten článek o něm zde nemusí dát ani korunu … nebo se pletu ? nechci říct že samsung je totální odpad to ne v Low,Mid- End telefonech je to (docela) dobrej, ale třída S (od s3) je pěknej odpad a vy tady o něm pořád píšete.

Adrien Angeldust

z aplikace
27.4.2014 16:46

Je docela sranda cist si o IP67 kdyz vam pak neuznaji reklamaci z duvodu oxidace na desce :)

kamur

kamur

z aplikace
27.4.2014 17:10

Plne souhlasim s jamesem. Mam SII vice nez 3roky, je to muj pracovni nastroj – 4 mail adresy, 190 apl. Za celou dobu pouzivani se nikdy nezasek ani samovolne restartoval.
S LG2 mam potize. Jsou proste jednotlive povedene vyrobky vedle nepovedenych.

Pluto

z aplikace
27.4.2014 17:17

Navrhuji “palcování” nejen komentářů, ale i článků.

energetik

energetik

27.4.2014 19:15

Adrien Angeldust: Proč ? Někde si vygoogli co to přesně znamená IP67…

Honzaaaaaaaaaa

z aplikace
27.4.2014 21:13

kamur: S2 3 roky? To asi cestujete v čase :-D

dunco

dunco

z aplikace
27.4.2014 21:31

kamur :srovnávat S2 s LG G2 to chce hodně odvahy a nebo spíše hodně nevědomosti. Napsal jste pěknou blbost!!!

J.dvorak85

Honza Dvořák 0

27.4.2014 22:59

Dunco:
Své tipy můžete kdykoliv zaslat na e-mail redakce info@svetandroida.cz
Děje se tak přímo vám nebo někomu ve vašem kolektivu? Já slyšel jen nějaké zvěsti ze zahraničí o těch problémech.

LukaS:
Pokud by se jednalo na stránkách SA o článek placený jakoukoliv společností, dozvěděl byste o tom díky přívlastku “komerční článek” (na místo pole autora).

TLanda:
Souhlasím, dnes je jich nějak víc. Ale například před pár dny byste našel mezi 20 články jediný o této značce.
Už dřív jsem si pokládal otázku, proč je více vidět jeden výrobce před ostatními. A odpověď je jednoduchá. Pokud daný výrobce vydává v roce +- 10 modelů a ostatní výrobci max. 3-4ks, tak o něm prostě uslyšíme víc (+ navíc různé aféry, spory, soudy, spekulace).
Za sebe říkám, že jsem fanouškem HTC a Sony a raději bych vídal více modelů od těchto výrobců. Těžko to, ale změním…

Jamesak:
Souhlasím se vším, co jste napsal. Především myslím o tom “hatování” jakékoliv značky bez toho, aby člověk prožil vlastní zkušenost.

Pluto:
Místo palce u článku je zde “srdce”.

kamur

kamur

z aplikace
28.4.2014 0:05

dunco: ctete pozorne, nenapsal jsem nic o srovnani. Jen ze ne kazdy pristroj stejneho vyrobce se povede. LG 2 jsem mel jiz v servisu
a pro Honzaaaaaa: necestuji v case ale koupil jsem SII v Angl. v lete 2011

Pluto

z aplikace
28.4.2014 3:57

Honza Dvořák: V aplikaci nic takového nevidím a na Váš web nechodím.

dunco

dunco

z aplikace
28.4.2014 5:29

Honza Dvořák :mě se strašně líbí Vaše pohotové odpovědi, jak dokážete z člověka udělat pěkného blbce. Vždyť Ty Vaše články jsou skoro všechny založený na domněnkách a zvěstích,ale když potřebujete pošpinit jinou značku tak to Vám nevadí, ale nedej bože když se to týká Vámi preferovaného výrobce. Jinak ty zvěsti píšou na našich, slovenských a dalších zahraničních konkurenčních webech, stačí pohledat,ale to se Vám nechce, protože se to nehodí do krámu.Také se naučte lépe počítat ohledně četnosti článku o Samsungu. Nashle.

LukaS

z aplikace
28.4.2014 6:55

souhlasím s dunco,články o problémech s5 jsou skoro všude uz min týden….je to smutný,kdyby se samsung rozpadal v ruce tak tady napíšou,že se jim ten plastak povedl :D

LukaS

z aplikace
28.4.2014 7:05

a ty problémy s foťákem nevyřeší aktualizace,jedna se o hardwarovou chybu,ve státech to mění za nové kusy,sám samsung se vyjádřil ze o tom ví a že doporučuje výměnu za nový kus…původně to byl problém čistě USA ale už se hlásí i spousta lidí z evropy atd….o ty jejich vodoneco radši ani nemluvím

Petr

Petr

z aplikace
28.4.2014 12:45

@dunco toho blbce tady honza dvorak udelal predevsim sam ze sebe ;-)

J.dvorak85

Honza Dvořák 0

28.4.2014 14:10

Dunco / LukaS:
Jestli to na vás tak působí, tak to mě mrzí :(
Nicméně, pokud jste četli naší recenzi na Galaxy S5, tak víte, že byla při nejmenším hodně objektivní. Žádný zázrak jsme nezaznamenali, revoluce se u tohoto modelu nekoná…Myslím, že i RESUME mluví za vše.
https://www.svetandroida.cz/samsung-galaxy-s5-recenze-201404
Nejsem si vědom, že bych od redaktorů / vedení portálu Svět Androida zaznamenal nějaké pošpinění konkurence nebo protěžovaní někoho jiného.

Chaosrx

David Mysliveček 0

28.4.2014 14:19

LukaS, dunco, Petr, TLanda, Honz+x*a, …: Dovolte, abych vám všem ujasnil několik věcí. Nikdo mě samotného (jakožto autora) nebo redakci za pozitivní či negativní články neplatí, i když by to bylo z mého pohledu asi velice hezké. :) Nicméně bohužel.
I zde fungují základní principy trhu – s poptávkou přichází nabídka. Věřím, že se vám Samsung Galaxy S5 nelíbí, ale vězte, že mnoha lidem po celém světě se líbí. O tom mluví i samotná čísla prodeje, která jsou podle všeho opět rekordní.
Další faktor ve větší kvantitě článků o Samsungu hraje vyšší počet zařízení, která jsou vydávána. HTC, Sony a podobní vydávají pouze několik modelů mobilních telefonů za rok. Samsung jich vydá mnohonásobně více a na rozdíl od ostatních se tyto telefony také o mnoho více prodávají. To znamená jediné – Samsung prostě dneska více táhne, ať s tím děláme co děláme.

Pokud jde o problémy Samsung Galaxy S5, tak jsme vás o nich informovali jako první portál v České republice. V naší recenzi si můžete přečíst o ne moc pozitivních zkušenostech s využíváním tohoto telefonu, o samovolném restartování či pochybnostech o vodotěsnosti. Pokud vím, tak nikdo na portálu SA nikdy nechválil systém pro vodotěsnost od Samsungu. O tom jsme také psali v recenzi Samsungu Galaxy S4 Active, který se nám podařilo několikrát utopit.

Nejsem fanda Samsungu, ani jiné značky. Každá z nich má svoje chyby, ale i výhody (HTC – pruh pod displejem, Sony – přehřívá se, Samsung – seká se, nefunguje, Oppo – seká se,…). Musím ale uznat, že dnes nejvíce táhne Samsung, a proto o něm je také více slyšet.

Třeba se to v budoucnu změní a budeme zase slýchávat o jiné značce více, už to třeba nebude Samsung, ale OnePlus. Nyní je to ale jinak.

Gwaihir

z aplikace
28.4.2014 15:25

Redakce: nenechte si kazit náladu, děláte to dobře. Samsung si nekoupím, ale rád si o něm přečtu.

dunco

dunco

z aplikace
28.4.2014 16:45

Vážení redaktoři Vy si tu Vaši pravdu dovedete tak krásně okecat až je mi s toho do breku. Ano Samsung vydává pomalu každý týden nový telefon, ale s jakými parametry, akorát tomu dá nový název, jinak je to úplně stejný jak telefon co ukázali před rokem a hlavně s krásnou cenou.Když jste tak objektivní, tak proč tady nevyšel ani jeden článek co by informoval o problémech S5. A tu Vaši demagogii si nechte pro lidi co tomu nerozumí a radí jim prodavač, který jim stejně vnutí Samsung.Jak jsem již psal Samsung se chová úplně stejně jak Nokie v dobách své největší slávy, ale to si zřejmě pamatuje jen p.Kilián podle Vašich profilů.Ještě dotatek, nejsem zaujatý proti Samsungu, sám jsem měl několik modelů ještě v době hloupých telefonů,ale vadí mi spíše Vaše protěžovaní tohoto výrobce. Stejně si myslím, že moje odpověď je zbytečná, protože Vy si to stejně přizpůsobíte podle Vašich potřeb.

dunco

dunco

z aplikace
28.4.2014 16:59

Ještě malý dotatek,když vyjde aktualizace na LG,Sony nebo HTC tak tady o tom nenapíšete ani čárku, ale když se jedná o aktualizaci na Samsung (ještě k tomu dodrbanou) tak to tady čteme každý den. Už se proberte!!!!

Mach4

Petr MišákAdministrátor 10

28.4.2014 17:33

dunco:
Nemáte rád Samsung? OK nikdo vám to nebere, ale není úplně fér se navážet do redakce jen kvůli tomu, že nepíše zrovna o vaší oblíbené značce. Objektivita je pro nás velmi důležitá a jak už zmínil kolega, naše témata jsou odrazem aktuálního dění na Android trhu.

Kolega vám napsal:
Pokud jde o problémy Samsung Galaxy S5, tak jsme vás o nich informovali jako první portál v České republice. V naší recenzi si můžete přečíst o ne moc pozitivních zkušenostech s využíváním tohoto telefonu, o samovolném restartování či pochybnostech o vodotěsnosti.

A vy se ho vzápěti ptáte na:
Když jste tak objektivní, tak proč tady nevyšel ani jeden článek co by informoval o problémech S5.

Že vy nás jen zkoušíte, nebo naše komentáře vůbec nečtete?

dunco

dunco

z aplikace
28.4.2014 18:00

Petr Mišák :zřejmě taky pořádně nečtete co jsem napsal. Nemám nic závažného proti Samsungu. Kde máte ten článek o problémech S5 (špatná vodotěsnost, samovolné restartování telefonu, dosti závažné problémy s fotoaparátem) buď jsem blbej nebo slepej, ale já na Vašich stránkách nic takového nevidím narozdil od Vaší konkurence, tak to zase neobracejte proti mně.

dunco

dunco

z aplikace
28.4.2014 18:06

Teď po kritice jste teprve zveřejnili problémy S5.Co k tomu tomu dodat.

Mach4

Petr MišákAdministrátor 10

28.4.2014 21:26

Tady dunco, ostatně jak už uvedli kolegové několikrát výše. https://www.svetandroida.cz/samsung-galaxy-s5-recenze-201404
Sice píšete, že proti Samsungu nic nemáte, ale nechováte se tak :).

Obsah plánujeme dopředu, tak aby byl rovnoměrně rozprostřen po celý den. Proto některé články nevycházejí okamžitě.

dunco

dunco

z aplikace
28.4.2014 22:25

Petr Mišák :nechápu co má jako ten odkaz na tu recenzi dokázat. Články ohledně špatný vodotěsnosti jsou staré pomalu 14 dní a o tom foťáku byli uveřejněny již minulý týden,tak se proboha nevymlouvejte na nějaké plánování na jeden den, je to směšné. To samý s tím samovolným restartování S5. Kdybych se tady do Vás nepustil, tak by jste žádný článek o vadách S5 ani nezveřejnili. Tímto Vám přeji hezký večer a už nechci pokračovat s Vámi v diskusi,protože stejně budete mít neustále milión výmluv.

Pluto

z aplikace
29.4.2014 0:33

Dunco : Oni chybu / omyl / nepřesnosti / neuznají. Stejně jako upřednostňování Samsungu.
Jsem přesvědčen, že články přiděluje, nebo minimálně schvaluje témata redaktorům někdo z manažerů.
Já už dávno hledám objektivní a rychlé informace jinde.
Ať si užívají sebeklamu. Pokud chtějí být na úrovni Blesku, publikovat hlavně o jedné značce a s šokujícími nebo zavádějícími titulky, pokud je pro ně nejdůležitější čtenost – výdělek, trpí tím objektivita, kvalita a rozmanitost.
Pro mne je důležité, aby zdroj informací byl prvořadě odborný, ne populární.

LukaS

z aplikace
29.4.2014 8:36

dunco nenech se okecat…jasně samsung má velký podil na trhu ale jeden telefon jak druhej akorát jinej název…beru ze vaše recenze byla celkem objektivni( pro mě první normální recenze o samsungu galaxy s) ale proč tu dokola píšete bude mít samsung nebo nebude? nebude mít samsung a nebo bude? proč v době kdy ten tel je po vydání a lidí se rozhodujou jestli jo nebo ne,nenapisete co hrozí za problém s fotakem a vodoneco? mám rád vaši stránku ale pro mě to jde směrem blesk,televizní noviny na nově,primě atd :(

nereknu

nereknu

13.10.2014 21:12

Ale vzdyt sony xperia z1 compact nemá infraport, snimac otisku prstu, meric tepu… Mozna sony… ma lepší parametry ale funkcema je Samsung uplne nekde jinde však se kouknete na youtub na ruzny recenze k s5 mini rikaj ze ani jeden zasek

RSS (komentáře k článku)