Menu

Samsung Galaxy Note a slon Petr

galaxy_note_peter

Na předchozí video k modelu Samsung Galaxy Y Duos hned navážeme dalším vtipným počinem z dílny Samsungu, videem, na kterém si dobře známý tabletofon Galaxy Note zkouší hodně nevšední uživatel. A jde mu to opravdu od ruky, resp. od chobotu, ve kterém podle videa zvládne držet i S Pen a kreslit. Podle komentářů na YouTube se ale tento viral asi trochu míjí účinkem, většina lidí by si přála spíš takového chytrého slona, než chytrý telefon ;)

Zdroj: Android Police

Komentáře

Misko

Misko

28.3.2012 18:17

skvele :D

Opicak

Opicak

28.3.2012 18:56

Akorat mi pripada, ze slon ma chytreho panicka, co umi hybat jeho chobotem :-)

sgs2

sgs2

28.3.2012 18:57

brurus

Honda

Honda

28.3.2012 19:11

cenzura a nedostatek vlastních nepřevyprávěných zpráv, které dříve nevydal jiný český web, to se hned pozná profi přístup!

Mem

Roman Nepšinský 0

28.3.2012 19:14

Honda: diky za pochvalu, jine ceske weby nectu, tak jsem rad, ze to nekdo dela ;)

Pavel Sadílek

Pavel Sadílek

28.3.2012 19:20

Takového slona bych chtěl taky. :-)

Honda

Honda

28.3.2012 19:21

Jasně frajere, to povídej svojí babičce! Z 5 článků jsou 4 převyprávěné, které vyšly ráno jinde. Ono je pohodlnější opisovat než se snažit o vlastní obsah, že?

abc

abc

28.3.2012 19:29

Nuti te to tu nekdo cist?

Honda

Honda

28.3.2012 19:32

to abc: Máš nějaký osobní důvod se tohodle mrvení zastávat?

android

android

28.3.2012 19:38

to Honda: tak napiš něco sám frajere , tyto stránky jsou pro ty co je zajímá něco ze světa android a nesledují všechny zahraniční stránky. A komentáře nejsou určeny pro nadávání a útočení.

nema

nema

28.3.2012 19:40

Honda: ja se k tobe priklanim, taky me nebavi na x serverech cist to samy, mezi hlavni informacni kanaly u nas jsou mobil.cz, smartmania a svet androida.. a je opravdu smesne, kdyz rano vyjde nekde reportaz a vy ji jen trapne prepisete a uvedete jako novinku

Honda

Honda

28.3.2012 19:45

to android: no právě! Takže Tobě by taky mělo vyhovovat, aby si 3 nebo 4 české weby o androidu vzájemně nevykrádaly obsah, ale přinášely každý své vlastní zajímavé zprávy. Nebo jsi nějak fixován zrovna sem a stejně jako rádobyautor téhle převyprávěnky zásadně, ale opravdu zásadně nečteš jiné české weby o androidu? Jestli tomu tak je, tak to tady řádí nějaká mentální epidemie nebo fakt nevím.

Mem

Roman Nepšinský 0

28.3.2012 19:45

Aha ;)
Zonda | 188.175.188.xxx
Honda | 188.175.188.xxx

Pro info, Zonda byl po opakovaných útocích a spamování konkurenčního serveru dán na pomyslný ignore list (tj. už na něj nereagujeme, přestože se více redaktorů opakovaně snažilo, diskuze se dají dohledat), takže ani tady už žádné další komentáře z naší strany ;)

Honda

Honda

28.3.2012 19:48

to nema: Dík, alespoň jeden, co to vidí stejně. Já kromě toho, co jsi napsal, ještě čtu Palmserver.cz a AndroidMarket.cz a samozřejmě mobilmania. Ta taky není špatná.

Honda

Honda

28.3.2012 19:50

Jasně! Cenzurujete mě, i když nespamuji a v xx posledních komentářích jsem Palmserver ani nezmínil. Navíc jste mě (Zonda) zablokovali po docela dlouhé době a následovala opět smršť převyprávěnek. Chápu, že kritika vám není milá, ale není lepší neopisovat?

RadekS

RadekS

28.3.2012 20:48

@Honda Laskave bez spamovat nekam jinam. Vyplody tve chore mysli me opravdu nezajimaji. Jestli mas presto potrebu se verejne projevovat, doporucuji si zalozit blog, pripadne vstoupit do parlamentu CR. Pokud by to stale neuspokojilo tvou potrebu se verejne projevovat, pak bych ti doporucil najit nejakou rozlehlou jeskyni a naslouchat vlastni ozvene. Pokud tam vydrzis dostatecne dlouho, ty “hlasy” ti zacnou i odpovidat.

jirin

jirin

28.3.2012 21:57

Nemate nekdo moznost dohledat nebo znate nazev pisnciky co hraje v tom videu ? :)

Marsec

Marsec

28.3.2012 22:19

Pane Nepsinsky vy jste toho vola hned nepoznal? Ale dlouho byl od něj klid! ;-)
Jinak čtení stejných stejných zpráv? To myslíte vazne?! To jako vyjde zajímavost, někdo o tom napíše a ostatní už nemají právo o tom psát???? To snad nemyslíte vázne! Když spadli v NY dvojčata, tak o tom psal celý svět! Dovedete si představit, že Zonda-kokot Honda napíše u nás do TV nova, ať se s tim jdou vycpat, že už to viděl ráno na CNN? Pane boze tak to sakra necti a nech to byt! Každý kdo se dozví zprávu o tom muze přeci napsat, kdyby ještě měl kontrolovat, kde všude už to vyšlo, tak by akorát ztrácel čas! Já jsem tuto zprávu četl porve nagsmarena.com, ještě před Hondou! A co jako!

Honda

Honda

28.3.2012 22:42

to Marsec: Tobě vykrádání cizí práce asi připadá normální, takže to jen dokazuje jaký máš ubohý charakter. Mě zajímá jen to, aby každý z těch několika málo českých webů měl svůj vlastní obsah a nikoli opsaný od konkurence!!! Když z 5ti zpráv tady slavnostně vydaných k večeru vyšly 4 ráno někde jinde na českém webu, tak to je pořádná ostuda a tvoje verbální agresivita je pro mě zcela nepochopitelná. Nechápu, jaký smysl má taková zbytečná práce, ani co vede lidi jako ty k obhajobě zdejší neobhajitelné praxe! Je to jen čecháčkovský vlezdoprdelismus nebo lenost používat mozek k přemýšlení a nedostatek morálních zábran? Stačí se jen podívat, co se děje mezi světandroida.cz a androidmarket.cz. S trochou inteligence bys to možná pochopil!

Honda

Honda

28.3.2012 22:53

to RadekS: Vidím, že moje potřeby jsou ti hádankou, tak zvlášť pro tebe to popíšu podrobněji. Jde mi o to, že nemá smysl, aby jeden server večer opsal nebo převyprávěl články, které vyšly jinde na českém netu, ale aby si laskavě leniví redaktoři našli vlastní obsah a my měli co číst nového nikoli trapně převyprávěného!

Jirka

Jirka

28.3.2012 23:50

A kde chces, ty magore, brat ty nove a nikde nepublikovane zpravy a novinky? z paralelniho vesmiru?

Honda

Honda

29.3.2012 0:13

To Jirka: Neříkej mi táto a chovej se slušně! My dva jsme spolu husy nepásli chlapečku! Tady je zřejmě zvykem nejen přiživovat se na cizí práci, ale i každého sprostě urážet, když se ozve. Jestli je ve tvém vesmíru jen těch pár zpráv, které zdejší redaktoři “musí převyprávět”, protože jiné nejsou, tak se nabízí otázka, jaký smysl má existence webu, který nedělá nic jiného, než že večer přináší ranní zprávy, které již dávno vyšly jinde! Než jsem začal chodit sem, byl jsem toho názoru, že smyslem je přinášet NOVÉ zprávy. Tady je spousta exotických figurek, které se mě snaží přesvědčit o tom, že je důležitější přinášet STEJNÉ zprávy, což mi připadá jako urgentní případ pro kolegy z psychiatrie.

Mem

Roman Nepšinský 0

29.3.2012 8:48

Honda (mi) napsal: “Jasně frajere, to povídej svojí babičce!”
A teď píše Jirkovi: “Neříkej mi táto a chovej se slušně! My dva jsme spolu husy nepásli chlapečku!”
Další komentář asi netřeba ;)

Jinak jsem se šel schválně podívat na konkurenční server, kterému Zonda dělá reklamu, a zprávičku o slonovi vydali včera ráno, já ji do redakčního fóra dával jako tip na výplňovou zprávičku už den předtím ve 21:45 (poté co jsem viděl tweet AP, který ve zprávičce uvádím jako zdroj). Když se toho nikdo neujal, vydal jsem to. Toto ale píši pro ostatní, protože se Zondou nemá cenu komunikovat (opravdu jsme se snažili), a stejně ničemu nebude věřit.

http://twitpic.com/92pz3y/full

Gogol

Gogol

29.3.2012 9:29

Tak se musím Zondy zastat, protože má bez diskuzí pravdu. Fakta jsou taková, že tady to už dlouhodobě není ke čtení. Každý druhý článek je starý, protože už vyšel jinde. Praxe vydávat články odpoledne až se někdo vrátí z práce a po kávičce si udělá chvilku na to aby něco obšlehnul jinde a pak nás tady krmil povídačkami, že tu zprávu kamsi zařadil už dávno je dětinská, stejně jako klukovské tvrzení, že konkurence se vzájemně nehlídá. Já si nejsem vědom, že by podobné opisování témat fungovalo na jiných technických webech v takové míře a tak bezostyšně jako to děláte vy a AndroidMarket, ktreý navíc ještě zneužívá doménu. Špatná práce páni redaktoři a velká nespokojenost taky z mé strany! Místo nadávání Zondovi, byste tu praxi měli změnit. Odpovězte mi na jednu jedinou otázku: Proč VY nejste ti první, kdo ty zprávy vydává?

Mem

Roman Nepšinský 0

29.3.2012 9:52

Gogol: Nevím, jestli je z tvé strany úplně šťastné domáhat se diskuze, když současně předkládané informace automaticky odmítáš a ještě takovým neurvalým způsobem (“pak nás tady krmil povídačkami, že tu zprávu kamsi zařadil už dávno je dětinská”). Stačí napsat, že tomu nevěříš, a že jsem ten screenshot z fóra tedy nejspíš narychlo nakreslil ve Photoshopu, abych něco někomu dokázal ;)

“Odpovězte mi na jednu jedinou otázku: Proč VY nejste ti první, kdo ty zprávy vydává?”
U některých zpráv jsme, u některých ne. Slon je vyloženě výplňovka, kde na čase vydání tolik nezáleží, a Zonda si ji se svou paranoiou navíc vybral jako špatný příklad, nic víc, nic míň.

MartinF

MartinF

29.3.2012 10:40

Pánové! krasně se tu dohadujete. A co takhle místo toho dohadování přiložit ruku k dílu a nějaký ten článek napsat?! Pomůžete sobě, čtenářům i redaktorům webu.

Marsec

Marsec

29.3.2012 13:40

Zondo-Hondo, priste asi Rondo ;-) ja prostě nechápu o co ti jde! Sice to furt rozepisujes, ale jsou to jen do slovíček zaobaleny blbosti! Ty ses prostě problemovej typek, co všechno reklamuje, vrací, než něco koupi, tak to tisíckrát obrátí, najde na netu atd… Já takový lidi prostě nesnáším! Každý má právo vyslovit svuj názor, to je ok, ale ja už te třeba tady sleduji dost dlouho a ty ses prostě klasickej vysirac a netvrd, že to tak není! Já se nechci vůbec zastávat tohoto serveru, čtu si články po ruznu, ale čtu i zde a nevadí mi, že už jsem “něco ” četl jinde… Něco zase třeba ne! Něco mají někdy dříve než zahraniční servery… Prostě svými neustalymi žvásty si akorát posilas lidi proti sobe, než aby sis prosadil názor! Ja pracuji 20 let denne v úzkém kontaktu s lidmi a ty ses prostě problémovej hrac, sorry. I kdyby jsi pravdu měl, tak ses tak neprijemnej, že si ji neprosadis, bohužel.

CzechM8

CzechM8

29.3.2012 15:37

Na podobnou nespokojenost existuje spolehlivý lék: buď něco sám aktivně udělat, anebo jít jako spotřebitel jinam. Přijde mi to, jako chodit někam na oběd a furt jim vykládat, jak mi u nich nechutná.

Marsec

Marsec

29.3.2012 20:18

To CzechM8:
souhlasim! Ta poslední věta to vystihuje, díky!

Gogol

Gogol

30.3.2012 8:37

Roman: Tak jsem si dal tu práci a šel po stopách toho co Zonda tady kdy napsal. Nemám pocit, že mu jde o toho pitomého slona, ale o celou tu sérii článků a tím pádem i o trend a zdejší zvyklosti. Skutečně mi nepřipadá normální, když z 5 zpráv vyšly 4 na neuvedeném serveru dříve a pak se objeví tady po mnoha hodinách převyprávěné. Kromě toho, že pro čtenáře to je průda, tak to působí přesně tak, jak to dal Zonda najevo a jak se to zákonitě musí jevit každému, kdo není lokální fanatik nebo zainteresovaný redaktor. To skutečně je nad vaše síly najít si svoje vlastní nové zprávy abyste se proboha odlišovali? Jestli Zondovi jde o odlišnost obsahu, tak mi o ni jde taky a myslím si, že asi každému kdo pravidelně chodí na české weby o mobilitách. Dostalo se to ovšem do stavu, kdy místo odlišnosti tady máme několik webů s téměř identickým obsahem, což je úplně k ničemu. V tom případě mě ovšem bude zajímat ten první a ostatní jsou z mého hlediska zbytečné. Možná, že to tam u vás chápete emotivně jako útok od Zondy, ale Zonda podle mě vám jen konstruktivně radí! Nebo si myslíte, že sem lidi budou chodit, až zjistí, kde ty zprávy vycházejí v průměru o den dříve?

Mem

Roman Nepšinský 0

30.3.2012 8:46

“To skutečně je nad vaše síly najít si svoje vlastní nové zprávy abyste se proboha odlišovali?”
A jak to máme dělat, když konkurenci úmyslně nečteme? A přitom nám přesně to podsouváte, že čteme a opisujeme ;) Tak si v tom nejprve zkuste sami udělat pořádek, co vlastně chcete vyčítat :) Ale špatný je už celý ten předpoklad psát o něčem jiném, než konkurence. To by nám teprve čtenáři poděkovali, kdybychom o něčem důležitém nenapsali jen proto, že se to psalo jinde, kde to oni přitom nečetli.

“Nebo si myslíte, že sem lidi budou chodit, až zjistí, kde ty zprávy vycházejí v průměru o den dříve?”
Tohle není pravda, spoustu zpráv máme dříve, případně kvalitněji zpracovaných (doplněné o další zdroje, reálně vyzkoušené a ne jen převyprávěné apod.). Jak tu psali další čtenáři opakovaně, pokud se vám ten styl nelíbí ani naše zdůvodnění, můžete si číst jinde, ale útoky bez argumentace jako předvádí Zonda vám ani nám nic nepřinesou a jen otravují ostatní čtenáře.

Zondova snaha se jako konstruktivní kritika dala chápat možná ze začátku, ale reakce ignoroval a ve formě přitvrdil, o spamování konkurenčním serverem nemluvě. Podívej se chronologicky na ty hlavní diskuze, kde jsme mu odpovídali, a udělej si obrázek sám:
(tady jsem to se Zondou zkoušel já a za konstruktivní kritiku poděkoval)
https://www.svetandroida.cz/paypal-pro-android-s-podporou-nfc-201111
(tady kolega Honza Šesták)
https://www.svetandroida.cz/undelete-beta-obnovi-vase-smazane-soubory-201111
(tady kolega Karel Kilián)
https://www.svetandroida.cz/nec-predstavil-telefon-tenky-jen-67-mm-201202
(a tady už jsme rezignovali a začali jej ignorovat)
https://www.svetandroida.cz/google-bouncer-ucini-pritrz-skodlivym-aplikacim-na-marketu-201202

Gogol

Gogol

30.3.2012 9:03

Možná, že to zonda neudělal nejšťastněji, ale vy v podstatě stojíte pořád na svém a asi nemíníte tu praxi měnit, tak se pak nedivte. Kdo po vás chce , abyste úmyslně nečetli konkurenci? Tohle já vám rozhodně nevěřím a už samo o sobě je takové vaše tvrzení nedůvěryhodné a nelogické, zvláště když výsledky ukazují na něco jiného. Sledovat pravidelně konkurenci dělá každý a je to logická nutnost. Ono to asi bude stejné jako z popíráním masturbace. Máte pravdu. Já nemám tolik trpělivosti a chuti se z někým hádat jako má Zonda. Ještě párkrát z vás budu mít pocit, že převyprávíte cizí články a vyprdnu se tady na to. Vadit vám to nebude, což chápu, ale možná se jednou začnete divit, až zjistíte, že vaši původní čtenáři už raději chodí jinam a ti, co vám zadávají reklamy, je zadávají raději někomu jinému. Už z toho zcela pravděpodobného scénáře je vidět, že zonda vám radí dobře. Když jsem si teď přečetl ty Vaše odkazy, tak docela obdivuji jeho elán a trpělivost. Mějte se pěkně. Já z mé strany diskuzi na toto téma končím. Je to Váš server, takže se zařiďte, jak vám to vyhovuje. Já udělám totéž.

Mem

Roman Nepšinský 0

30.3.2012 9:11

“Kdo po vás chce, abyste úmyslně nečetli konkurenci? Tohle já vám rozhodně nevěřím”
Je to vaše právo, ale v tom případě se bohužel opravdu nemáme o čem bavit. Důvody, proč to jako redaktoři děláme, jsem opakovaně psal. Právě abychom se bránili nařčení z opisování, byť nevědomého.

Kdyby si např. redaktor přečetl zprávičku u konkurence, zaujal ho tam nějaký slovní obrat nebo nevšední pojem, a ten by pak použil u nás. Tohle se nám naopak stávalo s konkurenčním webem, kdy se objevovaly stejné pojmy (např. steampunk ;)) a případně i chyby (které u nás redaktor obratem opravil, ale konkurence si je nechala v původní podobě ;)). Tohle máme zdokumentované a je to průkazné, narozdíl od paranoidních domněnek Zondy, kterému stačí přečíst zprávu na stejné téma jinde a hned má jasno, že se mohlo jedině opisovat. Doufám, že stejně horlivý je i u všech ostatních webů, které píšou o tomtéž, první může být vždycky jen jeden.

“Sledovat pravidelně konkurenci dělá každý a je to logická nutnost.”
Určitě, ale to dělá vedení v rámci celkové strategie, ale ne řadový redaktor, aby před každou zprávičkou projížděl 10 českých konkurenčních webů a zvažoval, zda “stejnou” vydat a jak má SA navenek působit. To mu ani nepřísluší a nemá na to ani čas.

Boban

Boban

30.3.2012 14:11

A jak kontrolujete redaktory? Složili pionýrsky slib? Trapné lži.

RSS (komentáře k článku)