Menu

Samsung Galaxy Ace Plus – že by další průšvih?

Joke

O Galaxy Ace Plus jsme vás informovali zhruba před dvěma týdny. To jsme již znali jeho přesné specifikace, které nejsou tak zdaleka oslňující, jako u jiných, třebaže i levnějších modelů. Základem je 1GHz procesor, 3 GB vnitřní paměti a 512 MB RAM. Samsung a Apple jsou poslední dobou na ostří nože a nevíme, jaký účel má mít nový design modelu Ace Plus. Na obrázku vidíte srovnání a sami určitě potvrdíte, že se jedná téměř o 100% shodu s iPhonem 3G. Apple několikrát žaloval Samsung kvůli plagiátorství, Ace měl napodobovat iPhone 4 a Ace Plus má napodobit mnohem starší model Applu – iPhone 3G. Je to poměrně vtipné, protože samotný Samsung je/byl hlavním dodavatelem Applu (LCD pro iPad). Apple se však před nedávnem rozhodl vyhlásit Samsungu válku a začal obrazovky pro svůj tablet odebírat jinde.

Tak jako tak, pro majitele původního Galaxy Ace je nový model spíše zklamáním. Můj názor je – tohle jsi Samsungu těžce nezvládl.. ;-)

[via GF]

Komentáře

Stepaan

Stepaan

18.1.2012 19:49

V Samsungu se museli vážně zbláznit! :-D Od Applu kopírují všechno od designu telefonů až po grafické ztvárnění inzerce a produktové fotky. A ještě se do konkurenta ztrefují podivnou (ikdyž vtipnou) televizní reklamou. Nevim, co tim sledují… :-)

zeduaz

zeduaz

18.1.2012 19:52

Je pravda ze nejsem asi sam komu pripada ze tohle samsung nezvladl… Kdyz uz ma v podobne cenove hladine daleko lepsi modely… no uvidi se to na prodejich… nakonec lidi porad jeste kupuji i ocima.

Thab

Thab

18.1.2012 19:55

Ačkoli Applí patentové války jsou mi proti srsti, co se týče designu jim dávám plně za pravdu a za Samsung se, jakožto androidista, stydím…
(Btw víte, kolik designérů je v Samsungu potřeba na návrh tabletu? 2, jeden kreslí, druhý otáčí iPadem)

anywh

anywh

18.1.2012 19:56

podobnost vadí pouze lidem neschopným inovovat….nás ostatní zajímají možžnosti: widgety, multitasking, microsdhc, otevřenost systému….nás design nezajímá, my nejsem blbí jako majitelé iPhonů, kteří mají jen nudnou obrazovku s ikonkami ;-)

palo

palo

18.1.2012 20:03

přečtěte si knihu Steve Jobs a pak nádávejte na jabko,kdyby nebylo applu tak ani nemáte telefon blbečci :D

sasdax

sasdax

18.1.2012 20:04

Tak kdybych se rozhodoval podle fotky, vybral bych Apple (byť mám S2). Při porovnání by mi to připadalo, jako bych kupoval levnou kopii Apple, vyrobenou daleko na východě. Myslím si že Samsung má na férový boj, ale toto přehání.

404

404

18.1.2012 20:08

V Samsungu vědí dobře co dělají, tohle je business a Apple si žádné ohledy nezaslouží.

looos

looos

18.1.2012 20:15

žadnou knižku od Steva neni nutno čist – přečti si jak vykradli XEROX a co to znamenalo.Ve zkratce – bez vykradeni Xeroxu by žadny Apple dneska nebyl,nebo maximalně o vyznamu lokalní pidifirmičky.Jo a smartphone jsem měl v době kdy u jabka přemyšleli jestli neni velký riziko si zopaknout průšvih s newtonem.Děti děti je vidět že vam stači si přečist knižku,bohužel ma stejnou vypovidajici hodnotu jako Leninovy spisy.

S.JOBS

S.JOBS

18.1.2012 20:18

Inak aj sám veľký Steve Jobs povedal veľký umelci nápady kopírujú ale najväčší ich kradnú

P1t

P1t

18.1.2012 20:25

Všechny cihly jsou si více či méně podobné. U mě s tímto však Samsung nemá šanci, nikoliv kvůli designu, ale kvůli hardwarové výbavě.

Rypicong

Rypicong

18.1.2012 20:28

Palo, kdyby nebylo Nokie, tak ani Jobs neměl telefon. Zas nedělejte z Appelu bohy. Nic nevymysleli, pouze masově rozšířily. ( myš, dotykový display ) bylo by to tu tak jako tak, pouze krapet později.

exye

exye

18.1.2012 20:37

Sciphone v podání Samsungu. :)

TT

TT

18.1.2012 20:51

souhlasím s ANYWH to že má telefon zakulacené hrany, to je snad v pr**** hlavně jde o funkce a software, což u mě vítězí na 1 místě android, hlavně mám rád výběr, což u android telefonu je veliký a i v různé cenové kategorii
jak řekl STEVE WOZNIAK – Apple telefony jsou pro laickou veřejnost….

Pavel

Pavel

18.1.2012 20:52

no nevidim tam zadnou podobu… to ze ma telefon stejnej tvar a hned tvrdit tohle je apple je trochu pritazeny za vlasy.. logo ma jinde, fotak jinde, tlacitko jiny.. no par lidi je proste proti samsungu zaujaty… Apple se holt musi soudit kdyz neumi vyrobit levnej a kvalitní telefon…

a

a

18.1.2012 20:54

To je jako rict “precti si bibli a uveris v boha”. Je samozrejme, ze zivotopis Jobse nebude neutralni a bude vse podavat z pohledu Jobse/Apple. Zel, lidi si casto neuvedomuji, ze i kdyz je to v knize/televizi/novinach/jednapanipovidala, nemusi to byt hned pravda.

Phil.cz

Phil.cz

18.1.2012 21:17

Já bych to nepřeháněl, z každé té srovnávané strany ty mobily opravdu vypadají jinak.

qwes

qwes

18.1.2012 22:11

OT:

Životopis Steva aktuálně čtu (jsem v polovině) – rozhodně nejde o čtení, kde by Jobs byl zbožšťován. Vypadá to celkem dobře napsané. Jsou tam popsáný mnohé opravdu temné věci kolem Jobse.

Například pro mne zajímavé informace byly o jeho adopci, o tom jak našel svoji biologickou maminku, o tom, že se nechtěl nikdy setkat se svým biologickým otcem (i když se oba spolu několikrát viděli, ale v té době nevěděli, že jsou si otcem a synem).

LSI

LSI

18.1.2012 22:29

Tak se na ten obrázek podívejte pořádně…Jak říkal Pavel…
1) tlačítko pod displejem JINÝ
2) reproduktor nahoře JINÝ
3) nápis samsung tam kde apple nemá nic
4) fotoaparát JINDE
5) přisvětlovací dioda kterou jablíčka neznají
6) nápis na zadní straně jinde
CO MÁTE OKOPÍROVANÉ? TVAR? BARVU ? Děláte si **** že uznáváte patent typu “černý obdélník” ? Černý obdélník mělo i LG KU990 VIEWTY a nejen to…To že má zaoblené hrany? Lidi to že (převážně) v Americe mají **** z patentových zákonů a jde si tam patentovat skoro všechno tak se nechovejte jako oni a nekývejte ANO ANO ANO….Uznávám Jobse jako osobnost a bez debaty přinesl světu MT hodně dobrého, ale všechno bylo jen dalším vývojovým stupněm evoluce stejně jako jím byl Siemens S10 potažmo SE T68 s barevným displejem

/// Komentář upraven – vážený LSI, pokud neumíte diskutovat slušně, nepříspívejte!

S pozdravem T. Hochmuth

Thab

Thab

18.1.2012 22:44

Proboha, samozřejmě, že ty telefony nejsou úplně stejné, to nikdo netvrdí. Argumenty “jiný tlačítko”, “nápis Samsung” jsou dost zcestné, to jsou jednotlivé detaily, ale když se na telefon podívám, vnímám celkový zaoblený tvar, lesklý povrch, světlý rámeček kolem přední strany. Kdyby se to stalo u jednoho modelu, tak mávnu rukou, ale Samsung to dělá systematicky už pár let. A co se týče tabletů, to už musí v Korei myslet jako provokaci… Nemyslím si, že má tohle Samsung zapotřebí, design mě od nich dost odpuzuje – většina jejich produktů vypadá jako plastové hračky hrající si na iPhone/iPad (s čestnou výjimkou řady Wave), které bych se styděl vytáhnout z kapsy… A rovnou odpovím – ne, nejde mi o vzhled víc, než o funkčnost (to už bych měl N9), ale ve chvíli, kdy u konkurence za srovnatelné (i lepší) peníze dostanu srovnatelný (i lepší) produkt s lepším designem i materiály, mám celkem jasno. Pokud si chce Samsung vybudovat image jako značka, tudy cesta rozhodně nevede.

Venca

Venca

18.1.2012 23:08

100% shoda tam teda není to je jasne… to by měl vidět každý. (tak 95%)
Jinak je blbost resit tvar, protoze takový podobný tvar mají dneska všechny mobily. V detailech se odliší,ale obecně tvar +- stejný. Ale i kdyby vypadaly uplne stejne, tak by se to nemelo resit a melo by se to brat jako nejakou tu evoluci.At si vypadaji stejne a resit by se mel HW.

LSI: souhlas :)

LSI

LSI

18.1.2012 23:21

Vážený pane T. Hochmuth z hlediska korektnosti jsem proložil hvězdičkou neslušná slova…Vidím, že Vaše cenzura zasáhla i do komentáře k Vaší osobě týkající se článku…Koukám u vás je SVOBODA slova a SVOBODA slova pokaždé něco jiného. Pokud si “hrajete” na profíka a cenzurujete něčí názor, tak SVŮJ názor typu “tohle jsi Samsungu těžce nezvládl.. ;-)” si nechte do diskuze pod článek, a ne do článku jež má mít nějakou hodnotu.

/// Na “profíka” si opravdu nehraji, svobodu slova však samozřejmě ctím, ale pokud se nesmyslně navážíte do mé osoby, nevidím důvod, proč takový komentář neupravit. Přečtení vulgarismů (byť je v nich jedna hvězdička) nikomu neprospěje. Nehledě na fakt, že na náš portál chodí také čtenáři nižšího věku. Věřím, že tento krok pochopíte a zůstanete nadále naším věrným čtenářem.

S pozdravem T. Hochmuth

Petr

Petr

19.1.2012 0:18

Já bych osobně tvar vůbec neřešil. Tenhle spor bych nechal na Apple vs Samsung.
Mě by spíše zajímala cena. Každopádně pokud vezmu v úvahu cenu normálního Ace, která je cca 5500kč a tohlé má jen pár drobných vylepšení, tak ruce pryč.
Když vezmu Ace do ruky a kouknu na tu levnou “plastotu” s nic moc displayem…..
Navíc, dokud HTC Evo 3D bude za cenu cca 7500kč, tak tohle nemá šanci..

mrpedro

mrpedro

19.1.2012 6:15

Holt se budou muset delat telefony ve tvaru kosoctverce, aby nevypadali jako kopie iphone :P

locomachine

locomachine

19.1.2012 7:22

Tvrdit, že je to totéž je jako nevidět rozdíl mezi malým pomerančem a mandarinkou. Fakt Vám ta středová tlačítka připadají stejná? Vidíte někde na iPhoneu nápis SAMSUNG? Podívejte se třeba na osobní automobily stejné třídy. Kdyby Apple vyráběl auta, tak bude všechny okolo žalovat za to, že i jejich auta maj 4 kola a čelní sklo. Prostě funkce a náklady vládnou designu. Co se dneska chce od smartfounu? Tak velký displej jak to daná třída dovolí, sluchátko, mikrofon a možná i nějaké to tlačítko, to vše co nejkompaktněji. Takže ve výsledku jsou si smartfouny podobné. Zatím jsem nezaznamenal případ, že by si šel někdo koupit iPhone a omylem si vzal Samsung Galaxy Ace, vy jo?

jirka

jirka

19.1.2012 8:10

Koukam kvalita mistnich redaktoru je na urovni bravicka.. no nic cas jit na seriozni web…

Thab

Thab

19.1.2012 8:12

Nejde o to, že by si je někdo pletl, nejde o nápis Samsung… Spousta děcek si Samsungy prostě koupí, protože na něj mají, a připomoínají iPhone (hlavně původní Ace), pár takovýchhle individuí mám v okolí. Jinak, ty argumenty, že jinak to nejde, doufám nemyslíte vážně? Podívejte se na SE, HTC, Nokie, koneckonců i Nexusy a další. Jde to, tečka.

valeano

valeano

19.1.2012 8:37

Já si nemyslím, že by jablíčkář mohl jakkoli zaměnit tento model za model Apple 3G.Nehájím Samsung – tohle je fakt moc :-D

Cryingfreeman

Milan Menšík 0

19.1.2012 8:48

tak tento modelneni ziadna novinka, uz predolsa verzia mala rovnaky displej a bola dost podobn

Uni

Uni

19.1.2012 9:24

sasdax: Nevím kde jsi byl poslední 1-2 roky, že máš pocit, že to Samsung přehání až nyní:-)

bkf1

bkf1

19.1.2012 10:03

Samsung umel vzdycky design na urovni jako jeden z HODNE MALA. Pravda obchod je obchod a kdyz Apple vytvori sebevetsi howno, tak ho vsichni budou kupovat, protoze je na tom logo nakousleho jablka (lidi, kteri nekupuji Apple kvuli logu je tak naproste minimum, ze vlastne ani neexistuji). Proto Samsung zahodil kvalitni designy typu Wave a vymenil je za variace na prazdne jablecne tuposti.
PS: Pred casem jsem mel Wave zase v ruce a musim rict, ze jsem za poslednich mnoho let nevidel a hlavne nedrzel (proste kov) takovy luxus. Radoby UZASNY design Apple, kteri vsichni tak vyzdvihuji, je proti tomu jen prazdna nudna nicota vhodna tak akorat na aplikaci v prumyslovem designu spotrebicu a na to by se mel Apple vrhnout, protoze samoucelne kramy jim jdou VELMI dobre…

Uni

Uni

19.1.2012 10:42

bkf1: Je nesmysl tvrdit, že co udělá Apple, tak se prodává. Např. Apple TV není kdo ví jaký artikl (aspoň prozatím). Tak jako je nesmysl vinit Apple z toho, že Samsung není schopen prodat svůj vlastní design.

petr

petr

19.1.2012 12:05

Podobnost tam je, vetsi nez u SGS co apple puvodne kritizoval, ale ono se 3GS jeste prodava? Vybava dobra, hodne lidi bralo ace protoze SGS na ne bylo moc velky, myslim ze tohle jim bude taky vyhovovat, vykonove staci, zalezi na cene kterou zvoli. Jak jsem zaryty androidak, tak tady schoda fakt je (co se tyce vzhledu) ale pokud neni kupujici uplny blbec, tak vi co kupuje a nebude kupovat “neco levnejsiho co vypada jako iPhone” kdyz to ma uplne jiny system, to si radsi koupi SciPhone s okopirovanym systemem.

bkf1

bkf1

19.1.2012 12:49

TO Uni: Protoze do Apple TV se nepustil Apple naplno. Samsung by prodal svuj vlastni design, ale vi, ze v soucasne dobe, stale ovlivnene Applem, by se zas tak dobre neprodaval i kdyby byl sebepropracovanejsi!!! Tak proc neco delat, kdyz je jistota, ze kdyz se sveze na modnim uspechu, tak jednoznacne vydela vic? Navic jeste usetri i na designerech :)

bkf1

bkf1

19.1.2012 12:53

To UNI: V obchodu casto plati, ze kdyz jsou v kurzu shnily jabka, tak si cerstvy nektarinky muzes strcit vis kam :D

Uni

Uni

19.1.2012 13:04

petr: 3GS se stále prodává a jistě více než dobře, je za 0$ k paušálu (tedy ono neustále omílané “Apple musí uvést levný iPhone, jinak padne”, takže až bude Applí keynote, asi se bude “pár” lidí divit, kolik jednotek iPhone Apple vyexpedoval za poslední kvartály…
bkf1: S tvým přístupem by Apple neuvedl iPhone, v té době zrovna nefrčely dotykové telefony zaměřené na multimédia (asi tak jako že byly WM přístroje s otřesnou kvalitou audia příp. 2,5mm jackem a “super” aplikací Windows Media Player u které je mi dodnes záhadou, k čemu v tom OS byla).

Error

Error

19.1.2012 13:16

Se nedivim kdyz samsung vidi jak sou lidi blby, ze udela neco co vetsina hnupu vymeni za ACE PLUS, kdyz to uvidi na pultu… Takhle to proste funguje. Nikdo si nekoupi 3G 2x po sobe, kdyz vi, ze ted vyslo neco novyho co vypada stejne…

ErgoProxy

ErgoProxy

19.1.2012 14:00

Už v životopise Steva Jobse je krásně vidět, že jeho posedlost tím, aby cizí produkt “náhodou nevzbuzoval dojem, že ho vyrobil Apple”, ho provázela už od poloviny osmdesátých let. Asi ve třetině knihy se dočtete, jak reagoval, když si Steve Wozniak nechal navrhnout design na svůj patentovaný dálkový ovladač k televizi v designérském studiu, které pracovalo pro Apple. Toto studio mělo smlouvu s Applem, která Applu dovolovala znemožnit jim pracovat pro kohokoliv jiného. I když Woz byl Jobsův “kamarád”, bylo to poprvé co toho práva využil a vybuchoval u toho vzteky svým typickým způsobem… Apple si o sobě myslí, že je bůh a ostatní firmy jsou jen banda kreténů, že krást můžou jen oni a že jsou jediní pro koho neplatí pravidla…v životopise jsou na to narážky velmi často.

Uni

Uni

19.1.2012 14:22

ErgoProxy: Uh, máš docela potíž vnímat, co je osobnost a co společnost. Nicméně potíž je, že Apple je (významná) technologická společnost a je jasné, že je jí proti srsti, když jsou jiní příliš jimi inspirováni. Svým způsobem podobná situace nemá na trhu obdoby, nikde jinde není momentálně tak dynamický vývoj.

ErgoProxy

ErgoProxy

19.1.2012 14:25

Uni: S vnímáním opravdu potíž nemám, potíž je v tom, že osobnost Steva Jobse je Applem v mnoha ohledech velmi prorostlá.

Marie

Marie

11.3.2012 16:00

Ahoj, mám Samsung galaxy ace a chtěla bych se zeptat, zda někdo nevíte, jestli by ten černý lesklý zadní kryt od samsungu galaxy ace plus pasoval na normální samsung galaxy ace?:) Popř. kde by se ten zadní kryt od galaxy ace plus dal sehnat? Díky:)

RSS (komentáře k článku)