Ptáme se našich čtenářů: komentáře jen pro registrované, ano či ne?

registrované komentáře 2

Portál Svět Androida na trhu působí již několik let a za krátkou dobu se stal největším portálem, který vás denně informuje o všech novinkách a zajímavostech souvisejících s mobilními technologiemi a Androidem. S přibývajícím počtem návštěvníků ovšem narůstá i počet diskutujících, kteří často překračují pravidla, a z původně nevinné diskuze se často vyklube doslova internetová válka. Nebudeme si nic nalhávat – tomuto neduhu velmi napomáhá fakt, že jsou jednotliví uživatelé schováni „za internetem“ a mohou si dovolit téměř cokoliv. A to je problém, který poslední dobou trápí nejen nás, ale samozřejmě i naše čtenáře, kteří chtějí diskutovat lidsky a k tématu.

Otázkou tedy je:

Jak vnímáte komentáře pod články – pomáhají, nebo spíše škodí?

Vašeho názorů si vážíme, ale…

S našimi čtenáři se snažíme komunikovat a vyznáváme názor, že každý uživatel má právo se vyjádřit. Již několikrát jste se mohli přesvědčit, že k mazání komentářů saháme až v krajním případě, kdy diskutující hrubě porušují veškerá pravidla slušného vystupování a komentování. V poslední době není výjimkou, že uživatelé u článku, který se věnuje výhradně Androidu, začínají řešit své osobní problémy, urážejí se a jsou hodně vzdálení původnímu tématu. To samozřejmě škodí především těm „slušným“ čtenářům, kterých si vážíme nejvíce. Jak tedy zpříjemnit diskuzi těm „hodným“, ale zároveň eliminovat ty „zlé“, kteří se do diskuzí zapojují pouze za účelem rozpoutat hádky?

Každá mince má dvě strany

Nejsme tady od toho, abychom vám oznámili, že zavádíme komentáře jen pro registrované, a jsme si moc dobře vědomi, že všechna řešení mají svá pro a proti. Ani my v redakci nejsme dokonalí a vážíme si toho, když nás k našemu článku doplníte nebo upozorníte na nepřesnost. Stejně tak je pro nás hnacím motorem vaše uznání, které nám říká, že si naší práce vážíte a že má smysl pokračovat. Ostatně i vy sami v komentářích pod články mnohdy najdete užitečné informace, které pomohou, pobaví nebo zpříjemní celý den. Na druhou stranu se najdou i tací, kteří zneužívají komentáře pro své intelektuální, popřípadě emoční války sami se sebou nebo se svým okolím.

Je tady ještě třetí strana, která říká zakázat je úplně. Narazili jsme na velmi zajímavý článek, který trefným způsobem vysvětluje, proč je dobré komentáře zakázat úplně a v čem webům škodí.

nekrmte troly

Jak byste to řešili vy?

Jsme přesvědčeni, že pro naše pravidelné čtenáře není žádný problém vytvořit si účet a spousta z nich jich tak již učinila. Není to nic složitého obzvláště od té doby, co se dá velice rychle přihlásit skrze některou ze sociálních sítí. Než tedy přistoupíme k tomuto zásadnímu rozhodnutí, zdali nechat komentáře všem, nebo jen pro ty registrované, ptáme se vás, našich čtenářů – uvítali byste zavedení registrovaných komentářů? Budeme rádi, pokud se s námi podělíte o názor v jednoduchém formuláři níže. Třeba zrovna vy nám pomůžete vykročit tím správným směrem.
[gravityform id=“1″ title=“true“ description=“false“ ajax=“false“]

O svůj názor se můžete podělit i v komentářích.

Jako perličku na závěr ještě můžeme zmínit příběh jedné novinářky, která se nechala zaměstnat jako internetový troll. Po tom, co ji firma zaměstnala, se s nimi začala soudit.

Jan Dolejš
O Autorovi - Jan Dolejš

Uchvácen mobilními technologiemi a veškerým dějstvím v oblasti IT. Google Android se stal mojí srdcovou záležitostí a nehodlám se jej jen tak vzdát. S oblibou… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (103)