Menu

Projekt Chameleon postihly problémy s placením, začíná znovu

O tomto velice dobře vypadajícím Launcheru pro tablety jsme se již na našem webu zmínili. Projekt byl financován projektem Kickstarter.com, kde sbíral peníze na vývoj od dobrovolných přispěvovatelů. Vše šlo hladce a projekt překročil sumu 50 000 dolarů, která měla zajistit, že tento Launcher skutečně spatří světlo světa. Bohužel projekt potkaly problémy a jako řešení se tvůrci rozhodli stávající projekt na Kickstarteru zrušit a založit projekt nový. Důvodem byl odchod člena, na kterého byl registrován účet pro placení. Bohužel pravidla Kickstarteru neumožňují jednoduše účet změnit, a tak se dospělo k tomuto řešení. O své peníze stávající přispěvovatelé nepřijdou.

Projekt by měl co nevidět odstartovat znovu a všichni budou opět moci přispívat na vývoj. A v čem, že je tento projekt výjimečný?

Tento nový Launcher nabídne velice rozsáhlou možnost přizpůsobení Widgetů a domácích obrazovek. Přidává také jeden zvláštní a užitečný prvek – Chameleon dokáže na základě Wi-Fi sítě, GPS lokace nebo času poznat, kde se právě nacházíte a jakou obrazovku byste využili. Ráno Vám tak například sám zobrazí obrazovku s novou poštou a sociálními sítěmi, večer pak aplikace hudby a videa pro relaxování. Nechybí ani sbírka pěkných Widgetů, mezi kterými nalezneme Facebook, Twitter, Instagram, Google Drive, Gmail nebo třeba hodiny a počasí. Součástí je také menu s aplikacemi a rychlým spuštěním.

Chameleon je možné používat na tabletech s operačním systémem Honeycomb 3.2 a vyšším, které disponují rozlišením displeje alespoň 1280 x 800 pixelů.

zdroj: kickstarter.com

 

Komentáře

Dawe

Dawe

10.6.2012 18:05

JJ prej nepřijdou, pěkná dojná kráva. Až se naspoří znovu tak se zase něco stane. Myslím si že launcher nikdy nevyjde a jenom budou mizet peníze.

Parad!se

Parad!se

10.6.2012 19:05

To je zase názor. Peníze se nikomu nestrhly a ani se tak nestane. Prostě došlo k nečekanému problému.

Radka

Radka

10.6.2012 22:18

och Paradise, Paradise, akosi vidis do problemu ze? Je to len a len tvoja naivita a ja plne suhlasim s Dawe.
Chalpeckove zistili, ze to sype a tak preco by sme nevyzmykali z blbych ludi aste viacej. Problem ? bol len v peniazoch a tie dostali a co sa stalo?
Terajsi novy problem sa vola “Důvodem byl odchod člena, na kterého byl registrován účet pro placení.” – a je celkom jasne ze aj s balikom cerstvo tiez “zarobenych” penazi, preco by inak odchadzal, ked sa prave zacalo darit a svitat na lepsie casy???

Okrem ineho sa na to pozeram aj z druhej strany: na co je k tomu aby supli nejaky launcher na trh potreba 50 000 dolacov, v prepocte tal skoro 40 000 € a na SK 1. 200 000 korun? Nevyrabaju super auto ani raketu do vesmiru, kde treba konkretny material, vyrobnu silu a dalsie aspekty, je to program a ten je narocny predovsetkym na cas a dobru hlavu. Tym nechcem povedat, ze si nezasluzia nejakku odmenu, ale…..nech daju najskôr projekt-program a ten nech si spoplatnia tak ako ostatni vyvojari, ved ho nemusia dat zadara ale vyzberat prachy vopred a vynorit na svet novy problem, tak to je silna kava.
No nic, je to moj pohlad na vec a vsetkym ludom opacneho nazoru vrelo doporucujem, poslite im prosim co najskor dalsie peniazky, nech sa chudacikovia zahoja a mozno sa aj chameleona dockame, či?

Parad!se

Parad!se

10.6.2012 23:00

Tak fajn, když launcher to září nevyjde, tak veřejně prohlásím, že jsem naivní blázen.

Matous

Matous

10.6.2012 23:12

@Dave, @Paradise: když nevíte, jak Kickstarter funguje, tak prosím radši nekomentujte. Jen ze sebe děláte hlupáky. Peníze se lidem, co nějaký projekt podpoří, nestrhnou ve chvíli, kdy kliknou na tlačítko “Podpořit”, ale až úplně na konci všem lidem najednou po vypršení termínu a pouze tehdy, když projekt dosáhne nebo překročí požadovanou částku.

Ve chvíli, kdy je projekt zrušen předtím, než je financován, nestrhne se nikdy nikomu ani haléř. Vše je v nejlepším pořádku a takovéto přerušení projektu je jediná rozumná volba, když z týmu bohužel odchází zrovna člověk, na jehož jméno byl veden účet na Kickstarteru.

Nikdo z Chameleonu tedy žádné peníze nedostal, nikdo o žádné peníze nepřišel a ani nepřijde, nikomu se nebudou strhávat peníze znovu (nestrhli se mu ani poprvé), nikdo se na nikom nebude hojit a nikdo nikoho neokrádá. Prosím zjistěte si fakta, jak tyto kampaně fungují, než budete ostatní osočovat, že jsou to podvodníci.

Názor, že na vývoj takovéhoto programu je $50.000 přemrštěně vysoká částka raději nebudu ani komentovat.

Radka

Radka

11.6.2012 0:41

Matous : mas pravdu, radsej to nekomentuj, lebo aj ked je to absurdne tak si pomaly zacnem mysliet, ze za tym odchodom z Kickstarter si ty, komu chodili prachy na ucet. Ale teraz vazne: ja len vychadzam z tohoto a tu mas link:
http://www.mojandroid.sk/android-aplikacie/projekt-chameleon-sa-stane-skutocnostou-hranica-50-tis-dolarov-prekonana
To su pre mna presvedcivejsie argumenty ako co tu uvadas ty. Je to konkretne cislo , kde sa uvadza ze prispievajucich nadsencov je viac ako 5100 a z povodnych 2700 sa suma zdvihla na tych spominanych 50000 dolacov. Takze sa museli tie peniaze niekomu stiahnut, ak si im ich neposlal ty. Okrem ineho, ani v jednom prispevku nikto z nas nikoho priamo neosocil ze su “podvodnici”, to je silne slovo , bolo to len konstatovanie ako sa nam to javi, no a Paradise si ich dokonca zastal, tak preco ho radis k nam dvom? . Sory, nikto z nas do toho nevidi, ale seriozne konanie vyzera predsa len troch inak.

Paradise: prepac, ani teba som nechcela urazit, blazon je silne slovo, pozeras sa na to len tak trochu dôvercivejsie ako ja a Dawe, spravnejsie je len ta naivita a celkom by postacilo ked uz chces v pripade neuspechu chameleona nieco prehlasit, tak len to, ze si sa mylil. Vsetkym prajem pekny den.

AmonShen

AmonShen

11.6.2012 1:41

OMG! Nikomu pro pomalejší NIKOMU kdo chtěl přispět se ŽÁDNÉ peníze NESTRHLY a ani NESTRHNOU. Tak mně teda řekněte kde se ti z Chamelona napakovali???
http://www.kickstarter.com/ tady si klikněte na Learn more! a šipku dole vpravo se podívejte jak kickstarter funguje. To že do toho Radka nevidí a ani sa neobtěžuje podívat jak to funguje mluví za vše…

AmonShen

AmonShen

11.6.2012 1:45

RADKA: mohla by sis prosímtě znovu a pořádně přečíst ten článek co jsi sem dávala?? :-D

Stepaan

Stepaan

11.6.2012 8:48

Radka: Tim, že klikneš u projektu na tlačítko “financovat” jim nedáváš peníze. Tím je jen slíbíš. A pokud takových jako ty bude dostatek a ti lidé slíbí dohromady požadovanou nebo vyšší částku, tak se jim peníze strhnou po dokončení kampaně. Až tehdy. A jedině tehdy, když je projekt úspěšný.
Souhlasim, že jejich průser se členem, co šel pryč nevypadá seriózně. Neznamená to ale, že zbůhdarma okrádají přispěvovatele. KickStarter je náhodou moc šikovně vymyšlenej systém crowdsourcingu.

Elrol

Elrol

11.6.2012 8:55

Radka: je to opravdu trapné, když článek, kde se doslova píše “Predchádzajúce dotácie nebudú z účtov donorov stiahnuté.”, používáš jako argument pro to, že peníze se přispěvatelům z účtů strhly. Jen to chce číst články až do konce, ne jen jejich nadpisy. A nebo se třeba jen podívat na tu stránku na Kickstarteru, kde doslova bije do očí červený obdélník Funding canceled…

Třešničkou na dortu je jako vždy fakt, že o okradených dárcích nejvíc křičí ti, co evidentně nepřispěli ani korunu. Kdyby totiž projekt podpořili, mohli by si jednoduchým pohledem na svůj účet ověřit, že z něho neodešel ani desetník. Tak už prosím přestaňte šířit ty bludy. Děkujeme.

hreba

hreba

11.6.2012 11:41

Elrol:

jenze ty vubec nevis jak to je… ona totiz radka vi, ze kickstarter je taky bouda jede v tom s nima :DD

Parad!se

Parad!se

11.6.2012 13:40

Matous: Proč ze mě děláš hlupáka, když jsem jasně psal, že se peníze nikomu nestrhly?

Radka

Radka

11.6.2012 18:10

hreba: dobre som sa pobavila tvojim konstatovanim ze v tom idem,len skoda ze si nenapisal, ze ty si na cele toho celeho.
Naozaj neviem preco sa az tak musite do cloveka navazat, vyslovila som len svoj nazor a na strankach sa toho popise tolko,ze vsetkemu sa ani uverit neda. A samozrejme som ani neprispela, ja nikdy neprispievam do buducich veci,na nieco co moze vzniknut alebo aj nemusi. A popravde, to ako funguje kickStarter ma prave z toho dovodu nezaujima a nevidim najmensi dovod si o tom nieco precitat. Ani vy ste urcite nikto co ste na mna negativne reagovali necitali ten clanok, na ktory som vyssie hodila link. Prave z toho som pri tom mojom nazore vychadzala. Ak to tak nie je, tak v prvom rade nech nepisu po nete bludy redaktori prislusnych stranok a nezavadzaju ludi.

Shark.jd

Jan Dolejšexternista 2

11.6.2012 18:11

Radka
Že se peníze nikomu nestrhly je mimochodem celou dobu i v našem článku.

Radka

Radka

11.6.2012 23:40

Dakujem vsetkym za vysvetlenie a objasnenie ako funguje kickStarter,naozaj som az doteraz netusila, ze nieco take existuje a ako to funguje.
Uz len v kratkosti pre p.Jana Dolejsiho. Mimochodom ten Vas clanok tiez nie je tak uplne jasny pre cloveka neznaleho problemu, citujem z Vasho clanku:

” Projekt byl financován projektem Kickstarter.com, kde sbíral peníze na vývoj od dobrovolných přispěvovatelů.” a o kusok dalej pisete “O své peníze stávající přispěvovatelé nepřijdou.

1/ projekt byl financovan u mna znamena, ze dostali peniaze, inak by som ako redaktorka napisala: mal byt financovany po dosiahnuti urciteho mnozstva dobrovolnikov ochotnych prispiet na jeho realizaciu

2/projekt Kickstarter sbiral penize = pre neznaleho veci, ze ide o realne peniaze a nie o prislub alebo suhlas s podporou, a ked to este aj zakoncite tym, ze dobrovolni prispievatelia o svoje peniaze nepridu!

3/ kde ze je v tom clanku celu dobu napisane ze sa nikomu peniaze nestrhli? Ja tam citam len to, ze o svoje peniaze nikto nepride. To ale pre mna neznamena, ze neboli strhnute, ale ze ich alebo vratia alebo projekt bude a teda vsetci prispeli na dobru vec.

Ak vsak myslite nejaky iny clanok kde pisete, ze sa nikomu peniaze nestrhli v poriadku, necitala som ho , ale ja som reagovala na tento tu hore z 10.6.2012, z ktoreho je aj citat a v tom nic take nepisete. Tymto Vas nechcem kritizovat, je to len obrana , snazila som sa poukazat na to, ze nespravne volene a napisane slovo ci veta v tlaci moze v pripade neznalosti vyvolat celkom opacne nazory a emocie. Prajem pekny den a zelam vela uspechov v dalsej praci.

Shark.jd

Jan Dolejšexternista 2

11.6.2012 23:47

Radka
Tak to vůbec neberu, názorů čtenářů si moc vážíme. A máte pravdu, že to v článku nevyznělo úplně správně. Za názor moc děkujeme a do příště se polepším.

RSS (komentáře k článku)