Můj stav – zkontrolujte si stav svého konta snadno a rychle

Ceska sporitelna

Přihlašujete se často na váš bankovní účet České spořitelny, abyste si udělali přehled o stavu vašeho konta či dalších využívaných produktech? Proč ztrácet čas vypisováním vašich klientských údajů, aplikace Můj stav vám celý proces přihlášení značně usnadní. My si v tomto krátkém článku aplikaci krátce představíme.

Přes mobilní telefony lze v dnešní době i platit. Někteří uživatelé ovšem svoji důvěru chytrým telefonům zatím nesvěřili, a není se vůbec čemu divit. Aplikace Můj stav však k placení neslouží. Její základní funkcí je totiž pouze zobrazení vašeho aktuálního stavu účtu. Kdyby se náhodou stalo, že by se váš telefon dostal do neoprávněných rukou, nemusíte se vůbec bát, že byste přišli o své finanční prostředky, neboť z aplikace se zkrátka a dobře nedá platit. Pokud navíc Můj stav zaheslujete, a to PIN kódem či gestem, nikdo si pak nebude moct zobrazit ani vaše zůstatky.

Prvotní přihlášení

Po nainstalování aplikace budete provedeni krátkým tutoriálem. Poté jste vyzvání k zadání vašeho klientského čísla a hesla. Tento proces je zapotřebí absolvovat pouze jednou, vaše údaje si aplikace zapamatuje. Dalším krokem je výběr způsobu zabezpečení. Lze zvolit ochranu PIN kódem, překreslením gesta či úplné zrušení ochrany při přihlašování. Následně se vám v přehledné nabídce zobrazí všechny vaše produkty, které v rámci České spořitelny využíváte. V pravém horní části hlavní lišty se nachází tlačítko pro aktualizaci a symbol „+“ pro přidání aktuálních kurzů či vámi využívaných produktů. Veškeré produkty můžete zobrazit v hlavním uživatelském rozhraní, které se načte ihned po přihlášení. Pokud byste chtěli některý produkt z nabídky odstranit, stačí ho dlouze stisknout a přesunout jej do odpadkového koše.

Můj stav 1

Historie transakcí a jejich podrobnosti

Rozkliknutím vašeho účtu (účtů) se vám zobrazí veškeré příchozí a odchozí transakce. Transakce lze rovněž filtrovat a také si můžete prohlížet jejich podrobnosti. Když otevřete konkrétní transakci, na displeji se vám objeví její datum uskutečnění, zaúčtování, účet odesílatele/příjemce, zpráva a samozřejmě také variabilní, konstantní a specifický symbol. Jednotlivé transakce lze také vyhledávat. Prostřednictvím lupy v pravé horní části obrazovky tak můžete například zadat jméno odesílatele platby, počáteční čísla účtu, ale klidně i údaj ze zprávy pro příjemce/odesílatele v transakci. Zobrazení aktuálního stavu vašeho účtu by mělo fungovat i skrze widget na ploše. V době testování aplikace ovšem widget bohužel nefungoval a nezobrazoval žádné údaje.

Nastavení

Vzhledem k jednoduchosti aplikace se v jejím nastavení nenachází mnoho prvků k přizpůsobení. Jediným nastavením, které lze v aplikaci měnit, je změna zabezpečení, kde si lze zvolit přihlášení bez hesla, s PINem či gestem. Ve stejné sekci nastavení se dále nachází tlačítko pro zrušení registrace, kterým vymažete veškerá nastavení (přihlašovací údaje) aplikace. Pokud budete chtít aplikaci Můj stav využívat po zrušení registrace i nadále, budete muset opětovně vyplnit vaše klientské číslo a heslo. Mezi další sekce nastavení patří Kontakty, kde jsou dostupná čísla buďto na infolinku, nebo linku Servis 24 a nápověda, v níž se dočtete podrobné informace, jak s aplikací Můj stav zacházet.

můj stav 4

Zhodnocení aplikace Můj stav

Aplikace Můj stav nabídne přesně to, co slibuje – velmi jednoduché přihlášení k vašim produktům České spořitelny. To vše prostřednictvím několika málo „kliků“ s využitím chytrého telefonu či tabletu. Aplikaci se navíc nemusíte bát svěřit své přihlašovací údaje, neboť z ní nelze žádným způsobem uskutečnit transakci. Šance na zneužití je tedy prakticky nulová.

 

Jirka Pernica
O Autorovi - Jirka Pernica

více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (25)