Menu

Jak na problém s instalací a aktualizací aplikací v Android Marketu 3.1.5?

Poměrně mnoho uživatelů reportuje po aktualizaci mobilního Android Marketu na verzi 3.1.5 následující problém: při pokusu o stažení nějakého programu či při aktualizaci se ve druhém kroku místo stránky s výpisem oprávnění a tlačítka Přijmout a stáhnout zobrazuje pouze rotující kruh a nápis Načítání.

Podle návodu ve fóru Android Marketu by měl fungovat následující postup:

  1. Vymažte vyrovnávací paměť Marketu (Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Market-Vyprázdnit vyrovnávací paměť).
  2. Vymažte data aplikace (Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Market-Vymazat data).
  3. Odinstalujte aktualizace Marketu (Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Market-Odinstalovat aktualizace).
  4. Restartujte telefon.

Po restartu proveďte následující:

  1. Spusťte aplikaci Android Market.
  2. Nechte načíst domovskou obrazovku.
  3. Počkejte 5-10 minut (běžně stačí cca 30 sekund) na aktualizaci Marketu, která proběhne automaticky. Aplikace bude během toho ukončena.
  4. Opět vyčkejte a poté Market spusťte znovu (pokud aktualizace ještě probíhá, můžete narazit na hlášku Aplikace není nainstalována).
  5. Otestujte funkčnost stažením nějaké aplikace. Během toho dojde také k synchronizaci vašeho účtu.

Otestovali jsme uvedený postup na Samsungu Galaxy S II s alternativní VillianROM 2.5. Aktualizace, kterou předtím nebylo možné nainstalovat z výše uvedeného důvodu, po provedení všech kroků skutečně provést šla. Otázkou je, zda jde o trvalé nebo jen dočasné řešení, které bude nutné opakovat.

Zdroj: Android Market Help forum.

Komentáře

djax

djax

6.10.2011 10:04

Nesmysl, příliš složité, zase tolik neplašte lidi, stačí v nějakém Task Manageru jen násilně ukončit Market, a pak ho zase spustit. Vždy mi to ve stejných případech pomohlo, aplikace pak šla nainstalovat / aktualizovat.

Karelk

Karel Kiliánexternista -1

6.10.2011 10:08

To: djax
Mně to právě nepomohlo :)
Ani ukončení a vymazání cache+dat.
Respektive párkrát to pomohlo, ale dnes ne a ne… …až s uvedeným postupem jsem úspěšně aktualizoval.
Fakt :)

Fiza

Fiza

6.10.2011 10:15

Taky jsem s tím měl dlouho problém a teď mi pomáhá jedno…

Otevřu aplikaci, kterou chci nainstalovat a počkám až se načtou všechny obrázky a všechno, tedy nějakých pět maximálně deset vteřin (podle připojení) a teprve potom dám instalovat respektive aktualizovat. Zatím jsem se takto poté vždy dostal na stránku, kde dám Přijmout a stáhnout…

s0uky

s0uky

6.10.2011 10:17

Staci pouze killnout Market a pustit znovu, nic vic, nic min :-)

Karelk

Karel Kiliánexternista -1

6.10.2011 10:18

To: s0uky
To mi fungovalo do včerejška.
Dnes už ne.
Viz Karel Kilián | 6.10.2011 @ 10:08

djax

djax

6.10.2011 11:01

V nejhorším stačí aplikaci nainstalovat z prohlížeče v PC přes market.android.com… To zabere vždy.

djax

djax

6.10.2011 11:02

BTW když už jsme u toho, kolik máte nainstalovaných aplikací a her? Nemá Android nějaký “limit”? Já jich mám 160, telefon je zatím pořád svižný, ale četl jsem že jak máte nainstalovaných více jak 300, tak už systém začíná zlobit…

Jirka

Jirka

6.10.2011 11:27

tohle je takový super průplach … funguje na jakoukoliv aplikaci která dělá problémy :-) když nevíš co by, zkus super průplach.

Tomas

Tomas

6.10.2011 12:21

tak neaky podobny navod bych potreboval na znovuzprovozneni aktualizace polohy na pozadi v latitude…asi pred 3mi tydny mi to prestalo fungovat, reinstal, ani vymazani dat mi nepomohlo :(

mf

mf

6.10.2011 12:37

Taky vám to přijde tak smutný, že tahle premlouvame základní část googliho systému?

EarL

EarL

6.10.2011 12:49

No jooo, copak Google a jeho slavný android, už se pomalu začínám poohlížet po jiném OS , tohle mě fakt už nebaví , jsem uživatel a chci používat svoje zařízení bez jakýchkoliv zbytečných zásahů —

lucifer

lucifer

6.10.2011 13:27

Taky jsem s tim valcil a pomohlo az prepnout telefon do anglictiny, udelat libovolnej update (v ten moment fungoval jak z praku) a zase zpatky do cestiny a od te doby updaty jdou. Cyanogen Nightly neco na Desire. Uvedeny postup mi nefungoval, protoze telefon pri pokusu o odinstalaci aktualizace marketu spadl.

valeano

valeano

6.10.2011 14:48

Stejně jak \Lucifer/ jen na galaxy S.Dík za řešení!

patras

patras

6.10.2011 15:23

nej je odinstalovat aktualizace a stahnout pres starej market tam to neblblo .. ten novej je k nicemu

Pejsek2

Pejsek2

6.10.2011 18:57

Pomohlo, díky – LG OptimusOne

xavier

xavier

6.10.2011 20:10

taky se mi novy market nelibi…sakra jsem byl z androidu nadseny a pomalu se z nej stava ubuntu … tam taky zacali zavadet same novosti az jsem z nej odesel :(

Pavel

Pavel

7.10.2011 0:50

me se osvedcilo pouze ukonci market ve zpravci souboru…pak se to instalovalo ok (na chvili). Ale s marketetm 3.1.5 mi to nedela, ten maka jak ma, delalo mit o hodne s marketem 3.1.2

KOlda

KOlda

7.10.2011 9:52

za sebe rikam jen tolik – novy market je desne pomala mrcha a je nutne vzdy nechat vse nacist. Jakmile kliknete na AKTUALIZOVAT nebo INSTALOVAT drive nez stranka s popisem aplikace dobehne CELA je 50% sance ze vyhnijete na “tocicim se kolecku”

Karelk

Karel Kiliánexternista -1

7.10.2011 10:32

To: KOlda
Máte naprostou pravdu :)

AxO

AxO

7.10.2011 18:03

Nahodit stary Market, a zamrazit market updater cez Titanium… toto robim na kazdej romke co sa mi dostane pod ruku….

karla

karla

23.10.2012 21:09

Mam dotaz prosim snad mi nekdo poradi…kdyz sem si poridila S E Ixperia X8 sel mi Market bez problemu,ted nemuzu stahnout jedinou aplikaci,hru,nic.porad mi to pise ze stazeni se nezdarilo.prosim opakujte pozdeji. nevim co s tim prosim poradte…diky

Karelk

Karel Kiliánexternista -1

24.10.2012 10:48

To: karla
Ověřte, zda máte dostatek volné interní paměti.
Na druhém místě smažte data v Nastavení-Aplikace-Obchod Google Play-Mazání dat případně Vymazat mezipaměť.
Na třetím místě, pokud to nezabere, smažte data v Nastavení-Aplikace-Služby Google Play-Mazání dat případně Vymazat mezipaměť.
Pokud ani jedno nepomůže, zkuste přesně opsat znění chybové hlášky.
Předpokládám, že Internet jako takový Vám funguje….

Vysloužil Ladislav

Vysloužil Ladislav

27.3.2014 15:49

Pořád to nejde.Vše podle návodu.Spustí Google play napíše hlášku Android Market se mění na Google Play nabídne-Další informace-nebo Pokračovat.
klikneme li na informace přejde na play.google.com/store otevře se a zobrazí obchod ale porád načítá data.
Pokud kliknu na Pokračovat zobrazí se Google Play vypne se načítání a napíše
Časový limit spojení vypršel.Zkusit znovu.
Podotýkám že mám rychlé připojení a dalších dvou telefonech žádný problém.
Vysloužil

RSS (komentáře k článku)