Menu

Demons’ Score THD – Oddejte se rytmům a klikejte jako o život v asijském stylu

Studio Square Enix je známé především svou sérií Final Fantasy a Chaos Rings, nicméně před nějakou dobou vydali hru ve spolupráci s nVidií, která lehce vybočuje z jejich klasické produkce. Hru jsme se rozhodli otestovat kvůli její grafice, netradičnímu ovládání, hudebnímu zaměření a hlavně ceně, která se vyšplhala na závratných 383 korun. Měli byste si tedy zakoupit Demons’ Score za zmiňovanou částku?

Příběh

Příběh se točí kolem průměrné školačky Serenity, která náhle ztratila kontakt se svým otcem doktorem Aleisterem. Rozhodla se ho tedy vyhledat v Salemské Státní Nemocnici a Azylu, kde pracuje. Po příjezdu do nemocnice zjišťuje, že je celá poničená a stěží ji poznává. Opatrně vejde dovnitř a potká mluvícího plyšového medvídka, který se představí jménem David. David tvrdí, že býval člověkem, ale než dopoví svůj příběh, napadne je první démon. Oba si uvědomují, že něco není v pořádku a Serenity je rozhodnutá najít svého otce za každou cenu. Netuší však, že předtím, než se její otec vypařil, nahrál jí do telefonu aplikaci Demons’ Score, která ji umožňuje ovládat sílu poražených démonů. Při ovládnutí takové síly se Serenity mění v sexy slečinku s démonním hlasem.

demons score 4 Screenshot_2013-02-07-23-15-32

Hraní

Samotné hraní je rozděleno do dvou částí. V první vždy letíte chodbou nemocničních areálů a probojováváte si cestu skrz spoustu nepřátel a dveří, poté začíná část druhá, což je souboj s hlavním bossem. Demons’ Score zajímavě využívá všech výhod dotekových displejů. Souboje a animace probíhají automaticky, vy pouze klikáte a taháte prsty po displeji do vyznačených koleček. Načasování klikání je zde klíčové. Pokud se netrefíte, uděláte špatný klik, nebo jej správně nenačasujete, ztrácíte životy. Naopak při perfektním provedení série kliků se vám životy vracejí. Po zdolání bosse ho můžete pomocí Demons’ Score aplikace ovládnout a jít do další akce s větší silou a dalším sexy outfitem.

demons score 1 demons score 3

Grafika a zvuk

Po vizuální stránce vypadá hra skvěle a dosahuje skoro až konzolové kvality. Není se čemu divit, když běží na Unreal Enginu a je optimalizovaná pro Nvidia Tegra 3 procesory. Serenity a její titěrné démonické oblečky vám nejednou vykouzlí usměv na rtech. Ať už se vám líbí školačky, bondage, nebo prostě klasické „gaťky“, určitě si přijdete na své. Samotná hra vám často ráda poskytuje přímý výhled na přední i zadní partie Serenity, které jsou díky grafické náročnosti perfektně vykreslené. Demons’ Score by se dal nazvat i hudební hrou, jelikož s každým novým bossem, nebo zvoleným oblečkem se hudba mění, proto vás již na začátku vyzývají k nasazení sluchátek.

demons score 2 Screenshot_2013-02-07-23-31-31

demons score 5 Screenshot_2013-02-07-23-43-35

Závěr

Přiznáváme, že Demons’ Score má něco do sebe, hratelnost je na dobré úrovni a objevování nových bossů a následných oblečků je zábavné. Nicméně 383 korun je pořád moc a další stovky by padly na kompletním odkrytí všech herních částí a postav. Kvůli své nepřiměřené ceně Demons’ Score pokulhává a díky ní si hra vysloužila spoustu špatných recenzí. My se bohužel částečně přidáváme, protože za jednu z nejvyšších cen na Google play by se mělo jednat o naprostou herní extázi. Pokud se vám ovšem hra zalíbila, neradi bychom vás odradili, protože sami jsme si s ní užili spousty zábavy. Poslední bariérou by pro některé také mohla být dostupnost pouze pro telefony a tablety s Tegra 3 procesorem.

DEMONS’ SCORE THD
SQUARE ENIX Co.,Ltd.
Verze1.2 (21. 12. 2012)
Velikost883 MB
3.2+


383,00 Kč

Videorecenze

Komentáře

Saman

Saman

10.2.2013 9:20

ta cena je pocatkem toho co se dalo ocekavat, trh s mobilnima hrama se pomalu bude prizpusobovat silicimu HW v teto sfere a diky tomu se zacne pomalu priblizovat PC hram, a nejen jejich grafickou strankou a “delkou” obsahu, ale i narocnosti na tvorbu takove hry a tedy i cenou

psal jsem to i jinde, ale ocekavam ze do par let se svet ARM a tedy i androida pomalu zacne s PC trhem uzce propojovat a tam kde ARM vstoupi na PC trh, tak software z PC trhu vstoupi do sveta androidu a jeho stale silnejsich mobilnich stroju

Gurus

Gurus

10.2.2013 11:06

no mám to na nexus 7 stahl sem si to na zkoušku stim, že bych si to pak koupil a nějak mě to moc nezaujalo

uni

uni

10.2.2013 11:55

Saman: Hry od Square jsou obecně dražší, možná u Android novinka, ale na iOS vcelku běžné (od japonských vývojářů). Základna fanoušků v Japonsku je tak velká a tyto hry tak oblíbené, že si to prostě mohou dovolil. Nic to nehovoří o nějakém trendu.
Gurus: Tak jasně, buď jsi fanoušek JRPG nebo nejsi. To asi jedna hra nezmění (možná tak Knight of Xentar:-) ). Evropané spíše tíhnou k západnímu RPG.

Saman

Saman

10.2.2013 14:01

uni > hry me cca 11 let zivili jako vyvojare, a zivit jiste jeste budou, a to jak na PC kde mam za sebou nekolik velych AAA tak mensi kousky, tak na mobily a rucni konzole, a ten trend jse proste smerem k delsi hraci dobe a vyuzivani stale vice “lepsi” grafiky, ktera je proste financne narocnejsi, takze takoveto hry proste budou stat vic nez je na appstoru a gplay bezne, ta doba kdy se do mobilni gamesy natlacili $2ma byla jistota ze se to zaplati je davno pric, konkurence je obrovska a aby se to zaplatilo, musi se pritlacit ja cene pro zakazniky

nezapominej ze tato hra ma omezeni na tegru, tedy maximalni mozna zakladna uzivatelu je zde dosti omezena prave jen na majitele zarizeni s Tegrou, takze je vpodstate jedno jak velka je asijska zakladna potencionalnich hracu

Marcel cze

Marcel cze

10.2.2013 14:02

nexus 7 neni podporovan ale jak jsem na to koukal ten gameplay je celkem nezazivny, takovy drahy benchmark tahle “hra” =)

Marcel cze

Marcel cze

10.2.2013 14:21

btw. souhlas se samanem jen at stoji kvalitnejsi hry vice nemam problem platit treba 400kc za schopny titul ktery se bude moct smele rovnat tem na ps vita nebo 3ds

uni

uni

10.2.2013 14:32

Saman: Sice vývoj hry pro mobilní zařízení může být dražší (na základě “více AAA” titulu), na druhou stranu také celkově trh mobilních OS expanduje, tedy se zvětšuje o potenciální množina hrážů. Nicméně spíše než zdražování vývoje titul/platforma navýší náklady vývoje na více platforem, kdy již nyní např. tituly vydané na iOS “dotují” ty na Androidu.

Také mě udivuje zaměření na Tegru, zde zřejmě byla tlačenka od nVidie, která mohla i podpořit vývoj, který může být zaplacený už teď. Nevím ale, jak tuto hru nVidie v Japonsku promuje.

Saman

Saman

10.2.2013 14:52

uni > multiplatforma dnes neni temer zadnej problem, lepsi enginy zvladaji toto temer automaticky, takze portace zabere treba 1 max 2 tydny, to se v rozpoctu kuprikladu nekolika mesicu nebo let strati jako nic

pokud na hre dela kuprikladu 5 lidi po dobu 6 mesicu, tak je rozpocet rekneme 1.5m korun (vlastni zkusenost), a tedy portace na dalsi treba 2-3 OS je jiz v radu treba 20-50 tisic, kdy natom dela treba jen jeden clen a zbyli jiz delaji na dalsim titulu

Mira

Mira

10.2.2013 15:00

:D to je kravovina :D

Marcel cze

Marcel cze

10.2.2013 15:33

saman pekna prace v 3ds max?ty modely na webovkach , jinak jak pises co jsem zkousel tak takovy unity engine nema problem s konverzemi na ruzne platformy a je to otazka par kliknuti a samozrejme prizpusobeni nekterych scryptu to je potom asi to nejnarocnejsi a podle me dokud google neprijde s nejakou ochranou pro sve vyvojare aby se zamezilo warezu tak bohuzel i pres vetsi pocet android uzivatelu se bude prednostne vydavat na ios

iToast

iToast

17.2.2013 14:46

Grafika této hry je zcela na vysoké úrovni! Ale celkový smysl/hratelnost hry je na bodu mrazu a ta cena není rozhodně přívětivá.

J. Black

J. Black

9.3.2013 20:35

Tyhle japonské ujetosti si dříve mohli užívat jen hráči konzolí…Konečně můžu i JÁ!!!muhahahahh

RSS (komentáře k článku)